اجتماعمجله کسب و کار

کفسابی ایتالیایی چیست؟

کفسابی ایتالیایی چیست و مراحل انجام سنگ سابی ایتالیایی چگونه است؟

نماشویی ساختمان برای جلای سنگ و برای رفع ناهموای های سنگ استفاده می شود هر نوع لکه سخت و یا هر نوع سوراخ سنگ و یا آسیب سنک با کف سابی رفع می شود اما همین سنگ سابی نوعی دارد به نام کفسابی ایتالیایی .

در واقع سنگسابی ایتالیایی نوعی از سنگ سابی است که علاوه بر اینکه ایرادات سنگ را رفع می کند به سنگ جلای فوق العاده ای  می دهد جوری که شما می توانید تصویر سقف مکان مورد نظر و یا تصویر خودتان را در کف سنگ مشاهده کنید به این نوع کفسابی در اصطلاح عام کفسابی آینه ای و یا کفسابی شیشه ای نیز می گویند. در کفسابی روش های مختلفی وجود دارد اما بهترین و مرغوبترین نوع کفسابی سنگ سابی به روش ایتالیایی است.

کشور ایتالیا به دلیل تولید بهترین نوع سنگ مرمر نام خود را در این عرصه جا انداخته است . اما دلیل استفاده از نام کفسابی ایتالیایی به دلیل لقمه هایی که در این سنگ سابی استفاده می شود این لقمه ها به بهترین شکل ممکن عیب های سنگ را از بین می برد و سنگ را مثله آینه می کند.

گروه کفسابی ایران با بهترین دستگاههای تک فاز و سه فاز و با تجربه بالای خود بهترین کفسابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد کافی است برای سوالات احتمالای خود با شماره ای که در زیر سایت است با ما تماس بگیرید . به دلیل اینکه مشتریان کفسابی ایتالیایی بهترین نوع سنگسابی را می خواهند معمولا از بهترین نوع دستگاهها برای کفسابی ایتالیایی استفاده می کنیم و نهایت ظرافت را در این نوع کفسابی از کفسابی ایران خواهید.

قیمت کفسابی ایتالیایی:

قیمت کفسابی ایتالیایی نیز بر حسب نوع سنگ خواهد بود برای گرفتن قیمت و هزینه کف سابی ایتالیایی با ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع کفسابی به صفحه قیمت کفسابی مراجعه کنید. کفسابی به ویژه سنگسابی ایتالیایی باعث طولانی شدن عمر سنگ به همراه زیبایی فوق العاده سنگ می شود معمولا به مرور زمان آسیبها و درزهایی روی سنگ اتفاق می افتد که این کار با رزین کاری روی سنگ درز آن گرفته می شود و رزین همرنگ سنگ باعث می شود که درز های سنگ گرفته شود و سنگ عمر دوباره ای پیدا کند.

در کل عملیات کفسابی در کرج و سنگ سابی دارای مزایای زیر است:

سنگ سابی باعث براقیت فوق العاده سنگ میشود.

سنگسابی باعث افزایش عمر سنگ می شود.

کفسابی باعث یکدست و هم سطح شدن سنگ ها می شود ( در واقع اگر سنگ دارای ناهمواری و یا پستی و بلندی باشد با عملیات کفسابی این ناهمواریها از بین می رود)

کفسابی باعث نمای بهتر داخل ساختمان می شود.

در ساختمانهای نوساز پله ها معمولا دارای ناهمواری هستند با کفسابی پله این مورد به راحتی رفع می شود.

کفسابی ایران تمامی این موارد را با دستگاههای تک فاز و سه فاز انجام می دهد کافی است که با شماره تلفن موجود در زیر همین برگه با ما تماس بگیرید البته اگر امکان اتصال به برق سه فاز موجود نباشد کار شما را با دستگاه تک فاز انجام خواهیم داد ولی کار دستگاه سه فاز با کیفیت تر از کار دستگاه تک فاز است.

تعریف کفسابی ایتالیایی

کفسابی ایتالیایی مناسب ترین نوع کف سابی برای سنگ های مرمریت و تراورتن می باشد و مراحل ساب زنی ایتالیایی از ۸ الی ۱۲ مرحله می باشد که قیمت کفسابی ایتالیایی با توجه به مراحل آن تعیین می شود.

کفسابی ایتالیایی ریشه و ذات ایتالیا دارد . این هنر ساختمانی ابتدا در ایتالیا و توسط ساختمان کاران آنجا انجام شده در ابتدا این کار با سمباده دستی انجام می شده به طوری که سمباده های مختلف یکی پس از دیگری برروی کف سنگی ساییده می شد تا کثیفی و تغییر رنگ ایجاد شده در سنگ درست شود و سپس کفساب و ساب زن با یک دستمال خیس و نم دار گرد حاصله تمیز می شد و سنگ رنگ وروی مناسب به خود می گرفت .پس از گذشت زمان به مانند سایر علوم کف سابی ایتالیایی نیز به رشد و پیشرفت روز افزون رسید تا به شکل امروزی رسید.

دستگاه کف سابی ایتالیایی

برای انجام خدمات کف سابی ایتالیایی نیاز به دستگاه های مخصوص ساب زنی است که در شکل و اندازه های مختلف وجود دارد. دستگاه کفسابی ایتالیایی به صورت سه فاز ، تک فاز و صنعتی موجود هستند که در زیر دستگاه صفحه چرخان با گشت بسیار بالا وجود دارد که لقه های ساب زنی مختلف و پد های لازم برروی صفحه وصل می شوند.

مراحل کفسابی ایتالیایی

  • کف سابی با لقمه ساب ۳۶ – ۸۰
  • سابزنی با لقمه ۱۲۰
  • رزین وبتونه ایتالیایی
  • سابزنی با پد ۲۰۰
  • سابزنی با لقمه ها به ترتیب جهت پرداخت نهایی سنگ (۳-۵ مرحله متغیر است )

برای کفسابی ایتالیایی کامل باید مراحل بالا رعایت شود تا نتیجه مطلوب و ماندگاری کار تامیین شود .

سابزنی با لقمه های ایتالیایی

برای اینکه بتوان اسم ایتالیایی برای کفسابی شرکت تابناک مورد نظر گذاشت طبیعی است که تمام و یا بخشی از ابزار و مصالح مورد نیاز نیز ایتالیایی باشد .شرکت ما با قرار داد با شرکت های ایتالیایی تمامی ابزار کفسابی و مواد مصرفی خود را از ایتالیا تامین می کند و بالا ترین کیفیت را دارد .

قیمت کفسابی ایتالیایی

قیمت و هزینه کف سابی به صورت متری و با تعداد دست ساب زنی تعیین می شود قیمت روش ایتالیایی طبیعتا بیشتر از سایر انواع کف سابی است .قیمت روش ساب زنی ایتالیایی بسته به سطح مورد نظر و کیفیت مطلوب کارفرما از حدود  30 الی 80 هزار تومان متغیر می باشد .

ساب ایتالیایی اسمی است که به مجموعه خدمات کفساب گفته می شود بنابراین توجه داشته باشید که یک مرحله ساب را نمی توان به عنوان ایتالیایی در نظر گرفت و همه لقمه های ایتالیایی در کنار هم معنا و کیفیت یک سنگسابی ایتالیایی را می رساند .

کفسابی ایتالیایی یکی ازبهترین ساب ها در دنیاست که دران از لقمه ساب ایتالیایی استفاده میکنیم وقیمت بالایی نسبت به دیگر ساب ها دارد.

کفسابی ایتالیایی یعنی استفاده از موادایتالیایی، رزین ایتالیایی ، دستگاه ایتالیایی که استفاده کردن از این نوع دستگاه ومواد باعث میشود ماندگاری ساب یا براقیت وشفافیت سنگ بالا رود وهمچنیین شفافیت سنگ چند برابر شود.

تفاوت بین کفسابی  ایتالیایی و کفسابی های دیگر در چیست؟

  • در هر دو نوع کفسابی از لقمه ساب استفاده میشود.
  • در ساب ایتالیایی از لقمه ساب های ایتالیایی ومخصوص استفاده میشود ولی در ساب های دیگر از لقمه ساب های 46،120،400،1200و.و….
  • درکار کفسابی ایتالیایی از دستگاه ایتالیایی استفاده میکنیم
  • بعد ازکار کفسابی فضاهایی که بین سنگ ها خالی است یا درزهایی که ایجاد شده است در کفسابی ایتالیایی از رزین ایتالیایی استفاده میکنند ولی در کفسابی معمولی از ارزین معمولی استفاده میشود
  • یا میشود این طور گفت که درکفسابی ایتالیایی درزهای سنگ هارا کاملابادستگاه مخصوص درزباز کن همه ی درزهاراخالی کرده سپس با رزین ایتالیایی همه ی درزها ی سنگ ها را پرکرده که سنگ ها یکدست ویکنواخت میشود که انگار یک عدد سنگ برجای موردنظر فرش شده است

چرا از رزین ایتالیایی استفاده میکنیم ؟

رزین هم رنگ سنگ است وقدرت چسبندگی بالایی دارد وبهتربه سنگ می چسبدودورنگی بر روی سنگ مثل بتن وسیمان ایجادنمیکند.بهترین مارک رزین.رزین ایتالیایی است.که شرکت ما از معتبر ترین شرکت خارجی تهیه کرده ومورد استفاده درکار شما قرار میگیرد

چند نوع رزین وجود دارد؟

رزین انواع واقسام زیادی دارد ازجمله رزین ماکسیما وایتالیایی و….. البته بهترین نوع ان رزین ایتالیایی است که شرکت ما ازهمین رزین بهره میگیرد .

فواید رزین چیست؟

  • برای پر کردن درزهای خالی سنگ ها
  • برای براقیت سنگ ها
  • برای افزایش طول عمر سنگ ها
  • برای یک دست کردن سنگ ها
  • برای محکم کردن سنگ های لق

آیا برای ساب زدن سنگ نیاز است که کفسابی ایتالیایی صورت بگیرد ؟

با توجه به اینکه سنگ هایی که برای سطح های مختلف استفاده می شوند و نیاز است که براق شوند تا زیبایی و جلای سنگ به چشم بیاید همین امر موجب شده است که سنگ های شما نیاز به ساب زدن ایتالیایی صورت بگیرد زمانی که کفسابی ایتالیایی بر روی سنگ های شما صورت می پذیرد به این معنی است که سنگ های شما باید به حالت شیشه ای تبدیل گردند و بسیار شفاف و براق صورت پذیرد.

البته این را هم بگوییم که سنگ هایی که کفسابی ایتالیایی بر روی آنها صورت می پذیرد به موجب آن سبب می شود که سنگ حالت کاملا براق شود و تا مدت ها با یک تمیز کاری جزئی ، سطحی کاملا براق و شفاف داشته باشید. البته این نکته راهم باید اشاره کرد که از لقمه ساب های ایتالیایی با کیفیت استفاده می شود تا بتوان کفسابی ایتالیایی را تحویل داد.

سنگ سابی ایتالیایی

البته که نام دیگر کفسابی ایتالیایی را می توان سنگ سابی ایتالیایی ذکر کرد چرا که ساب ایتالیایی بر روی سنگ انجام می شود و یکی از خاصیت های شیشه ای کردن سطح سنگ می باشد که به موجب آن سنگی به صورت درخشان خواهید داشت و سنگ سابی ایتالیایی از روش های بسیار معدودی است که باید بسیار ظرافت به خرج داد که به سنگ آسیب وارد نشود و سنگ تبدیل به حالت کاملا شفاف و براق شود.

قیمت کفسابی ایتالیایی در مجموعه کفسابی ایران

با توجه به این که کفسابی ایتالیایی یکی از شاخه های کفسابی می باشد باید گفت که هزینه این کار نسبت به کفسابی معمولی مقداری بیشتر است چرا که پس از فرآیند کفسابی که عیب و ایراد ها و همچنین پستی و بلندی ها و تمیز کردن لکه ها و جرم ها را انجام می دهد کار جلا دادن سنگ و براق کردن سنگ را هم انجام می دهد و به طبع ابزار بیشتری استفاده می کند و قیمت کفسابی ایتالیایی برای محیط هایی با متراژ های بالاتر ، از قیمت کمتری بهره می برند.

البته می توان گفت که شرکت کفسابی هم بستگی دارد چرا که بعضی از افراد هستند به تنهایی کار می کنند و جزو شرکت محسوب نمی شوند و همین امر سبب می شود که قیمت پایین تر و کیفیت کاری پایین تری را به مشتری تحویل دهند ولی ما در مجموعه کفسابی ایران برای انجام خدمات به صورت کاملا تضمینی کار را تحویل متقاضی می دهیم.

نانوساب چیست ؟

خدمات نانوساب که بعد از کفسابی انجام می گیرد باید گفت که عملی است که بر روی سنگ صورت می پذیرد و سبب می شود که سنگ آبگریز باشد و همچنین به موجب آن سبب می شود که دیگر به سنگ چیزی نچسبد یا اینکه اگر در مواقعی موادی محلول بر روی سنگ شما ریخته شده به لایه های سنگ نفوذ نکند تا سنگ را از بین ببرد.

زمانی که موادی از قبیل آبمیوه ، چای ، قهوه و … بر روی سطح ریخته شود دیگر به لایه های سنگ نفوذ نمی کنند و همچنین بر روی سطح پخش نمی شوند و باعث می شود که به صورت دایره ای محلول بر روی سنگ قرار گیرد و به سرعت می توانید در کمترین زمان ممکن بدون آن که به سنگ های شما آسیب وارد شود کار نظافت را انجام دهید.

فعالیتی که بر روی سنگ شما انجام می شود طوری نیست که رنگ سطح سنگ شما تغییر پیدا کند و این فرآیند بدون رنگ می باشد و باعث می شود که سنگ طراوت و شادابی خود را حفظ کند.

مزایای نانو ساب

با توجه به این که می توان از مزایای نانو ساب به مواردی از قبیل :

1- ضد آب کردن سطح سنگ اشاره کرد که به موجب آن سبب می شود که آب نتواند باعث فرسایش سنگ شود.

2- دیگر در اثر رفت و آمد های پی در پی سطح به مراتب نسبت به قبل کمتر کثیف می گردد و به سرعت بالایی تمیز می شود.

3- در مکان هایی که باید نظافت رعایت شود با انجام نانوساب سبب می شود که از نفوذ باکتری و میکروب ها جلوگیری شود.

4- عمر سنگ ها با استفاده از نانوساب کردن افزایش می یابد.

5- دیگر موادی اسیدی نمی تواند به سنگ آسیب بزند و در کمترین زمان ممکن می توانید اسید را از روی سطح سنگ نظافت کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا