اقتصادیمجله کسب و کار

راهنمای خرید فلش مموری اپیسر 16 گیگابایت مدل AH11H

معرفی فلش مموری اپیسر AH11H ظرفیت 16 گیگابایت

فلش مموری اپیسر 16 گیگابایت مدل AH11H محصولی با طراحی زیبا و عملکردی مناسب است که به شما امکان می دهد تمام اطلاعات مورد نیاز و پرونده های شخصی خود را در آن ذخیره و نگهداری کنید و در مواقع لزوم به راحتی به داده های خود دسترسی داشته باشید. میزان حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این فلش مموری معادل 32 گیگابایت است که به راحتی تمام داده ها اعم از فیلم های با حجم بالا، تصاویر و آهنگ ها را در خود جای می دهد و بدین ترتیب از نگرانی شما بابت کمبود فضای ذخیره سازی می کاهد.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

فلش مموری اپیسر مدل AH11H مجهز به یک رابط USB 2.0 است که به وسیله آن با انواع سیستم عامل های موجود ارتباط برقرار می کند و انواع اطلاعات را با سرعت مطلوبی به اندازه 480 مگابایت بر ثانیه انتقال می دهد؛ در نتیجه می توانید با خیال راحت تمام داده های خود را در اسرع وقت ذخیره کرده و انتقال دهید و به هیچ عنوان نگران اتلاف وقت نباشید. فلش‌مموری 16 گیگابایتی «AH11H» شرکت «اپیسر»، یک فلش‌مموری زیبا و مقاوم است. این محصول از رابط USB 2.0 بهره می‌برد. برای انتقال اطلاعات و یا همراه‌ داشتن فایل‌های ضروری اولین و سریع‌ترین راهی که به ذهنمان می‌رسد استفاده از فلش‌مموری است.

فلش 16 اپیسر | فلش اپیسر ah11h | فلش اپیسر apacer مدل 16gb ah11h

فلش‌مموری‌ها امروزه در ابعاد و طرح‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند و همین امر انتخاب را برای ما سخت‌تر می‌کند و مارا با انبوهی از طرح‌ها و مشخصات مواجه می‌سازد. دارای جای بند اویز میباشد که خطر گم شدن آن را هم کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای این مدل امکان چاپ لیزر بر روی دو طرف فلش را دارامیباشد جنس بدنه این فلش مموری از فلز میباشد که بسیار مقاوم است. این فلش مموری با طراحی زیبا و سایز فوق العاده کوچکی که دارد بهترین انتخاب برای تمامی سلیقه ها میباشد. فلش مموری اپیسر مدل AH11H دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می‌باشد. این محصول جذاب برند سیبراتون با قابلیت‌های کاربردی فراوان است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ابعاد: ۲۷x۱۵x۴ میلی‌متر

وزن: ۵.۱ گرم

جنس بدنه: فلزی

رنگ: نقره ای

رابط‌ها: USB ۲.۰

ظرفیت: ۱۶ گیگابایت

قابلیت‌های فلش مموری: بدون قابلیت خاص

سازگار با سیستم‌عامل‌های:

Windows ۱۰/۸.۱/۸/۷/ Vista/XP or later, Mac OS ۱۰.۳.x or later, Linux ۲.۶.x or later

قبل از خرید فلش مموری اپیسر چه کنیم؟

فلش مموری‌های اپیسر رو میتونید توی قیمت‌های مختلفی خرید کنید. بسته به نوع فلش مموری‌ که انتخاب می‌کنید، قیمت فلش مموری‌های اپیسر هم تغییر میکنن. پیش از هر چیزی پیشنهاد می‌کنم نیاز خودتون رو بشناسید تا توی زمان خرید کردن به مشکل نخورید و بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. پیشنهاد میکنم از طریق لیست قیمت فلش مموری‌ها بقیه برند‌ها رو هم براساس نیاز و کاربری که دارن باهم بررسی کنید، تا بتونید انتخاب درستی داشته باشید.

هیچوقت به فکر ارزونی نباشید و بیشتر دنبال کیفیت باشید. اگه الان کمی بیشتر هزینه کنید و یه فلش مموری خوب و با ظرفیت مناسب خرید کنید، بهتر از اینه که الان یه فلش مموری ارزون قیمت با ظرفیت پایین بخرید و چند وقت دیگه بخواید اون رو تعویض کنید. پس توصیه میکنم که حتما کیفیت رو مدنظر داشته باشید تا یه بار برای همیشه هزینه کنید.

انواع فلش مموری اپیسر و قیمت آنها

انواع مختلفی از فلش مموری‌های اپیسر توی بازار وجود داره که میتونید خرید کنید. بسته به نیازی که دارید، میتونید یه فلش مموری مناسب با قیمت مناسب خریداری کنید. به عنوان مثال اگه شما فلش مموری رو برای داخل ماشین نیاز دارید برای آهنگ گوش دادن یه فلش با ظرفیت پایینم نیاز شما رو برطرف میکنه، و… . ولی در کل پیشنهاد میشه که در حد توانتون فلش‌ مموری رو با ظرفیت بالا خرید کنید به این دلیل که اول، قیمتشون اختلاف چندانی با هم نداره ( مثلا ۳۲ گیگ با ۶۴ گیگ اختلاف زیاد قیمتی ندارن ) و دوم بلاخره ظرفیتش به کار میاد و در آخر یه بار هزینه می‌کنید.

قیمت فلش مموری اپیسر در نوع‌های مختلف، متفاوته و بسته به مدلی که شما انتخاب می‌کنید، قیمت فلش مموری هم تغییر می‌کنه. جدا از بحث نوع، مولفه‌هایی مثل ظرفیت، برند، سایز و تکنولوژی ساخت و… هم توی قیمت فلش مموری‌ها تاثیر داره و در زمان خرید باید بهشون توجه کنید. فلش مموری AH11H با ظرفیت ۱۶ گیگابایت محصولی از برند اپیسر (Apacer) می‌باشد. این محصول بسیار زیبا و با دوام است که با مراقبت درست می‌توانید از آن برای مدت‌ها استفاده کنید. این فلش دارای رابط USB 2.0 است که برای انتقال اطلاعات و یا نگهداری فایل استفاده می‌شود.

مشخصات فنی فلش مموری AH11H

با داشتن این فلش می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را درون آن ریخته و به لپ تاپ، اسپیکر، ظبط، تلویزیون و … متصل کنید. انتقال اطلاعات در این فلش با سرعت بالا و مناسبی انجام می‌شود که به راحتی می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها، صداها، اسناد و غیره را به آن انتقال دهید. همچنین با داشتن یک مبدل OTG می‌توانید آن را به تلفن همراه خود متصل کرده و اطلاعات مورد نظر خود را بدون هیچ معطلی منتقل کنید.

امروزه فلش مموری‌ها دارای ابعاد و طرح‌های مختلفی هستند که با توجه به سلیقه و موارد استفاده خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این فلش دارای ابعادی معادل ۲۷x15x4 میلی‌متر و وزن ۵.۱ گرم است که بسیار کوچک، سبک و قابل حمل است. با توجه به کوچک بودن آن، یک قسمت برای آویز بند تعبیه شده است که با آویزان کردن بند می‌توانید آن را به کیف، کوله و هر چیز دیگر وصل کرده و از گم شدن آن جلوگیری کنید.

جنس بدنه آن فلزی است که بسیار مقاوم می‌باشد. همچنین به دلیل جنس آن می‌توانید در دو طرف آن چاپ لیزری انجام دهید. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتن چراغ LED، ضد آب بودن و همچنین سازگاری آن با اکثر سیستم عامل‌های موجود اشاره کرد. چراغ LED آن هنگام اتصال به دستگاه‌های دیگر روشن می‌شود. این محصول در عین سادگی بسیار زیبا است و مورد پسند کسانی است که به دنبال کالا خاص می‌گردند.

خرید فلش مموری اپیسر مدل AH11H ظرفیت 16 گیگابایت از سایت سارگوتاپ

فلش مموری اپیسر مدل AH11H ظرفیت 16 گیگابایت از شرکت Apacer ارائه گردیده است. این فلش مموری بسیار زیبا و مقاوم می باشد. این محصول از رابط USB 2.0 استفاده میکند. برای انتقال اطلاعات و یا همراه‌ داشتن فایل‌های ضروری اولین و سریع‌ ترین راهی که میتوان از آن استفاده کرد فلش‌مموری است. فلش‌ مموری‌ها امروزه در ابعاد و طرح‌های مختلفی در بازار وجود داردو همین موضوع باعث انتخاب سخت میان آنها میشود.

این محصول دارای قسمت بند اویز میباشد که خطر گم شدن آن را هم کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای این مدل امکان چاپ لیزر بر روی دو طرف فلش می باشد. جنس بدنه این فلش از فلز میباشد که بسیار مقاوم می باشد. این فلش مموری با طراحی زیبا و سایز فوق العاده کوچکی که دارد بهترین انتخاب برای تمامی سلیقه ها می باشد. قیمت فلش مموری اپیسر در سارگوتاپ همیشه به روزه و قیمت‌هایی که میبینید، قیمت واقعی محصول هستن و همون لحظه می‌تونید خرید کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا