اجتماعمجله کسب و کار

دوره آموزش تعمیر موبایل لیمو مجتمع پل با مدرک فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو-غیر حضوری

آیا شما هم تا به حال به این موضوع فکر کرده­اید که برای خود کسب وکاری را تشکیل دهید و از این راه درآمدزایی داشته باشید؟ قطعا زمینه­های بسیاری برای شروع یک حرفه وجود دارد اما یکی از پردرآمدترین آن­ها تعمیرات موبایل است. سالانه تعداد بسیار زیادی از جوانان به این حرفه روی می­آورند و چون گوشی‌های موبایل تقریبا به اندازه جمعیت کشور است، هیچ کدام از این افراد بیکار نمی­مانند. اما برای این کار نیازمند آموزش­هایی هستیم.

مجتمع آموزشی پل یکی از بهترین آموزشگاه­های کشور در این زمینه است که دوره های آموزشی تعمیرات موبایل را ارائه می­دهد. پس تا آخر این مطلب با این موسسه همراه باشید تا درباره این حرفه و دوره­های آموزشی آن بیشتر بدانید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

قطعات قابل تعمیر موبایل کدام هستند؟

اگر بخواهیم بگوییم که کدام قطعات موبایل را می­توان تعمیر کرد و کدام تعمیر ناپذیر است، باید گفت که تقریبا تمامی اجزای یک گوشی تلفن همراه قابل تعمیر بوده و هر قسمت هم که نتوان تعمیر را برای آن انجام داد، تعویض قطعه روی آن صورت می­گیرد. به عنوان مثال فرض کنید قسمت سخت افزاری داخل گوشی شما دچار مشکل شده است.

 تعمیرکار موبایل به راحتی می­تواند برد موبایل شما را تعمیر کند و آن را به روز اول خود بازگرداند. هم­چنین اگر صفحه گوشی دچار مشکل یا حتی در قسمت نرم افزار و سیستم عامل موبایل مشکلی پیش آمد باز هم می­توان آن را تعمیر کرد و به فکر تعویض گوشی نیوفتاد. پس اگر شما هم به این موضوع فکر کرده­اید که با وارد شدن به دنیای تعمیر گوشی آیا برای شما همیشه کار وجود دارد یا خیر، باید جواب این سوال را کاملا بله در نظر بگیرید.

آموزشگاه پل نیز که یکی از بهترین­ها در کشور است، دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو را برای شما برگزار کرده است که با شرکت در این دوره­ها بتوانید به بهترین شکل تعمیرات انواع قطعات موبایل را یاد بگیرید و در آینده این حرفه را برای خود داشته باشید.

کدام مباحث و سر فصل ها و مباحث در دوره تعمیرات موبایل آموزش داده می شوند؟

شاید تا به حال با خود فکر کرده­اید که ممکن است با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل تمامی مباحث مربوطه به شما آموزش داده نشود و بعد از آن ممکن است که نیاز به جای دیگری برای آموزش یا یادگیری به صورت خودآموز داشته باشید.

 در این جا باید بگوییم این نگرانی تا حدودی درست است، چون بعضی از آموزشگاه­ها این کار را به صورت کامل انجام نمی­دهند اما آموزشگاه فنی پل تمامی سر فصل­های آموزش تعمیرات موبایل را در دوره­های لیمو خود گنجانده است و به راحتی می­توانید در این دوره­ها ثبت نام کنید و آموزش­هایی نظیر تعمیر برد انواع گوشی، تعویض گلس و باتری، تعویض قطعات داخلی و حتی تعمیر نرم افزاری انواع گوشی­های اندورید و ios را یاد بگیرید.

هم­چنین انواع گوشی­های روز دنیا نیز در این دوره­ها آموزش داده می­شوند تا به محض تمام شدن کلاس­های خود وارد بازار کار شوید و از این آموزش­ها استفاده کنید.

دوره اموزش تعمیرات موبایل

آیا می توان تعمیرات موبایل را به صورت آنلاین یاد گرفت؟

از زمانی که بیماری کرونا شروع شد تا به امروز بسیاری از خدمات آموزشی به صورت آنلاین ارائه شدند. امروزه نیز با فروکش کردن موج­های این بیماری، آموزش آنلاین هنوز ادامه دارد و افراد زیادی از آن­ استقبال کرده­اند.

مجتمع آموزش آنلاین پل نیز برای علاقمندان دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل را ارائه می­دهد که همان دوره با طعم لیمو است که در بالا بیان کردیم. شما می­توانید وارد سایت پل شده و این دوره­ها را انتخاب کنید. هم­چنین اگر سوالی داشته باشید و یا نیاز به راهنمایی پیدا کنید، کارشناسان و مشاوران این سایت در هر ساعت آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 هم­چنین می­توانید از این نظر نیز اطمینان داشته باشید که همان مباحثی که در کلاس­های حضوری درس داده می­شود در این دوره­ها نیز با همان کیفیت ارائه می­شود و شما را برای بازار کار آماده می­کند.

آیا آینده خوبی برای تعمیرات موبایل وجود دارد؟

همان­طور که در بالا بیان کردیم، یکی از بهترین رشته­هایی که بعد از آن به سرعت می­توان در آن فعالیت کرده و درآمدزایی را ایجاد کرد، تعمیرات موبایل است. امروزه تقریبا همه مردم معمولا بیشتر از یک عدد گوشی تلفن همراه دارند که به علت قیمت بالای گوشی­های تلفن همراه کمتر به هنگام خرابی آن­ها سراغ خرید گوشی جدید می­روند.

 ترجیح بیشتر بر این است تا گوشی خود را تعمیر کرده و از آن استفاده کنند. به همین خاطر شما با ورود به این رشته تقریبا هر روز چندین پروژه برای کار خواهید داشت. هم­چنین زمانی که در این حرفه خبره شدید می­توانید شما هم آن را به بقیه آموزش دهید و از این راه نیز درآمدزایی ایجاد کنید. پس نباید نگرانی درباره بازار کار تعمیرات موبایل داشته باشید و اگر به آن علاقه دارید هر چه سریع­تر این کار را شروع کنید.

آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین المللی

آیا شروع دوره­ های تعمیرات موبایل نیاز به پیش زمینه دارد؟

این سوال پیش فرض برای همه وجود دارد که دوره­های آموزشی مانند تعمیرات موبایل، نیاز به دانش قبلی دارد و کسی که می­خواهد این کار را انجام دهد باید تحصیلات دانشگاهی هم در این زمینه داشته باشد و از این طریق این کار را شروع کند. اما چنین چیزی درست نیست. شما در مجتمع آموزشی پل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل، می­توانید تمام مباحث و سر فصل­های این موضوع را بشناسید و در آن حرفه­ای شوید. حتی افرادی که در رشته الکترونیک درس خوانده­اند و یا در آن فعالیت می­کنند هم باید این دوره­ها را بگذرانند و در آن شرکت کنند. پس اگر شما فقط به این رشته علاقه داشته باشید می­توانید آن را انجام دهید و در آن موفق باشید. فقط نیاز به این دارید که وسایل لازم مربوط به این کار را فراهم کنید.

آموزش آنلاین تعمیرات موبایل

سخن آخر

اگر شما هم علاقمند به یادگیری تعمیرات موبایل و کار در این رشته هستید، مجتمع آموزش آنلاین پل برای شما دوره تعمیرات موبایل را آماده کرده است که می­توانید در آن شرکت کنید. با گرفتن مدرک معتبر در این رشته کار کنید و درآمد داشته باشید. هم­چنین این دوره­ها به صورت آنلاین ارائه می­شود تا شما به راحتی در آن­ها شرکت کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا