دانش و سلامت

باید بهینه ترین زمان محدودیت ها را اعمال کنیم/حاشیه شهرها یکی از نقاط مهم و آسیب پذیر است

به گفته شفاف ، سعید نامکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در یک کنفرانس ویدیویی مشترک با فرمانداران ، بخشداران و روسای شبکه های بهداشتی شهرهای سراسر کشور ، در وزارت کشور گفت: و ما کاری نداریم ، اما معتقدیم طولانی شدن این بیماری کشنده ترین آفت برای اقتصاد کشور ، مسائل سیاسی و اجتماعی است ، اما با این وجود ما یکی از اولین کشورهایی بودیم که پروتکل هایی را توسعه داد که اقتصاد کشور را با مدیریت بیماری حفظ کند . دیدن. هم اکنون نیز تحت هیچ شرایطی ارائه خدمات به مردم متوقف نخواهد شد.

وی خطاب به فرمانداران ، بخشداران و روسای شبکه های بهداشتی در سراسر کشور تأکید کرد: “ما باید بهترین زمان و محدودیت ها را برای مدیرانی که کارهای خوبی در این زمینه انجام می دهند ، یعنی حمایت از این مدیران اعمال کنیم. حالت این فیلد از قرمز تا نارنجی است. ” ، از نارنجی به زرد و زرد به سفید.

دکتر. نامکی گفت: ما این تجربه را در مرحله اول کنترل بیماری داشتیم و همه عوامل در کشور ثابت کردند که در کمتر از دو ماه اتفاق بزرگی رخ داد که نشانه این همدلی و هماهنگی بود.

وزیر بهداشت گفت: امروز به لطف خدا با همدلی ، موافقت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شکل گیری ساختار جدید ، این کار را بهتر از گذشته انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: اولین قدم ما باید کاهش بار بیمارستان ها باشد که تا زمانی که اقدامی برای کاهش بار بیمارستان ها انجام ندهیم تأمین نمی شود ، مگر اینکه پروتکل جامع ، آموزش عمومی و به طور کلی ، تشخیص گسترده بیمار و درمان خارجی ممکن است اعمال نشود. “

نامکی اظهار داشت: امیدواریم در طی یک ماه بتوانیم با کاهش تعداد بیماران بستری ، فرصت های بیشتری را برای همکاران سیستم بهداشت فراهم کنیم تا آنها به روش بهتری به بیماران بستری برسند و سپس می توانیم به حالت عادی برگردیم. “

وزیر بهداشت گفت: “در روند این مبارزه ، مترو و حومه شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.” حومه یکی از مناطق مهم و آسیب پذیر ما با 12 میلیون نفر جمعیت است.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا