عمومیمجله کسب و کار

بنر عرض 5 متر؛ تبلیغات محیطی به گستره یک شهر!

تبلیغات محیطی یکی از راه‌های ارتباطی کسب و کارها با جامعه مخاطبین است. طی چند سال اخیر با ورود تکنولوژی و دنیای دیجیتال به زندگی روزمره افراد، تبلیغات هم‌ رنگ و بوی دیگری به خود گرفته ‌است. یکی از روش‌های تبلیغات محیطی، چاپ بنر عرض 5 است که بدون شک آن‌ها را بارها و بارها در فضاهای شهری، بزرگراه و پیاده‌روها دیده باشید.

برخی از صاحبان کسب و کارها برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان از چاپ بنر در عرض‌های بالا استفاده می‌کنند. زیرا این روش تبلیغاتی علاوه بر اینکه بازدهی بالایی دارد، می‌تواند در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار گیرد. در این مطلب قصد داریم به ‌طور کامل به معرفی چاپ بنر عرض 5 متر، انواع بنر عریض، کاربردها، مزایای این روش تبلیغاتی و مهم‌ترین نکات چاپ بنر عریض بپردازیم. اگر شما هم به ‌دنبال راهی برای تبلیغات محیطی کسب و کار خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی چاپ بنر عرض 5 متر

کسب و کارها باید قبل از فروش محصولات و خدمات خود تبلیغات محیطی انجام دهند، تا عموم مردم بتوانند با آن آشنا شوند. هر چقدر تبلیغات جذاب‌تر و محصول بهتر معرفی ‌شده باشد، مخاطبان بیشتری جذب تبلیغات شما می‌شوند و احتمال فروش و سود شما بالاتر می‌رود.

تبلیغات محیطی نیز انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آن‌ها چاپ بنر عرض 5 متر است. مهم‌ترین مدیا چاپ و تبلیغات فضای باز، چاپ بنر عرض 5 متر است. این نوع ابزار تبلیغاتی بهترین گزینه برای هرگونه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از جمله بیلبوردهای تبلیغات شهری، اعلان‌های چاپی درون‌ شهری، تابلو سر درب فروشگاه‌ها و… محسوب‌ می‌شود. جنس و نوع متریال چاپ بنر عرض 5 کاملاً ضدآب بوده و نسبت به خراشیدگی سطحی، تاخوردگی، فشار و کشش، بسیار مقاوم است.

انواع بنر عریض

بنرهای عریض در رول های مختلف تولید می‌شوند. اما معمولاً برای بنر بیلبوردهای تبلیغاتی غول‌پیکر و بنرهای عرشه و پل‌های شهری، بنرهای تا عرض 5 متر تولید و به بازار عرضه ‌شده اند. در ادامه به معرفی انواع بنر تبلیغاتی عریض می‌پردازیم:

·         بنر عرشه و پل

یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی، بنر عرشه و پل است که بر روی عرشه و پل‌های عابر پیاده در داخل و خارج از شهر نصب می‌شود. این نوع تبلیغات محیطی برای رانندگان و مسافرانی که در داخل ماشین هستند به وضوح قابل ‌مشاهده است، زیرا بر روی عرشه و بدنه پل‌های هوایی در وسط جاده‌های شلوغ و پر از تردد قرار می‌گیرند.

·         بنر بیلبورد

بنر بیلبورد یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات در حوزه شهری است. این ابزار تبلیغاتی در ابعاد بسیار بزرگ به چاپ می‌رسد و برای معرفی شرکت و تبلیغات محصولات یا خدمات یک گزینه بسیار مناسب است. بنر بیلبورد اغلب دارای نور پردازی داخلی بوده که در معابر عمومی، در امتداد جاده‌های اصلی یا بزرگراه‌ها نصب می‌شوند.

از آنجایی‌ که روزانه هزاران راننده و عابر پیاده از کنار این تبلیغات چاپی عبور می‌کنند، بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد و توجه مخاطب را بیشتر به خود جلب می‌کند. بنابراین میتوان حتی از چاپ فلکس در ابعاد بزرگ هم برای تبلیغات روی بیلبوردهایی که امکان تامین روشنایی در شب را دارند، استفاده کرد.

کاربردهای چاپ بنر عرض 5 در حوزه تبلیغات شهری

کاربردهای چاپ بنر عرض 5 در حوزه تبلیغات شهری بسیار گسترده ‌است، ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. استفاده از انواع بنر بیلبوردهای تبلیغات شهری کسب و کارهای مختلف مانند برندها، شرکت‌ها، موسسات و انواع فروشگاه‌ها
  2. جهت اطلاع‌رسانی گسترده همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی و اجلاس‌های مختلف داخلی و خارجی
  3. چاپ بنر بیلبوردهای تبلیغاتی غول ‌پیکر شهری و نصب آنها بر روی ساختمان‌ها، اتوبان‌ها، بزرگراه های بین‌شهری و عرشه و پل‌های عابر پیاده
  4. چاپ عکس افراد و شخصیت‌های معروف روی بنرها به‌ منظور تبلیغات، اطلاع‌رسانی و…
  5. استفاده از تبلیغات بنری در سر درب حسینیه‌ها و مساجد بزرگ

مزایای چاپ بنر عریض

بنرهای عرض 5 متر در مقایسه با بنرهای معمولی و سایر ابزارهای تبلیغات محیطی، دارای نکات مثبت و مزایای خاصی هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  1. ایجاد فضایی ایده‌آل برای نمایش تبلیغات در ساعات مختلف شبانه‌روز
  2. مقاومت مدیا چاپ و جوهر، در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید، وزش باد، باران، کشیدگی و تاخوردگی
  3. امکان چاپ در سایزهای بسیار بزرگ و بدون محدودیت
  4. امکان چاپ به صورت یکدست با سطح یکنواخت
  5. چاپ با بهترین وضوح و بالاترین کیفیت

مهم‌ترین نکات چاپ بنر عریض

تفاوت مهم چاپ بنر عریض نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی، ابعاد بزرگ آن است؛ این موضوع پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که در صورت رعایت‌نکردن آن‌ها موجب به ثمر نرسیدن نتیجه مطلوب خواهد شد. مهم‌ترین نکات چاپ بنر عریض عبارتند از:

  • عرض‌های رایج در چاپ بنر عریض و چاپ فلکس 8 و 4.2 و 5 متر می‌باشد، بنابراین در مواردی که ابعاد کار شما متفاوت باشد، اصطلاحاً هزینه پرت کار و دور ریز بنر به عهده مشتری است.
  • بهتر است خدمات چاپی مورد نظر خود را مستقیماً و بدون واسطه از تولید کننده اصلی خریداری کنید.
  • در زمان چاپ بنر عریض به کیفیت چاپ و جنس پارچه توجه کنید، زیرا بنر قرار است روزها در زیر نور خورشید، باد، باران و برف و… قرار گیرد.
  • مراقب باشید که بنر چاپ ‌شده را هنگام جابه‌جایی نباید تا کنید که دچار تاخوردگی و شکستگی شود.
  • برای اینکه چاپ بنر تأثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته ‌باشد، بهتر است در زمان طراحی عنوان‌ها و تصاویر به ‌شکل واضح و با کیفیت انجام شود.
  • تجربه ثابت کرده ‌است که چاپ با کیفیت و اصولی می‌تواند جذابیت بنر را در اهداف تبلیغات محیطی چندین برابر کند.
  • برای نصب بنر عرض 5 در کنار بزرگراه‌ها و اتوبان‌های بزرگ بهترین راه این است که از گیره استفاده‌ کنید، چون که باز و بسته کردن گیره بسیار راحت‌تر از پانچ است.

کدام چاپخانه خدمات چاپ بنر عرض 5 متر ارائه می‌کند؟

اگر به ‌دنبال بهترین چاپخانه‌ای هستید که خدمات چاپ بنر عرض 5 را به شما ارائه دهد، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مرکز یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه چاپ یووی در تهران است که تمامی محصولات چاپی خود را به ‌صورت آنلاین و حضوری به کلیه مشتریان ارائه می‌کند. شما با استفاده از خدمات این چاپخانه می‌توانید از مزایایی هم چون کیفیت عالی، قیمت بسیار مناسب و سرعت بالا چاپ نسبت به سایر چاپخانه‌های چاپ بنر عرض 5 متر بهره‌مند شوید.

چاپخانه چاپ سبحان از نظر کیفیت و قیمت، تمامی محصولات خود را تضمین کرده‌ است و شما با خیال آسوده می‌توانید از کیفیت کار خود مطمئن شوید. تنها کافی است به سایت https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا