اجتماعمجله کسب و کار

بهترین هتل های کیش برای اقامت کدامند؟

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های جنوب کشور بشمار می­رود. طبیعت بکر و زیبا، امکانات رفاهی و تفریحات متنوع این جزیره باعث شده است تا کیش در تمامی طول سال، شاهد گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا باشد که با خرید تور کیش به این جزیره سفر کرده‎اند. یکی از بهترین روش­ها جهت سفر به کیش، استفاده از پکیج­های مسافرتی به مقصد کیش است. تور و شرکت ارائه دهنده آن، بلیط هواپیما کیش و هتل کیش را به صورت همزمان برای شما رزرو می‌کند و این موضوع می‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه‌های شما موثر باشد. حتما می‌دانید که تورهای کیش را می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های اینترنتی نیز خریداری کنید.

بهترین هتل کیش ۱۴۰۰ | بهترین هتل کیش ۵ ستاره | بهترین هتل های کیش

با این توصیفات ما آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان جهت رزرو تور این جزیره به شما معرفی می­کنیم، این مجموعه با ارائه لیست بهترین قیمت تورهای کیش به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترین پکیج را انتخاب کنید. شما متنوع­ترین و بروزترین لیست قیمت تور کیش را در این سایت مرجع می توانید مشاهده نمایید. همچنین پیج اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه مسافرانی تمامی اطلاعات بروز تورهای داخلی بویژه جزیره کیش را اطلاع­ رسانی می­کند. در نهایت برای رزرو تور کیش نامی گشت می­توانید با مشاورین سفر نامی گشت تماس بگیرید.

خوب بحث امروز ما رزرو بهترین هتل­های جزیره کیش برای سفری خاطره­انگیز است! باید بگوییم استفاده از تور کیش زمان خاصی ندارد و در تمامی فصل‌ها می‌توانید به این جزیره سفر کنید. در زمستان و پاییز قیمت هتل‌ها و مراکز اقامتی بیشتر می‌شود و در فصل تابستان هتل‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. کیش هتل‌های بسیار متنوع با درجه ستاره های مختلفی دارد و با هر رنج قیمتی که در نظر گرفتید می‌توانید در این جزیره اقامت کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین‌ هتل‌‌‌های کیش برای اقامت خواهیم پرداخت:

 این هتل پنج ستاره در سال 1398 و در بلوار رودکی تاسیس شده است. این مجموعه 15 طبقه مجزا دارد و 267 واحد اقامتی در آن قرار گرفته است. این هتل به مراکز تفریحی نزدیک است و کافی‌شاپ، مجموعه آبی، مینی بار و… تنها بخشی از امکانات این هتل بشمار می­روند.

بهترین هتل کیش ۱۴۰۰ | بهترین هتل کیش ۵ ستاره | بهترین هتل های کیش

  • هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل‌های 5 ستاره و تازه تاسیس کیش می­باشد و در سال 1397 در این جزیره تاسیس شده است. اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که ترجیح می­دهید در یک محیط لوکس اقامت کنید، هتل میراژ گزینه مناسبی برای شما بشمار می­رود. این هتل طراحی مدرنی دارد و 187 واحد اقامتی عالی را در خود جای داده است. از امکانات این مجموعه می‌توان به خشک­شویی، سالن بیلیارد، صندوق امانات، مجموعه آبی و… اشاره کرد.

  • هتل ترنج کیش

یکی از منحصربفردترین هتل‌های کیش، هتل ترنج است که در سال­های اخیر سروصدایی بپا کرده است. این هتل در غرب جزیره و برروی دریا ساخته شده است و چشم­انداز بی­نظیری به شما ارائه می­کند. بخشی از کف اتاق‌های این هتل شیشه‌ای است که می‌توانید از طریق آن کف دریا را تماشا کنید. همچنین این هتل امکانات رفاهی بسیار زیادی همچون رستوران، سفره­خانه، اتاق بازی، مجموعه آبی، سالن ورزش و… را در خود جای داده است.

بهترین هتل کیش ۱۴۰۰ | بهترین هتل کیش ۵ ستاره | بهترین هتل های کیش

نکته: از دیگر هتل‌های ۵ ستاره می‌توان به هتل داریوش، ویدا، پارمیس، آرامیس، مارینا و شایان اشاره کرد.

  • هتل لیلیوم کیش

این هتل 4 ستاره در سال 1398 تاسیس شده است و یک ساختمان لوکس و مجلل هشت طبقه دارد. برخی از اتاق‌های این هتل منظره‌ای روبه دریا دارند و اقامت در آن‌ها بسیار لذت بخش و خاطره­انگیز است. این هتل به مراکز خرید کیش بسیار نزدیک است و از امکانات آن می­توان به: پارکینگ، سفره‌خانه، خشکشویی و فضای سبز و… اشاره نمود.

  • هتل آرامیس کیش

 یکی از هتل‌های باکیفیت 4 ستاره در کیش، هتل آرامیس نام دارد که قیمت آن نسبت به هتل‌های ۵ ستاره پایین‌تر می­باشد و اینکه این هتل در سال 1387 تاسیس شده است و در محدوده میدان پردیس قرار گرفته است. از امکانات این هتل می­توان به: روم سرویس، رستوران، ترانسفر رفت و خشکشویی و… اشاره کرد.

  • هتل پارمیدا کیش

این هتل 4 ستاره در سال 1393 تاسیس شده است و اینکه 81 واحد اقامتی مناسب برای اقامتی راحت را در خود جای داده است. این هتل مجموعه آبی نیز دارد و بالکن، پارکینگ، چایخانه و رستوران از امکانات آن بشمار می­روند.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا