فرهنگ و هنرمجله کسب و کار

روش دوخت پیراهن ساحلی بدون الگو

آموزش دوخت پیراهن ساحلی

پیراهن ساحلی مدل های متنوعی دارد و اغلب مورد توجه دختران جوان و بانوان خوش پوش و مدگرا قرار می گیرد. شما می توانید با اندک مهارتی که در خیاطی دارید این لباس زیبا را دوخته و در فصل های گرم سال از آن استفاده نمایید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید. در ادامه این مطلب شما را با نحوه دوختن یک پیراهن ساحلی زیبا و شیک آشنا می کنیم.

آموزش دامن تنگ ، آموزش رایگان خیاطی به صورت گام به گام از مبتدی تا پیشرفته. … زمانی که تمام دامن یا لباس به یک مدل می باشد به این معنی که سمت راست و چپ لباس با هم فرق … و از پایین دامن 1 تا 3 سانتی متر بسته به نوع دوخت پایین دامن جا می گذاریم و برش می زنیم.

تفسير حلم الفراق مع الحبيب

در دو ردیف میانی هم دو نوار توری با فاصله حدود ۱ سانتیمتر از هم بدوزید. در مرحله بعدی گیره نگه دارنده پلاستیکی را از درون نوار اریب عبور دهید. نوار موردنظر را به صورت کامل از قسمت های گیره عبور داده و سپس آن را به طرف قیمت و خرید اینترنتی پیراهن هاوایی https://zeusclothess.ir/menswear/men-shirt/hawaiian-shirt جلوی لباس منتقل کنید. پس از آن نوار را از درون سوراخ حلقه رد کنید و در انتها نوار را از زیر گیره نگه دارنده بگذرانید.

دلیل ستاره روی پیراهن استقلال

در این مرحله ، باید سگک های تنظیم کننده بنده را وارد هر بند کرده و از حلقه دوخته شده در قسمت پشت باس ساحلی عبور دهید . نوار ها را در این مرحله باید روی قسمت های مورد نیاز بدوزید . حتماً در اندازه گیری خود حدود ۲ سانتی متر برای رفتن زیر دوخت در نظر بگیرید .

در محل اتصال بالاتنه و پایین ‌تنه، باید قسمت را برای کش لباس در نظر بگیرید؛ در واقع، باید محفظه‌ ای برای رد کردنِ کش در نظر بگیرید. حالا یک تکه نوار را به لبۀ کارتان بدوزید؛ درست مثل تصویر پایین. نوار را از کمر تا شانه و پشت گردن، امتداد دهید.

لیست شماره پیراهن استقلال

برای دوختن نوار اریب باید ابتدا پارچه ای که برای این کار در نظر گرفته اید را به صورت چهار گوش در آورده و با کمک مداد خیاطی یک خط قطری بر روی آن بکشید. سپس پارچه را از جایی که خط کشیده اید با قیچی برش بزنید و دو مثلث تشکیل دهید. تیشرتی که میخواهید برای این کار استفاده کنید را از وسط تا بزنید و روی پارچه قرار دهید.

راه حل لباس سفید رنگ گرفته

بطوری که قسمت جلوی تیشرت روی چهارلای بسته ی پارچه قرار بگیرد. مدل لباس ساحلی شیکاز پیج اینستاگرام فروشگاه آرام دل دیدن فرمائید. آموزش الگو پیراهن ساحلیاحتمالاً هنگام خرید پیراهن ساحلی شیک ، بار ها با حاشیه هایی مثل این ، برخورد داشته اید .

می توانید روی لبه ی پایین این مدل لباس ساحلی شیک خود این کار را انجام دهید . کش را از میان آن قسمتی که بین بالاتنه و پایین ‌تنه در نظر گرفته ‌اید رد کنید. وقتی کش دور تا دورِ کمر قرار گرفت، دو لبۀ آن را به یکدیگر بدوزید و در نهایت، دو سوراخ محل ورود و خروجِ کش را نیز چرخ کنید.

عکس پیراهن استقلال بایک ستاره

این کار را مجددا در یک مرحله دیگر انجام دهید و بار دیگر آن را اتو بکشید. برای دوختن این مدل پیراهن ساحلی شما به یک نوار اریب با عرضی حدود ۲،۵ سانتی متر و طولی حدود ۵۶ سانتی متر احتیاج دارید. آموزش دوخت پیراهن ساحلی بلند به همراه الگوی دوخت پیراهن ساحلی به شما کمک می کند تا یک پیراهن بسیار شیک و خنک داشته باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

پیراهن ساحلی مردانه در واقع یکی از انواع استایل های جدید زنانه است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به دلیل نوع جنس و دوختی که دارد برای فصل تابستان بسیار مناسب می باشد. روش دوخت پیراهن ساحلی بسیار ساده و راحت می باشد و شما می توانید با هر طرح و رنگی که دوست دارید این لباس زیبا را در منزل برای خود بدوزید و مورد استفاده قرار دهید. این مدل پیراهن ها همچون دوخت سارافون و همچنین دوخت دامن های مختلف روش ساده ایی دارند که با یادگیری آن می توانید مدل های متنوع و زیبایی از آن را بدوزید.

انشا دزدی پیراهنی را دزدید

آموزش پیراهن ساحلی در وبسایت خودت بدوز کاملا رایگان است. تکه آستر را به سطح داخلی قسمت جلوی پیراهن بدوزید و انتهای بندهای لباس را بین این دو تکه قرار دهید. توری ۱٫۵ سانتیمتری را مشابه شکل زیر روی سطح خارجی قسمت جلویی پیراهن بدوزید. فاصله دوخت تورها از هم برابر ۵ سانتیمتر خواهد بود. همانطور که می بینید در دو طرف حاشیه یک ردیف تور دوخته شده است و در ردیف وسط ۲ تا نوار توری در کنار هم دوخته شده است.

زیر شومیز چه شلواری بپوشیم

در الگو بازار صدها مدل الگوی خیاطی وجود دارد.تمام الگوها آماده برش هستند و نیاز به هیچگونه تغییر و اصلاحی ندارند. برای سجاف یقه، پیراهن را که برش زده اید از وسط تا کنید و قسمت یقه ی آن را روی پارچه ی باقی مانده که به صورت دولای بسته تا کرده اید بگذارید. سپس سجاف را به اندازه ی دور یقه و مقداری از سرشانه ببرید. حالا میتوانید با کمک تیشرتی که روی پارچه گذاشته اید آن را برش بزنید.

این تیشرت چند سوراخ دارد جواب

ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم. با این حال اگر آن را نمی پسندید می توانید ساده بدوزید . اگر پارچه شما کشی نباشد در برش پارچه دقت شما باید دو چندان باشد .

بیشترین حضور با پیراهن پرسپولیس

یک دوخت ۱ سانتی هم به موازات دوخت قبل بزنید و به اندازه ۲ سانت برای داخل کردن کش خالی بذارید. ابتدا دو تکه مستطیل به اندازه ۳۰.۵×۵۱ (در جدول بالا برای کودک ۱ ساله) و یک تکه بند به طول ۵۶ سانت و به پهنای حدود ۳ سانت میبریم. بی دلیل نیست که می‌گویند تجربه بهترین معلم انسان‌ها است. این ضرب‌المثل، امروزه هم در زندگی حرفه‌ای ما به بهترین صورت نمود دارد. ما باور داریم که بهترین و سریعترین روش یادگیری، آموزش مبتنی بر تجربه است. آموزش تجربی یعنی این که برای یاد گرفتن هر مهارتی، آن را انجام می‌دهیم.

یادتان باشد اگر الگو موقع بُرش زدن جا به جا شود، دقت کارتان کاهش خواهد یافت و نتیجۀ مطلوب حاصل نخواهد شد. در مرحله بعدی پارچه را از دو گوشه ای که حالت زاویه بسته دارد به شکلی تا کنید که خطوط کشیده شده در امتداد یکدیگر قرار بگیرند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که چنانچه این تا را به صورت اشتباه بزنید نوار اریب موردنظر شما شکل نخواهد گرفت. متراژ پارچه مورد نیاز با توجه به اندازه لباس متفاوت است.تمام پنل های الگوی کاغذی را در کنارهم (شبیه پارچه ) درعرض پارچه موردنظر بگذارید تا بتوانید متراژ پارچه مورد نیاز را تخمین بزنید .

لبه بالای لباس را به اندازه یک سانتی‌متر تو بزنید و شروع به ساده‌دوزی کنید، به عبارتی لبه لباس را تو بگذارید. بعد از کنار لب‌هایی که تو گذاشتید شروع به دوخت کش کنید. حالا سجاف ها را به یقه با سوزن ته گرد وصل کنید و با چرخ خیاطی قسمت دور یقه به جز سرشانه را به سجاف بدوزید. در ادامه ، چند مدل پیراهن ساحلی زیبا برای ایده گرفتن ، در سایت قرار می گیرد .

معرفی کانال تلگرامی شومیز

پارچۀ نازک نخی، گزینۀ بسیار مناسبی برای پیراهن ساحلی کمرکش به شمار می ‌رود. یادتان باشد که پارچۀ نخی را ابتدا باید بشویید و اجازه دهید خشک شود، سپس آن را استفاده کنید؛ چراکه ممکن است آب برود. به همین راحتی و زیبایی تاپ زیبای دختر کوچولوی شما بدون استفاده از هیچ الگویی آماده اس و میتویند برای تابستانش بدوزید. لبه پایین کار رو به حاشیه دو و نیم سانت برگردونید و لبه پارچه رو به داخل برگردونید و دوخت بزنید. برای دوخت بندهای لباس باید از تکه ۵۰ در ۴ سانتیمتری استفاده کنید.

ما اینجاییم تا همراه با شما خوانندگان عزیز مطالعه کنیم و بیشتر بیاموزیم. هدف تیم تحریریه آگاهتر این است که مطالب با کیفیتی را به مخاطبان ارائه دهد؛ چرا که معتقدیم هرچه آگاهتر، توانمندتر. درصورتیکه نسبت به هر یک از مطالب سایت نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات درج نمایید. با توجه به محدودیت اینستاگرام در مدت زمان فیلم ها ، جهت مشاهده فیلم کامل و یک تکه به کانال تلگرام مراجعه کنید. این نوارها سر شانه گره میخورند و لباس را نگه می‌دارند.

خرید پیراهن ساحلی آستین بلند

جالب اینجاست که آموزش دوخت این گونه پیراهن های بلند هم خیلی کار سختی نیست و حتی خیاط های کم تجربه و دختران جوان می توانند یکی از این پیراهن های زیبا را در منزل برای خود بدوزند. برای این که بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید پارچه موردنظر را تن یک مانکن کنید و پس از آن نوار را از درون گیره رد کنید.

دنباله نوار را از طرفی که دوخته شده تا زده و آن را با دست یا با کمک چرخ خیاطی به طور کامل بدوزید. امیدواریم از این نمونه آموزش خیاطی بدون الگو نهایت استفاده را برده باشید و برای دختر کوچولوهای عزیزتان پیراهن‌های زیبا در طرح و رنگ‌های مختلف تهیه کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا