عمومیمجله کسب و کار

خرید اینترنتی دستگاه اسکاج باف

خرید اینترنتی دستگاه های تولید اسکاج از طرق مختلفی امروزه دایر گشته تا دسترسی شما به این محصول اسان گردد. آیا می خواهید کاری با درآمد خوب در خانه یا کارگاه داشته باشید؟ پیشنهاد ما تولید اسکاج می باشد برای این کار می توانید دستگاه تولید اسکاج را خرید کنید ما برای اینکه بتوانیم هزینه های زندگی، تفریح، پوشاک و … را در بیاوریم باید کار کنیم تا از این طریق درآمدی برای گذران اوقات و مواجب خود داشته باشیم.

هر کس بر حسب علاقه و حیطه توانایی اش اقدام به انجام کاری می کند ولی بهترین راه این است که شما کاری را شروع کنید که هم از لحاظ انجام راحت بوده و هم درآمد بسیار !بالایی داشته باشد. یکی از اقداماتی که !باعث می شود فردی نتواند بسیاری !از کارها را در بیرون انجام ندهد مشکلات خانوادگی است که نمی تواند بیرون از! خانه کار کند برای همین اگر بخواهد !کاری را شروع کند چه بهتر است که چنین کاری در خانه بوده تا ضمن بودن در کنار خانواده،! کار خود را انجام داده و درآمد خود را کسب کند. حتما می دانید که اسکاج وسیله ای بسیار مهم !در شست و شوی ظروف می باشد و این وسیله بسیار کوچک ولی مهم می تواند منبع درآمد خوبی برای شما باشد.

خرید اینترنتی دستگاه های تولید اسکاج

حتما خواهید پرسید به چه صورت،! شما کافیست که دستگاه تولید لیوان کاغذی را خرید! و در خانه یا کارگاه بر حسب جا و مکان خود نصب کرده و با قرار دادن مواد اولیه و کمی دانش! و مهارت اقدام به بافتن !اسکاج های بسیار شیک و رنگی بکنید و ضمن فروش آن درآمد چند میلیونی داشته باشید. برای همین منظور اگر قصد دارید چنین کاری !را شروع کنید ما دستگاه تولید اسکاج را به شما معرفی می کنیم که می توانید به راحتی از آن ها برای دوختن! و طراحی اسکاج های !متنوع استفاده کنید.

فروش دستگاههای تولید اسکاج و سیم ظرفشوئی

امروزه خرید اینترنتی دستگاه تولید بشقاب کاغذی از طرق! مختلفی دایر گشته و دسترسی شما به این محصول! را آسان نموده است. اسکاج وسیله ای بسیار مهم در شست و شوی! ظروف می باشد و این وسیله بسیار کوچک! ولی مهم می تواند منبع درآمد خوبی برای! شما باشد.

اگر تمایل دارید، کاری با درآمد خوب در خانه یا کارگاه داشته باشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان جویای کار تولید اسکاج می باشد، برای این کار می توانید دستگاه اسکاج بافی را خریداری کنید، تا  کارگاه و تولیدی مختص به خود را داشته باشید و به سهولت کسب درآمد کنید. کافی ست که شما دستگاه تولید اسکاج را خریداری کنید و در خانه یا کارگاه بر حسب جا و مکان خود نصب کرده و با قرار دادن مواد اولیه و داشتن کمی دانش و مهارت، اقدام به بافتن اسکاج نمایید و ضمن فروش آن درآمد خوبی داشته باشید. جهت اطلاع بیشتر از فروش دستگاههای تولید اسکاج و سیم ظرفشوئی با ما در تماس باشید.

هشدار در خرید دستگاه اسکاج بافی

قابل توجه دوستان و هم ميهنان گرامي

در چند ماه گذشته تماس هايي بابت مشاوره و چاره جويي از دوستان متعددي داشتيم كه از افراد و شركتهاي غير معتبر دستگاه های اسکاج بافي خريده اند و پس از پرداخت پول و تحويل دستگاه متوجه شدند كه دستگاه تحويل شده ناقص ، معيوب ويا با توضيحاتي كه فروشنده به آنان داه است مغايرت دارد و يا در خدمات پس از فروش ، آموزش ، توانايي لازم را ندارند

دوستان گرامي

متأسفانه تعداد اين افراد سودجو در شبكه هاي اجتماعي و ايترنت زياد شده است كه با ساخت يك كانال يا وبلاگ و بدون آگاهي ،‌تخصص و سابقه لازم اقدام به فريب و فروش اين نوع دستگاهها مينمایند.

لذا به در خواست شما دوستان وظيفه خود دانستيم كه جهت جلو گيري از سوء استفاده بيشتر اين سود جويان ، موارد ذيل را متذكر شويم.

1- لطفاً قبل از هر چيز ،از اصالت فرد يا شركت فروشنده مطلع شويد

اين كار را با درخواست شماره ثبت شركت و استعلام آنها ميتوان انجام داد .

2-از فروشنده در مورد خدمات پس از فروش سؤال نموده و از صداقت آنها در كار مطمئن شويد

3- به هيچ وجه گول ارزان بودن دستگاهها يا آموزش رايگان و…… را نخوريد زيرا هيچ كدام از اين موارد در صورتي كه درست انجام نشوند ، به درد شما نخواهند خورد.

با امید موفقیت روز افزون شما .

اسکاچ ظرفشویی، کلید کلاهبرداری میلیاردی

گروه حوادث: «با خرید از ما هر ماه سود میلیونی دریافت کنید.» این متن پیامکی بود که اعضای باند کلاهبرداری برای طعمه‌هایشان در کرمانشاه ارسال می‌کردند. همین پیامک کافی بود تا آنها بیش از 126 نفر را فریب دهند و1.5میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کنند. جست‌وجو برای دستگیری کلاهبرداران با شکایت تعداد زیادی از مالباختگان در پلیس آگاهی کرمانشاه شروع شد. شاکیان مدعی بودند که با دیدن پیامک و آگهی‌های اغوا‌کننده یک شرکت فروش دستگاه ساخت اسکاچ، در دام افراد کلاهبردار گرفتار شده و همه سرمایه‌ خود را از دست داده‌اند.

یکی از مالباختگان در تشریح ماجرا به ماموران گفت: در آگهی تبلیغاتی متهمان نوشته شده بود که با خرید یک دستگاه تولید اسکاچ ظرفشویی، می‌توانیم هر ماه درآمدی از 500 هزار تا بیش از یک میلیون تومان داشته باشیم. برای همین راهی آدرس شرکت شدم و با دیدن کارمندان و بازاریاب‌هایی که در آنجا کار می‌کردند، مطمئن شدم که کار آنها قانونی است.

وی ادامه داد: مسئولان شرکت مدعی بودند که قیمت هر دستگاه تولید اسکاچ از 3 تا 6 میلیون تومان است و ما می‌توانیم با خرید آن، شروع به تولید اسکاچ و فروش آنها کنیم. این افراد حتی مدعی شدند که اگر نتوانستیم اسکاچ تولید شده را بفروشیم، خودشان از ما می‌خرند و در عوض ماهانه بیش از 500 هزار تومان سود به ما پرداخت می‌کنند. با همین تبلیغات بود که تصمیم گرفتم یکی از آن دستگاه‌ها را خریداری کنم و بابت آن 6 میلیون تومان پرداخت کردم.

شاکی افزود: به محض خرید دستگاه، کارم را شروع کردم. در 2 ماه اول، شرکت مورد نظر ماهی 500 هزار تومان به من پرداخت کرد. برای همین خرید این دستگاه را به دیگر اقوام و دوستانم هم پیشنهاد کردم و همه آنها اقدام به خرید آن کردند. اما بعد از 2 ماه، وقتی دیدم سودی به حسابم واریز نشد، راهی دفتر شرکت شدم و در کمال تعجب مشاهده کردم که کلاهبرداران آنجا را تخلیه کرده و متواری شده‌اند. پس از آن برای فروش دستگاهی که خریده بودم راهی بازار شدم و در کمال تعجب دیدم که قیمت واقعی این دستگاه‌ یک میلیون تومان است نه 6 میلیون تومان.

شروع تحقیقات

درحالی‌که هر روز بر تعداد شاکیان افزوده می‌شد، جست‌وجو برای شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شروع شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که متهمان با اجاره یک خانه مسکونی، این محل را تبدیل به دفتر شرکت کرده و با استخدام تعدادی بازاریاب، فعالیت مجرمانه خود را شروع کرده‌ بودند. ماموران با این احتمال که متهمان برای جمع‌آوری لوازم به‌جا مانده در شرکت به آنجا برمی‌گردند، این محل را زیرنظر گرفتند. مدتی بعد آنها موفق شدند یکی از متهمان را که شبانه وارد آنجا شده و در حال جمع‌آوری مقداری مدارک بود، دستگیر کنند. مرد جوان به اداره آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از شاکیان و فروش دستگاه تولید اسکاچ آن هم به چند برابر قیمت اعتراف کرد.

سرهنگ اسفندیار امیدی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، با بیان این خبر گفت: با اطلاعاتی که نخستین متهم در اختیار پلیس قرار داد ماموران موفق شدند 2 عضو دیگر باند را نیز دستگیر کنند. وی ادامه داد: یکی از افراد دستگیر شده، سردسته باند است که با استفاده از مدارک جعلی اقدام به ثبت شرکت کاغذی خود کرده و با ارسال پیامک و انتشار آگهی، اقدام به فریب مردم کرده بود.

سرهنگ امیدی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهمان علاوه بر کرمانشاه، در دیگر شهرها نیز با همین شگرد اقدام به فریب مردم و کلاهبرداری از آنها کرده‌اند. رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه تا‌کنون 126 نفر با مراجعه به اداره آگاهی از متهمان شکایت کرده‌اند، تصریح کرد: مبلغ کلاهبرداری شده از سوی این باند 6 نفره بیش از 1.5 میلیارد تومان است و احتمال می‌رود همچنان بر تعداد شاکیان افزوده شود. به گفته سرهنگ امیدی، 3 عضو دستگیر شده باند هر کدام با قرارهای سنگین راهی زندان شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری متهمان دیگر ادامه دارد.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا