زیباترین هتل های دریایی جهان که بر روی آب ساخته شده اند

سفر به کشورهای مختلف و دیدن زیبایی‌های آن‌ها برای هر کس می‌تواند جذاب باشد، انتخاب هتل در شهری که به آن سفر می‌کنید اهمیت زیادی دارد، از میان هتل و اقامتگاه‌هایی که در شهرهای مختلف وجود دارد، همه به دنبال هتلی زیبا و خاص هستند تا بتوانند در زمان سفر خود بهترین تجربه را داشته باشند.

هتل‌های زیبایی که بر روی آب ساخته شده است می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که می‌خواهند تجربه‌ای متفاوت و جدید در سفر خود داشته داشند.اقامت در این هتل‌ها برای همه جذابیت دارد، چرا که در این هتل‌ها می‌توانید از دیدن زیبایی‌های دریا لذت ببرید و نهایت آرامش را تجربه کنید.در این مقاله شما را با چند هتل در کشورهای مختلف که بر روی آب ساخته شده است آشنا می‌کنیم.

تل زیر دریایی در ایران | قیمت هتل زیر آب در دبی | هتل روی آب ایران

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از زیباترین هتل‌ها در ایران می‌باشد، این هتل که بر روی آب ساخته شده، امکان یک اقامت لوکس و در عین حال آرامبخش را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

در هتل ترنج می‌توانید در اتاق‌هایی که رو به دریا و رو به غروب هستند تجربه‌ای متفاوت از سفر به جزیره کیش را تجربه کنید.

این هتل در میدان جاسک در جزیره کیش قرار گرفته و با اینکه با مراکز خرید و تفریحی فاصله دارد، بسیاری از افراد برای فرار از شلوغی شهر و آرامش بی‌نظیر هتل آن را انتخاب می‌کنند.

اتاق‌های هتل ترنج کیش کف شیشه‌ای هستند و امکان دیدن دنیای زیر آب در مخل اقامت خود برایتان فراهم شده است.

اقامتگاه واسپاری بورا بورا لاگون در فرانسه

این اقامتگاه در بورا بورا، جزیره‌ای در کشور فرانسه قرار دارد، جزء لوکس‌ترین هتل‌ها با وجود امکانات خاص و بی‌نظیری که دارد شناخته می‌شود، ساحل زیبا و آب‌های شفاف این دریا امکان غواصی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

این اقامتگاه 44 اتاق به صورت ویلایی دارد که هر کدام از آن‌ها با وجود بالکن‌هایی که دارد، نمای زیبایی از جزیره را به تصویر می‌کشد.

هتل پونتا کاراکول در پاناما

هتل پونتا کاراکول که در پاناما قرار دارد جزء هتل‌های زیبایی است که در ساخت آن از چوب استفاده شده و به عنوان هتلی سبز شناخته می‌شود.

علاوه بر اینکه اتاق‌های هتل از چوب ساخته شده است، سقف اتاق‌ها نیز با گیاهان بومی، بامبو، نی، خاک رس و… ساخته شده است.

این هتل بهترین مکان برای ماه عسل زوج‌های جوانی است که می‌خواهند در فضایی زیبا و در عین حال لوکس بهترین روزهای خود را سپری کنند.

ماهیگیری، غواصی و تماشای بازی دلفین‌ها بخشی از کارهایی است که در این هتل جذاب می‌توانید انجام دهید.

 هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

هتل گیلی لانکانفوشی یکی از هتل‌های زیبا و پرطرفدار در مالدیو است، این هتل زیبا با 45 سوئیت و امکانات رفاهی بی‌شماری که دارد به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در مالدیو تبدیل شده است.

امکان تماشای دنیای زیر آب با وجود آب‌های زلال و شفاف اقیانوس هند، برگزاری مراسم و نامزدی، ماه عسل و تفریحات متنوع دیگری با وجود اقامت در این هتل برایتان فراهم می‌شود.

اقامتگاه Float House

این اقامتگاه که در رودخانه به نام کوای در تایلند قرار گرفته، این هتل جزء بهترین هتل‌های تایلند است که بر روی آب قرار گرفته است.

با اقامت در این هتل می‌توانید علاوه بر نمای زیبایی که از رودخانه دارید بتوانید از آبشار و غارهایی که در اطراف این اقامتگاه قرار گرفته‌اند نهایت لذت را ببرید.

12 اتاقی که در این اقامتگاه قرار دارد، از چوب درختان ساج و بامبو ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها فضایی برای آفتاب گرفتن و تراس برای دیدن تماشای منظره بیرون قرار گرفته است.

از تفریحاتی ک هبا اقامت در این هتل می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید فیل سواری، کایاک سواری و کوهنوردی است.

هتل سان بورن لندن

هتل سان بورن لندن نیز بر روی آب قرار گرفته است با این تفاوت که این هتل به صورت کشتی زیبایی است که 135 اتاق را در خود جای داده است، این هتل مناسب افرادی است که در کنار استفاده از امکانات رفاهی عالی می‌خواهند به تماشای رودخانه زیبای لندن بنشینند و از دیدن زیبایی و نمای زیبای شهر لذت ببرند.

تاج لیک پلس هند

این هتل در اودایپور هند قرار دارد، و بر روی دریاچه پیکولا ساخته شده است، این هتل با معماری هندی طراحی شده و دیواره‌های آن مرمری و سفید است.

تماشای زیبایی‌های اطراف این هتل برای افرادی که در آنجا اقامت می‌کنند می‌تواند تجربه جالبی باشد، این هتل که به ونیز شرق مشهور است با امکانات بی‌شمار خود امکان یک سفر لوکس را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

شاید براتون جالب باشه: تمامی تفریحات کیش

سخن آخر

هر یک از هتل‌هایی که به شما معرفی کردیم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند بر روی آب اقامت کنند، این هتل‌ها امکانات ویژه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند که در کنار منظره‌ی زیبایی که بر روی آب می‌بینند می‌توانند خاطره‌انگیزترین سفر خود را رقم بزنند.

دکمه بازگشت به بالا