عمومیمجله کسب و کار

خرید اینترنتی لگ و ست ورزشی زنانه و نکات آن

انواع مدل های لگ و ست ورزشی زنانه

لباس تیم ملی وشلوار لگ زنانه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لباس ها و شلوارها در بین تمامی خانم ها می باشد. لگ زنانه را می توان به راحتی با تمام استایل های خانم ها ست کرد و استایلی شیک و در عین حال راحت را برای ورزش، پیاده روی، خرید، گردش های دوستانه و شرکت در کلاس و محل کار ارائه می کند.

همانطور که رژیم غذایی در فعالیت های ورزشی مهم است، انتخاب لباس ورزشی نیز می تواند بر عملکرد شما تأثیر بگذارد. خوشبختانه مدل های بسیار متنوعی از شلوار زنانه لگ طراحی و تولید شده است و همه خانم ها می توانند با توجه به استایل و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشند، بهترین و مناسب ترین لگ را انتخاب کنند. با وجود گزینه های بسیار زیاد برای خرید لگ برای زنان، شاید انتخاب برای شما کمی سخت باشد. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا نکات حرفه ای و مهم در خرید لگ برای زنان را رمزگشایی کنیم.

در این مقاله به مهم ترین نکات خرید لباس اسپرت زنانه لگ اشاره کردیم و همچنین مدل های مختلف لگ و ست های ورزشی زنانه و دخترانه را برای شما دوستان عزیز جمع آوری کردیم تا با ایده گرفتن از این مدل های خاص و جذاب یک ورزش منحصر به فرد و عالی داشته باشید.

در خرید لگ ورزشی بانوان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر تصمیم دارید ورزش یا پیاده روی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید، باید برای ورزش نیز آماده باشید. تهیه لباس آسیایی استقلال یا دیگر پوشاک ورزشی یا لگ مناسب برای ورزش یکی از ملزوماتی است که باید داشته باشید تا روند ورزش و تمرینات ورزشی را برای شما لذت بخش کند. نکات زیادی برای خرید لگ برای زنان وجود دارد. در اینجا برخی از مهم ترین نکات برای انتخاب و خرید لگ برای زنان آورده شده است:

لگ ورزشی با اندازه مناسب

هنگام خرید لگ حتما به ارتفاع آن توجه کنید. به طور کلی 3 مدل شلوار اسپرت زنانه یا لگ در فروشگاه موجود است:

  • لگ زنانه تمام قد: این شلوار به خوبی مچ پا را می پوشاند و یکی از بهترین انتخاب ها برای ورزش و دویدن در هوای سرد است.
  • لگ زن با سایز 8/7: این مدل از لگ زنانه معمولا بالای مچ و درست زیر ماهیچه ساق پا قرار می گیرد.
  • لگ زنانه تا زانو: این مدل از لگ زنانه نیز درست زیر زانو و بالای ماهیچه ساق پا قرار دارد.

جنس و پارچه لگ لباس ورزشی زنانه

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب یک لگ ورزشی باید در نظر گرفت، جنس و پارچه لگ است. اگر هدف شما راحت‌تر کردن خرید و استفاده از لگ است، بهتر است به سراغ لگ‌هایی بروید که از نخ و پنبه ساخته می‌شوند. اما باید بدانید که این مدل از لگ در صورت استفاده مداوم و در معرض کشش زیاد شکل و فرم اولیه خود را از دست می دهد و همچنین در اثر قرار گرفتن در معرض رطوبت خیلی سریع خیس می شود.

همچنین نوعی لگ ماده وجود دارد که از الیاف مصنوعی مانند نایلون، اسپندکس و پلی استر ساخته شده است. این لگ ها معمولاً خاصیت جذب رطوبت دارند و به بدن کمک می کنند در حین ورزش و حرکت خشک بماند. اگرچه این مدل از لگ‌ به راحتی لگ نخی نیست، اما حفظ ظاهر این مدل لگ‌ بیشتر است.

برخی از لگ ها نیز ترکیبی از نخ و پلاستیک هستند که معمولا انتخاب های بسیار خوبی هستند. در انتخاب لگ حتما به ضخامت پارچه توجه کنید. پارچه های سنگین برای هوای سرد مناسب هستند و پارچه های سبک برای هوای گرم و معمولی انتخاب خوبی خواهند بود.

طراحی و مدل لگ برای بانوان

بهتر است لگ ورزشی را انتخاب کنید که دارای ویژگی ها و امکانات ویژه باشد تا تمرین و ورزش را برای شما آسان کند. به عنوان مثال، یک لگ زنانه با یک جیب به شما این امکان را می دهد که تلفن همراه و وسایل کوچکی را که نیاز دارید به راحتی در جیب خود قرار دهید. علاوه بر این، لگ های ورزشی که دارای کمربند در قسمت کمر هستند نیز به شما کمک می کنند تا سایز کمر را به خوبی روی بدن ثابت کنید و شلوار را در جای خود نگه دارید.

نوع دوخت و درز اسپرت لگ نیز بر استاتیک بودن این مدل شلوار بر روی بدن تاثیر می گذارد و ظاهری بسیار جذاب و مناسب را برای شما ایجاد می کند. مدل لگ زنانه با طرح های خاص و متفاوت در فروشگاه ها عرضه می شود و این مدل طراحی به جذابیت بیشتر استایل ورزشی و اسپرت شما کمک می کند و می توانید با سلیقه خود بهترین مدل و طرح لگ را انتخاب کنید.

قیمت لگ ورزشی

انتخاب یک لباس بچه گانه استقلال استاندارد برای ورزش نه تنها تمرین را راحت و لذت بخش می کند، بلکه به شما حس اعتماد به نفس خوبی می دهد. بنابراین بهتر است برای خرید لگ اسپرت قیمت مناسبی در نظر بگیرید و استانداردترین مدل های لگ را از برندهای با کیفیت خریداری کنید. اگرچه قیمت اسپرت لگ از برندهای مطرح و باکیفیت بالا است، اما این قیمت بالا بی دلیل نیست و مطمئن باشید ارزش خرید دارد.

چگونه سایز مناسب لگ زنانه را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید لگ اسپرت نباید به سایز شلوار معمولی خود بسنده کنید و حتماً قبل از خرید، این مدل شلوار را بپوشید. هرچه لگ ورزشی که خریداری می کنید احساس راحتی بیشتری به شما بدهد ورزش، پیاده روی و کار در طول روز برای شما راحت تر خواهد بود.

اگر بعد از پوشیدن یک لگ ورزشی احساس کردید که درزهای لگ به پاهای شما فشار می آورد یا احساس کشیدگی می کنید، به این معنی است که اندازه لگ برای شما کوچک است و باید سایز بزرگتری را امتحان کنید. اگر احساس می کنید بعد از پوشیدن لگ باید به طور مرتب کمر شلوار را بلند کنید، به این معنی است که سایز کمر این شلوار برای شما بزرگ است.

پس از پوشیدن لگ، بهتر است چند حرکت اسکات یا دراز و نشست انجام دهید تا راحتی شلوار لگ را آزمایش کنید. علاوه بر این، بهتر است زانوهای خود را به سمت بالا خم کنید تا هنگام ورزش از راحت بودن شلوار مطمئن شوید. لگ هایی که بیش از حد سفت و چسبنده در زانو هستند، بیشتر احتمال دارد که زانو بزنند یا سوراخ و پاره شوند.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا