اقتصادی

پرداخت ۱۰ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور

مجله ایرانی/سمنان مدیرعامل بانک ملی ایران از پرداخت ۱۰ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی چهار ماهه امسال در سراسر کشور خبر داد.

دکتر نجار زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به سمنان و در دیدار با استاندار اظهار کرد: بانک‌ملی در حوزه مباحث مرتبط با امور زیربنایی و اشتغال، نهضت‌ملی مسکن و به طور جامع سیاست های دولت همراهی داشته است.

وی به موضوع تسهیلات اعطایی در مهمترین بانک کشور پرداخت و افزود: بالغ بر ۱۰ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی ۴ ماه گذشته توسط بانک ملی کشور پرداخت شده است که این‌میزان در سال گذشته ۲۵ همت بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: به طور کل در سال گذشته بالغ بر ۴۰ همت تسهیلات تکلیفی توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: آمادگی داریم تا در سطح استان سمنان نیز سطح همکاری ها را در راستای اجرای سیاست های دولت افزایش دهیم.

نجارزاده به تعدد متقاضیان تسهیلات، اشاره و تصریح کرد: بانک ملی ایران بالغ بر ۵۲ میلیون نفر مشتری دارد که نیازمند دریافت تسهیلات هستند.

وی به افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه در سال جاری، اشاره و اضافه کرد: برنامه ریزی صورت‌ گرفته تا فعالیت های خود را در حوزه پرداخت تسهیلات خُرد تقویت کنیم و در همین‌ راستا سقف تسهیلات قرض الحسنه از ۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: ساختار بسیار قدرتمندی در حوزه تقویت و حمایت از شرکت های دانش بنیان در بانک‌ ملی ایران شکل گرفته‌ که‌ آمادگی داریم در این‌ زمینه نیز در استان سمنان ورود کنیم.

وی با بیان اینکه کار بانک‌ بنگاه داری نیست، اظهار کرد: در همین‌ راستا در تلاشیم تا پروژه های سرمایه گذاری خود را به بخش خصوصی واگذار کنیم و در صورت تحقق این‌ مهم آمادگی داریم تا در بحث تامین مالی پروژه های مهم دولت در استان همکاری کنیم.

به گزارش مجله ایرانی مدیرعامل بانک ملی ایران به منظور معارفه مدیریت جدید شعب بانک ملی استان به سمنان سفر کرده است.

استاندار سمنان نیز در دیدار با نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: نحوه برخورد بانکها با مردم، می تواند ضمن‌ اعتماد آفرینی، زمینه‌ مشارکت حداکثری آحاد اقشار جامعه در انتخابات سال جاری را نیز فراهم‌ سازد.

 سید محمد رضا هاشمی، افزود: حمایت و همراهی بانکهای عامل استان بویژه بانک‌ملی در راستای پیشبرد اهداف و سیاست های دولت سیزدهم از جمله راه اندازی واحدهای راکد و کاهش نرخ بیکاری، امری مطلوب و ارزنده است.

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان یک استان خاص و بواقع یک ایران کوچک با ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه فراوان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و …است.

وی با تقدیر از تلاش های بانک ملی در این استان گفت: بیش از ۲۰ درصد از تسهیلات حوزه رفع موانع تولید کشور توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به واحد های تولیدی و صنعتی پرداخت شده و در حوزه‌ پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز استان سمنان توانسته رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهد.

هاشمی معتقد است: بانک‌ ملی می تواند در بحث کاهش تصادفات جاده ای و همچنین جوانی جمعیت با اقدامات مناسب حامی سیاست ها و پیشبرد بهتر برنامه ریزی های دولت در استان باشد.

استاندار سمنان اظهار کرد: ما در سطح استان حامی بانک های عامل‌ هستیم، در همین راستا در بحث وصول مطالبات و همچنین تاکید بر مراودات مالی واحدهای صنعتی و تولیدی با بانکهای عامل استان، اقدامات لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا