عمومیمجله کسب و کار

لیست قیمت چسب بتن شیمی ساختمان

محتوای این مطلب پنهان

فوق روان کننده های بتن

از دیگر محصولات شرکت شیمی ساختمان فرکوپلاست P10N است. که یک افزودنی بتن است که برای تولید بتن فوق روان با مقاومت بالا به کار می رود. P10N یک افزودنی فوق روان کننده بتن نسل جدید است که بر پایه پلی کربوکسیلات اتر تولید می شود. همراه این موارد استفاده از قالب بتن ساختمان هم میتواند در نتیجه نهایی موثر باشد.

استفاده از P10N باعث کسب مقاومت اولیه بتن و حفظ اسلامپ آن می شود. این محصول قابلیت کاهش آب بتن تا 40% را دارد که این ویژگی باعث افزایش مقاومت فشاری بتن می شود.

فرکوپلاست P100 یک فوق روانساز بتن با توانایی کسب مقاومت بالا است که بر پایه نسل دوم کوپلیمر های پلی کربوکسیلیک اسید تولید می شود. p100 در تولید قطعات پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. ساختمان مولکولی فرکوپلاست P100 به گونه ای طراحی شده است تا مقاومت بالایی در بتن ایجاد کند و در تغیرات شدید دمای محیط دارای بالاترین بازدهی باشد.

از فرکوپلاست P10NS جهت تولید بتن فوق روان استفاده می شود. P10NS یک افزودنی فوق روانساز بتن نسل جدید است که بر پایه پلی کربوکسیلات اتر تولید شده است. استفاده از این افزودنی بتن باعث بالا رفتن مقاومت بتن با حفظ اسلامپ می شود. این فوق روان کننده بتن، قادر به کاهش آب بتن تا 35% است.

فرکوپلاست P9N یکی دیگر از افزودنی های فوق روان کننده بتن نسل جدید است که بر پایه پلی کربوکسیلات اتر تولید می شود. برای ساخت بتن با بیشترین کاهش آب و کسب مقاومت بالا در سنین اولیه، با حفظ اسلامپ می توان از فرکوپلاست P9N استفاده کرد. این محصول قابلیت کاهش آب بتن تا 30% را دارد که این کاهش آب با اسلامپ ثابت است و همین مساله باعث افزایش مقاومت فشاری بتن و افزایش دوام بتن می شود.

فرکوپلاست PS1 یک فوق روان کننده بتن با مقاومت بسیار زیاد محسوب می شود. PS1 برای تولید قطعات پیش ساخته بتنی به کار می رود. این محصول نیز بر پایه تکنولوژی پلی کربوکسیلات اتر تولید شده است.

این محصول یک افزودنی  فوق کاهنده آب و فوق روان کننده بتن است. فرکوپلاست M20 را می توان برای تولید بتن های روان با کارایی بالا با حداقل نسبت آب به سیمان به کار برد. استفاده از فرکوپلاست M20 باعث حفظ اسلامپ در زمان کوتاه می شود.

فرکومنت N60 نیز یک افزودنی فوق روان کننده و فوق کاهنده آب بتن محسوب می شود. این محصول قادر به کاهش آب بتن تا 20% است. در ساخت این محصول از ترکیباتی مانند کلراید و سایر ترکیبات خورنده استفاده نشده است.

افزودنی دیر گیر بتن شیمی ساختمان

فرکومنت 1000

این محصول یک افزودنی دیرگیر بتن است. این محصول باعث تاخیر گیرش ملات و بتن و جلوگیری از سفت شدگی آن می شود. بنابراین فرکومنت 1000 یک گزینه مناسب برای سهولت در بتن ریزی و پرداخت آن است.

افزودنی زودگیر بتن پودری و مایع شیمی ساختمان

پودر زودگیر بتن فرکوکریت AF

فرکوکریت  یک AF زودگیر پودری است که از آن برای شاتکریت به روش خشک استفاده می شود. در فرمول این محصول کراید و قلیا به کار نرفته است. از این زودگیر پودری بتن برای تسریع درگیرش شاتکریت به روش خشک استفاده می شود.

پودر زودگیر بتن فرکوکریت P1

فرکوکریت P1 یک زودگیر پودری بتن دیگر است که برای شاتکریت به روش خشک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول فاقد کراید است.

زودگیر مایع بتن فرکوکریت L1

فرکوکریت L1 یک زودگیر نوع مایع بتن است که جهت شاتکریت به روش تر طراحی شده است. این محصول با عملکرد قوی خود، برای کسب مقاومت های اولیه و نهایی بالا در بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

ضد یخ و زود گیر بتن (فاقد کراید)

فرکوفریز یک ضد یخ بتن و زودگیر بتن محصول شیمی ساختمان است. در ترکیبات این محصول کلراید وجود ندارد. استفاده از فرکوفریز باعث بالا رفتن روند هیدراسیون سیمان می شود.

افزودنی حباب ساز بتن

فرسیزال ایر یک افزودنی محلول در آب بدون کلراید است که برای تولید حباب های هوای میکرونیزه پایدار در مخلوط بتن و ملات به کار می رود.  فرسیزال ایر باعث افزایش مقاومت بتن در برابر تغیرات دمایی و همچنین بهبود کارایی و کاهش آب انداختگی بتن می شود.

افزودنی کاهنده آب بتن

فرکومنت APL یک آب بندکننده بتن و ملات بصورت مایع (پارسیکا) و فرکومنت AP یک ضد آب کننده بتن و ملات بصورت پودر است. این محصولات بر پایه لیگنو سولفونات تولید می شوند.

افزودنی ضد آب کننده بتن

فرکوژل های F1 و F2 و F3 انواع افزودنی بتن ضد آب هستند که حاوی افزودنی اصلاح شده با خواص ضد آب کنندگی بتن هستند. این محصولات بر پایه فوق روان کننده بتن با میکروسیلیس تولید می شوند.

لیست قیمت شیمی ساختمان را میتوانید در ابتدای همین صفحه مشاهده کنید.

چسب کاشی شیمی ساختمان ak5

شیمی ساختمان یا چسب ak5  یکی از قویترین چسب های خمیری در بازار میباشد که از قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد. از چسب خمیری برای

  • برای نصب سرامیک و کاشی و سنگ بر روی سطوح سنگی ، کاشی ، سیمان ، ، گچ ، درای وال ، ورق آزبست
  • دیوار سرویسهای بهداشتی ، آشپزخانه ها ، نمایشگاه ها ، راه پله ها، لابی ها، راهروها ، اتاقهای بیمارستان ها

استفاده میشود. که پیشنهاد میکنیم حتما برای خرید چسب کاشی ak5 شیمی ساختمان با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت چسب سرامیک

یکی از محصولاتی که می توانید از آن برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده نمایید چسب سرامیک است و کمی شاید گران باشد البته بنا به نوع سرامیک چسب ها متفاوت هستند.

محصول وزن قیمت
چسب سرامیک 20 138000

معمولا بهتر است از برای نصب سرامیک و مدل های مختلف آن استفاده شود و این چسب از فرمولاسیونی درست شده که گیرش بالایی دارد و در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم میباشد و به صرفه برای مشتری است.

قیمت چسب کاشی به چه عواملی بستگی دارد؟

چسب کاشی یکی از مواد مناسب در صنعت ساختمان سازی است و این ماده در ایران تولید می شود چون تمامی مواد حدودا 70 درصد در داخل وجود دارد. البته به دلیل تغییرات در اقتصاد کشور در دو سال گذشته نوسانات در این ماده هم زیادی بوده است. از این رو به غیر از مسائل اقتصادی کشور به میزان کیفیت آن بستگی دارد.

چسب های ساختمانی با کیفیت بالا معمولا گرانتر بوده و این یک رابطه مستقیم می باشد. البته ما در تلاش هستیم که کیفیت را بالا نگه داشته اما قیمت را دستخوش تغییرات اندکی کنیم. از این رو می توانید به ما اعتماد کنید و انواع چسب ایرانی درجه یک را از شرکت خریداری نمایید و را استعلام کنید.

انواع چسب کاشی و سرامیک شیمی ساختمان

  • که مخصوص کاشی و سرامیک و سنگهای آنتیک می باشد.
    • چسب پودری که برای نصب کاشی و سرامیک در کف ساختمان مناسب می باشد.
    • که برای تقویت ملات و چسب کاشی مناسب است.
    • چسب بتن برای آب بندی استخر و جایگزین مناسبی است برای قیرگونی و ایزو گام می باشد.
    • براق کننده سنگ آنتیک
    • ضد یخ بتن و ملات
    • چسب سنگ و سنگ گرانیت
    • چسب پرایمری که برای پرایمر کردن سطوح گچی خوب است.

لیست قیمت چسب کاشی شیمی ساختمان

شرح کالا  

بسته بندی

قیمت به تومان
چسب خمیری شیمی ساختمان 12 کیلوگرم 120000
چسب پودری 20 کیلوگرم 85000

چسب کاشی و سرامیک شیمی دارای بهترین کیفیت در کشور می باشد و انواع چسب کاشی و سرامیک را می توانید از طریق سایت چسب کاشی و سرامیک و با بهترین قیمت و سرعت تحویل بالا دریافت نمایید.

تولید چسب کاشی خمیری شیمی ساختمان

یکی از چسب های مورد نیاز برای برای استفاده برای سطح دیوارشیمی است که این چسب در بسته 12 کیلویی تولید می گردد و به دلیل درصد بالای رزین بسیار مناسب و درجه یک است. از آنجایی که شیمی ساختمان برند معروفی در ایران است شما می توانید با آسودگی کامل این چسب را استفاده نمایید. و برای فضای بیرونی از چسب پودری و فضای داخلی از چسب خمیری بهره ببرید.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری

یکی از چسب هایی که بیشترین استفاده را می توانید از آن داشته باشید چسب خمیری است. چسب خمیری به دلیل آماده به مصرف بودن تقاضای بسیار بالایی دارد. از طرفی برای فشای داخل ساختمان بیشتر توصیه می گردد. شما می توانید در ظرف مدت کوتاه بخش بزرگی از ساختمان را با چسب پوشش داده و در ظرف 24 تا 48 ساعت خشک و استفاده نمایید. تکنولوژی چسب به سرعت در حال پیشرفت می باشد و در آینده بسیار نزدیک شاهد تحولات بالایی در این زمینه خواهید بود.

به دلیل بالا بودن سطل و رزین کمی گران است و این محصول آماده تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد و می توانید از آن برای چسباندن کاشی دیوار استفاده کنید.

میزان مصرف چسب کاشی را میدانید؟

در نحوه استفاده از چسب کاشی باید نکاتی را رعایت کنید که شامل:

  1. سطح مورد نظر باید تراز باشد
  2. چسب خمیری را با هیچ ماده ای ترکیب نکنید
  3. در کاشی و سرامیک بزرگ علاوه بر سطح مورد نظر پشت کاشی هم به چسب آغشته شود
  4. چسب پودری با آب به خوبی ترکیب شود
  5. درصد آب 5 تا 6 لیتر باشد
  6. برای هر متر مربع 4 کیلو چسب نیاز دارید
  7. در صورت عدم تراز به 6 کیلو چسب نیاز دارید

معایب چسب کاشی چیست؟

مزیتهای چسب خمیری و یا بسیار زیاد است. و شاید موارد اندکی معایب داشته باشد که شامل:

  1. سطح باید تراز باشد در غیر این صورت چسب زیادی باید تهیه کنید و به صرفه نخواهد بود
  2. چسب درجه یک کمی گرانتر از مواد سنتی می باشد

خرید اینترنتی چسب کاشی

شما می توانید در هر جای دنیا و یا ایران باشید در صورتیکه فارسی زبان باشید با ما از طریق همین سایت ارتباط برقرار نمایید و بهترین چسب های کاشی و سرامیک را تهیه کنید. ما به صورت آنلاین خدمات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم. فقط با ما تماس بگیرید تا بتوانیم بهتر راهنمایی کنیم.

چسب کاشی bk2f برای کجا مورد استفاده است؟

شما می توانید از این چسب برای نصب انواع پرسلان در محیط مرطوب استفاده کنید همچنین پر تردد قابل بهره برداری است. و از بهترین کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. این چسب معمولا در بسته بندی 20 کیلویی تولید می شود و تمام ویژگی bk1 و bk2 را دارا است. ما انواع چسب های ساختمانی شیمی ساختمان را در اختیار شما قرار می دهیم پس از ما آنلاین خرید کنید.

را می دانید؟ شما می توانید از چسب کاشی شیمی ساختمان بیشترین استفاده را داشته باشید و بدانید که برای هر متر مربع 4 تا 5 کیلو بر اساس میزان ضخامت چسب بروی سطح مورد نظر نیاز دارید. این محصول با بهترین کیفیت و ارزان در اختیار شما قرار می گیرد.

خرید چسب کاشی در تهران

شما می توانید این چسب را به صورت اصل از شرکت دکاردن خریداری نمایید. در این شرکت انواع چسب های ساختمانی وجود دارد و در اختیار مصرف کنندگان و خریداران در حد تناژ قرار می گیرد. بهترین ویژگی ما این است که آنلاین هستیم و در زمان کوتاه هر نوع چسب را در اختیارتان می گذاریم پس معطل نکرده و برای خرید با مدیریت فروش تماس بگیرید.

از طریق شرکتهای مختلف انجام می شود و این ماده بسیار مناسب در ساخت و ساز جدید است و برای نصب هر نوع مصالح می توانید از آن بهره کافی ببرید و برای شرکتهای بزرگ و انبوه سازی این بهترین ماده برای ساخت و ساز است.

چسب بتن شیمی ساختمان sa12 با بهترین کیفیت

یکی از بهترین چسب هایی که می توانید از شیمی ساختمان تهیه بفرمایید چسب بتن است. این چسب با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان داخلی قرار می گیرد. در ایران بهترین چسبها تولید و ساخته می شود که کارایی زیادی دارد. از چسب بتن sa12 می توانید در داخل ملات و یا چسب پودری استفاده بفرمایید و بدنی وسیله چسب مورد نظر را مقاوم تر کرده و انعطاف پذیری بیشتری را به آن بدهید. قیمت این چسب ارزانتر از نمایندگی های دیگر در این مجموعه عرضه می شود.

چسب شیمی ساختمان با قیمت ارزانتر از بازار

چسب شیمی ساختمان بسیار قیمت خوبی دارد و مهمتر از همه کیفیت بالایی از نظر استقامت و مواد اولیه استفاده شده دارد و شما می توانید از چسب کاشی و سرامیک شیمی ساختمان بیشترین استفاده را داشته باشید و مطمئن باشید که ساختمانهای خوبی را می توانید با استفاده از چسب ضد آب درجه یک بسازید.

آیا چسب کاشی ضد آب است؟

همیشه این سوال مطرح است که آیا چسب کاشی ضد آب است؟
پاسخ بله است شما می توانید از انواع چسب های ساختمان برای نصب کاشی و سرامیک یا سنگ و آجر استفاده مفیدی داشته باشید. چون در ساختار چسب از بهترین مواد استفاده می شود که گیرش خوبی دارد.

چسب پودری و افزودنی های بتن از بهترین مواد در ساختار آنها استفاده شده است که قابل استفاده در محیط های مختلف است که شامل:

  1. سرویس بهداشتی
  2. آشپزخانه
  3. حیاط
  4. استخر
  5. سنا و جکوزی

می توانید از این مواد در تمامی مکانهای ساختمان که با آب در ارتباط است استفاده خوبی داشته باشید و نگرانی از نظر رد شدن آب به بخش های دیگر نداشته باشید.

ویژگی بهترین چسب برای سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان امروزه بسیار مد شده و برای نصب این مدل سرامیک به چسب های پودری نیاز است تا طول عمر مصالح زیادی بوده و در جای خود باقی بماند. چیست؟ چه مزیتی این محصول دارد؟

یکی از محصولاتی که می توانید برای نصب سرامیک استفاده نمایید چسب پودری است و این ماده از سیمان و افزودنی های دیگری مثل سیلیس، ماسه، پودر بتن و…. درست شده است و مقاومت زیادی در برابر تنش های ساختمان دارد. مواد این محصول اصلاح شده و طبق فرمولاسیون خوبی درست شده است.

ویژگی چسب خوب چیست؟

  1. ضد آب باشد
  2. استاندارد باشد
  3. در برایر ضربه مقاوم باشد
  4. ماندگاری بالا داشته باشد
  5. گیرش اولیه قابل قبولی داشته باشد

تولید پودر آماده بندکشی در تهران

پودر بندکشی را می توانید ارزانتر از هر شرکتی از ما خریداری نمایید. بهترین چسب های کاشی و سرامیک شیمی ساختمان و برندهای معروف مثل هنکل در این مجموعه عرضه می گردد. می توانید با پودر بندکشی به راحتی درزهای میان کاشی و سرامیک را پر کنید و مطمئن باشید که ماندگاری زیادی نسبت به ملات و مواد سنتی دارد.

 چسب کاشی دو جزئی چیست؟

یکی از چسبهایی که ارزان محاسبه می شود چسب پودری دو جزئی است و این چسب را باید با چسب بتن به عنوان مکمل استفاده کنید و بعد کاشی و سرامیک یا آجر را نصب بفرمایید. چسب های زیادی در ایران تولید می شود که کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد و از بهترین مواد اولیه اصلاح شده درست شده است. از این رو می توانید چسب بتن را به همراه ترکیب و این ماده را ارزانتر تهیه و استفاده کنید که در بسته بندی 20 و 4 لیتری عرضه می شود.

از چسب های دو جزئی که از پودر و رزین تشکیل شده برای نصب سرامیک های بزرگ و اسلب ها بیشتر استفاده می شود و کارایی این محصول بسیار بالا است و در صنعت ساختمان استفاده زیادی از آن می شود.

قیمت چسب کاشی خارجی چقدر است؟

می توانید چسب کاشی خارجی را برای نصب هر نوع سنگ و آجری استفاده نمایید. چسب دارای کیفیت بسیار خوبی است و به خصوص نوع خارجی در ایران با بهترین برندها تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. چسب هنکل یکی از بهترین چسب های خارجی المانی است که اصل می باشد و در انواع مختلف در تهران به فروش می رسد.

می توانید چسب خارجی را با استثنایی ترین قیمتها از نمایندگی ها و مراکز پخش تهیه بفرمایید و قیمتهای عرصه شده مناسب می باشد و با آسودگی می توانید از این چسب در صنعت ساختمان استفاده بفرمایید.

قیمت چسب بتن آب بندی

چسب بتن یکی از محصولات مناسب برای آب بند کردن است و از نوع اب گریز می توانید به عنوان عایق در فضای مرطوب و پر تردد از نظر رطوبت استفاده کنید از این رو درجه یک را ارازنتر از شرکتهای دیگر از ما بخرید. و در این مرکز ارائه می شود.

چسب بتن مزیتهای زیادی دارد و در پایین مقاله توضیح داده شده است.

شرح کالا بسته بندی قیمت عمده
چسب آب بندی 8 لیتر 450000

قیمت چسب کاشی و سرامیک ایرانی

انواع چسب کاشی و سرامیک در ایران تولید می شود و مشتریان زیادی از این چسب برای خرید و فروش استفاده می کنند. در ساخت و ساز چسب یکی از مواد و مصالح پرکاربرد می باشد که مزیتهای زیادی برای سازندگان در داخل دارد.

می توان از چسب کاشی بیشترین استفاده را داشته باشید و و سرامیک از طریق این سایت مرجع در زمان کوتاه البته به صورت عمده انجام می شود. بسیار ارزانتر از ملات و مواد سنتی برای شما  محاسبه می شود و می توانید با خرید این مواد به صرفه بیشترین استفاده را از زمان داشته باشید.

قیمت چسب کاشی شیمی ساختمان در نمایندگی

چسب کاشی شیمی ساختمان از برندهای معروف در ایران است و می توانید با این چسب انواع کاشی و سرامیک را در زمان کوتاه بچسبانید و نگرانی از ریزش و افت مصالح خود نداشته باشید زیرا از بهترین مواد اولیه به همراه مهندسین خبره تولید و طراحی می شود.

ارزان است و می توانید این چسب درجه یک را از نمایندگی ها با قیمت مناسب خرید کنید و تمام هدف ما عرضه بهترین مواد اولیه ایرانی به مشتریان داخلی است. با ما می توانید بهترین مواد و کیفیت را تجربه کنید.

قیمت چسب پودری شیمی ساختمان  bk2

شیمی ساختمان انواع چسب پودری را تولید می کند و در اختیار مشتریان ایرانی در تهران قرار می دهد. این شرکت سازنده بهترین مواد ساختمانی است و می توانید هر ماده ای را از این مجموعه خریداری کنید. انواع چسب های ساختمانی در ایران تولید می شود و سازندگان و مهندسین ایرانی تجربه کافی و وافی در این صنعت را دارند.

چسب پودری bk2 بسیار مناسب می باشد و می توانید برای چسباندن پرسلان از آن استفاده کنید. شیمی ساختمان ارزانتر از برندهای دیگر در اختیار شما قرار می گیرد و بدانید که با این چسب می توانید انواع سرامیک پرسلان را که قدرت جذب آب کمی دارد بچسبانید.

چسب سرامیک پودری کف را با قیمت ارازن بخرید

استفاده از چسب پودری در ایران بسیار از قبل رونق داشته است و هنوز بسیاری از مردم اطلاعات کافی از این ماده را ندارند در صورتیکه مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما دارد و طبق علوم آزمایشگاهی تولید شده است و مواد در کنار هم به گونه ای قرار دارند تا بتوانید در مناطق مختلف از این ماده استفاده کنید.

فروش چسب کاشی و سرامیک را به تمامی مغازه داران توصیه می کنیم که بدانید این چسب دارای کیفیت لازم و استفاده بالا است. انواع چسب پودری در ایران توسط تولید کنندگان تولید و عرضه می شود. اما قیمت چسب سرامک پودری کف بسیار مناسب و ارزنده برای خریداران می باشد.

خرید چسب کاشی خمیری درجه یک در تهران

یکی از مواد پر فروش است و می توانید از این ماده استفاده مفیدی در ساختمان سازی داشته باشید. انواع چسب خمیری را می توانید از ما ارزان بخرید. خرید چسب کاشی از طریق این شرکت و به صورت آنلاین و عمده انجام می شودمعمولا فروش بالای 1 تن است.

برای نصب کاشی روی دیوار می توانید از چسب کاشی خمیری استفاده کنید که در بسته بندی 12.5 کیلویی تولید و عرضه می شود. این شرکت سازنده بهترین چسب های ساختمانی درجه یک است که انواع چسب دیوار و کف را می توانید تهیه کنید. تهران از مراکز معتبر و مطمئن است و می توانید انواع چسب کاشی را از ما آنلاین خرید کنید.

فروش چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری از چسب های پر فروش و مورد نیاز در صنعت ساختمان است. فروش چسب کاشی پودری از طریق این مجموعه انجام می شود. می توانید با چسب پودری به راحتی هر نوع سرامیک را نصب کنید.

چسب کاشی پودری مزیتهای زیادی دارد و مورد استفاده برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک و سنگ می باشد. از این رو می تاونید به راحتی هر نوع سرامیک کف را با این چسب با قیمت ارازن نصب کنید.

فروش چسب کاشی و سرامیک شیمی ساختمان

یکی از بهترین برندهای ساختمانی چسب شیمی است و می توانید به راحتی با استفاده از انواع چسب کاشی شیمی ساختمان هر نوع سرامیک کف و کاشی دیوار را نصب کنید. از این رو می توانید به راحتی با ارزانترین قیمت این چسب را از ما خرید کنید.

فروش چسب کاشی و سرامیک شیمی ساختمان از نمانیدگی ها و مراکز پخش در تهران صورت می گیرد. از این رو بهتر است هر نوع چسب سرامیک را از این مجموعه با بسته بندی زیبا و شکیل خریداری نمایید.

قیمت چسب کاشی پودری

چسب پودری به دلیل مزیتهای زیادی که دارد قیمت خوبی دارد. این چسب را باید با آب ترکیب و برای نصب سرامیک استفاده کنید. از این رو ارزانتر از شرکتهای دیگر محاسبه می شود و می توانید از ما خرید کنید.

توصیه ما به شما خرید چسب کاشی و سرامیک ساختمان پودری ارزان قیمت می باشد و می توانید برای نصب پرسلان و گرانیت و آجر استفاده کنید. چسب کاشی آترا شیمی کیفیت خوب و منحصری دارد.

شرح کالا بسته بندی قیمت
چسب پودری 20 کیلو 75000

قیمت چسب خمیری کاشی و سرامیک

یکی از چسب هایی که بیشترین استفاده را دارد چسب خمیری است. از آن برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک می توانید استفاده کنید. و سرامیک مناسب برای سازندگان است.

نصابان می توانند از این چسب بیشترین استفاده را داشته باشند و برای خرید و فروش آن می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. از این رو توصیه ما خرید هر نوع چسب ساختمانی درجه یک می باشد.

شرح کالا وزن قیمت
چسب خمیری ساروج شیمی 12.5 68000
چسب خمیری ساروج شیمی 5 28000
چسب خمیری ساروج شیمی 1 15600
چسب پودری ساروج شیمی 20  برای دریافت کلیک کنید 78500
رزین براق کننده ساروج شیمی 1 65000
چسب بتن ساروج شیمی 4 48000
پودر بندکشی سفید و خاکستری ساروج 5 45000

قیمت چسب کاشی یک کیلویی

چسب کاشی در بسته بندی متنوع تولید و به فروش می رسد. اما کمی گران است به دلیل نوع بسته بندی که دارد و در این شرکت بسته بندی 2 کیلویی تولید و به فروش می رسد.

می توانید این چسب را ارزانتر از این شرکت و به قیمت 15600 نومان خریداری نمایید. توصیه ما خرید به مشتریان ایرانی است و تمام تلاش ما تولید و عرضه بهترین چسب های کاشی و سرامیک در ایران می باشد.

خرید و فروش چسب کاشی

خرید و فروش یکی از مسائل مهم و اساسی در ایران محسوب می شود. جایگزین ملات می باشد البته صد در صد محقق نشده است. از این رو می توانید این چسب را از این شرکت با قیمت مناسب خریداری نمایید.

خرید و فروش چسب بسیار کار آسان و خوبی است و در ایران توسط افراد زیادی انجام می شود. از این مرکز و نمایندگی ها می توانید انواع چسب کاشی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

فروش انواع چسب کاشی

انواع چسب کاشی و سرامیک در ایران تولید می شود و هر یک از این چسب ها مزیتهای مختلفی دارد و یکی از بهترین چسب هایی که می توانید از آن استفاده شگرف داشته باشید چسب پودری و چسب خمیری است.

خمیری در ایران و در تهران به عنوان مرکز بسیار انجام می شود. شما می توانید چسب کاشی را از نمایندگی و یا مستقیم از ما در تهران خرید کنید. که هدف ما عرضه بهترین برای شما می باشد.

  1. چسب کاشی خمیری
  2. چسب سرامیک کف پودری
  3. چسب بتن
  4. چسب آب بندی
  5. پودر بندکشی

نمایندگی چسب کاشی در تهران

تمامی این چسب ها در تهران تولید و عرضه می شود و می توانید به راحتی از نمایندگی چسب کاشی در تهران محصول ساختمانی مورد نیازتان را تهیه کنید. نصابان و مهندسین می توانند به ما اعتماد کرده و انواع چسب را از مرکز پخش چسب کاشی در تهران تهیه کنند.

چسب سرامیک از محصولات اساسی است و جایگزین خوبی برای ملا می باشد زیرا از مواد اولیه اصلاح شده درست شده است و رونق زیادی را به کسب و کار شما می دهد. مرکز فروش چسب سرامیک از مراکز مهم تهیه هر نوع چسب در ساختمان است برای خرید با ما در ارتباط باشید.

قیمت چسب بتن مایع

چسب بتن یکی از محصولات مهم در صنعت ساختمان است. با این چسب می توانید به راحتی هر نوع ملاتی را مقاوم کنید. چسب بتن کیفیت خوبی دارد می توانید از این ماده برای افزایش مقاومت ملات استفاده کنید.

چسب بتن مزیتهای زیادی دارد که عبارت است از:

  1. باعث افزایش مقاومت ملات و چسب پودری می شود
  2. مقاوم در برابر سرما و یخبندان است
  3. ضد آب است
  4. نیروی کششی و خمشی ملات را زیاد می کند
  5. مایع سفید رنگ  و دارای استاندارد است

در انتهای مطلب پیشنهاد ما استفاده از قالب گستر سپنتا می باشد.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا