بین المللمجله کسب و کار

همه چیز درباره اقامت در انگلستان 2023

اگر قصد دارید در مورد مهاجرت به کشور انگلستان بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال اخذ مشاوره از موسساتی باشید که از تجربه کاری بالا برخوردار هستند؛ یکی از بهترین موسسات در این زمینه، موسسه حقوقی و بین المللی پارمنتس می‌باشد. این مجموعه در حدود 20 سال تجربه کاری در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری در انگلستان دارد و به خوبی توانسته برای افراد فراوانی کارت اقامت در انگلستان را با موفقیت اخذ نماید. یکی از مزیت‌های این شرکت، ارائه رایگان مشاوره‌های مختلف در این زمینه می‌باشد. در واقع، اگر با موسسه حقوقی و بین المللی پارمنتس، همراه باشید، با بروزترین و کامل‌ترین قوانین مهاجرتی، آشنا خواهید شد و بهترین شیوه را جهت دریافت کارت اقامت در کشور انگلیس دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که شیوه‌های قانونی مختلقی برای دریافت مجوز اقامت وجود دارد که مجموعه ما شما را در دستیابی به این هدف، همراهی خواهد کرد. ما در مقاله حاضر، بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد. آنچه که ما در این مقاله بیشتر در مورد آن بحث می‌کنیم، بررسی کامل و جامع شیوه‌ه ی اخذ اقامت در کشور انگلیس می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعت بیشتر و تکمیلی در این مورد، با همکاران و مشاوران مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس در ارتباط باشید به صورت رایگان، از مشاوره اختصاصی استفاده کنید.

سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس به جهت اخذ مجوز اقامت در این کشور ویزایTIER1))

ویزای اقامتی در کشور انگلیس به واسطه تاسیس شرکت یا کارآفرینی در این کشور

ویزای اقامتی به واسطه تاسیس شرکت یا ایجاد کارآفرینی در کشور انگلیس، یکی از پرطرفدارترین روش‌های اخذ ویزای اقامتی سرمایه‌گذاری در این کشور تلقی می‌شود. یکی از ضروریات در جهت دریافت چنین ویزایی، این است که فرد کارآفرین باید در حدود یک بازه زمانی سه ماهه، در یکی از بانک‌های مورد تایید کشور انگلیس، سرمایه‌ای در حدود 200 هزار پوند و یا معادل ریالی آن داشته باشد.

برای سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس، نیاز به وجود یک طرح توجیهی اقتصادی دیده می‌شود؛ مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری در این کشور، باید برای شروع فعالیت اقتصادی صرف شود. بنابراین، نوشتن یک طرح توجیهی اقتصادی خوب، از اهمیت فراوانی برای شروع کسب و کار در این کشور برخوردار است. به همین دلیل، متخصصان فعال در موسسه حقوقی بین المللی پارمنتس می‌توانند، در نوشتن طرح‌های توجیهی اقتصادی و با کیفیت دوستانی را که قصد سرمایه گذاری در انگلستان و شروع فعالیت در این کشور را دارند، یاری کنند.

در واقع، مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس، با بهره گیری از متخصصان فعال اقتصادی، می‌تواند به بهترین نحو ممکن و به صورت ویژه، بر اساس نوع فعالیت و کسب و کار شما، طرح توجیهی اقتصادی مناسبی را تدوین و نگارش کند. توجه داشته باشید که با همین مبلغ سرمایه‌گذاری که اشاره کردیم، می‌توان برای دو خانواده مجوز اخذ اقامت را دریافت کرد که برای توضیح بیشتر در این مورد، با مشاوران و متخصصان مجموعه حقوقی بین المللی پارمنتس در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که در این سرمایه‌گذاری، مبلغ 200 هزار پوندی، به هیچکس پرداخت نمی‌شود و این مبلغ، در حساب فرد متقاضی کسب و کار باقی خواهد ماند.

اقامت انگلیس از طریق خرید ملک | برای مهاجرت به انگلیس چقدر پول لازم است | بهترین مسیر برای رفتن به انگلیس

آشنایی با آزمون زبان IELTS و نحوه‌ی اخذ مدرک این آزمون

برای اخذ ویزای اقامتی، باید مدرک معتبر زبان انگلیسی داشته باشید؛ یکی از این مدارک زبان انگلیسی، مدرک اخذ شده از آزمون IELTS می‌باشد که در این آزمون اخذ نمره 4 نیز کفایت می‌کند. همچنین، شما در صورت داشتن فعالیت اقتصادی در کشور انگلیس و سرمایه گذاری در آن در کمتر از یک سال پیش، قادر خواهید بود که برای اخذ این نوع از اقامت اقدامات لازم را انجام دهید و با دریافت این نوع از مجوز، قادر خواهید بود تا خانواده خود را نیز اقامت دهید.

هفت نکته پر اهمیت جهت اقامت در کشور انگلیس

نکته اول: مبلغ دویست هزار پوندی که سرمایه‌گذار در فعالیت اقتصادی خود در کشور انگلستان سرمایه‌گذاری می‌کند، در اختیار وی باقی خواهد ماند و به دولت و یا نفر سومی پرداخت نمی‌گردد.

نکته دوم: مجموعه حقوقی پارمنتس، این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان گرامی در طول مدت زمان سه ماه بتوانند مجوز اقامت در انگلیس را دریافت کنند.

نکته سوم: متقاضی پس از اینکه فعالیت اقتصادی و کسب و کار وی در کشور انگلستان تایید گردید، می‌تواند ابتدا ویزای اقامتی سه ساله خود را دریافت کند که پس از دریافت این مجوز اقامتی و اتمام این زمان، اگر متقاضی شرایط لازم را داشته باشد، این ویزای اقامتی به مدت دو سال دیگر قابل تمدید می‌باشد.

نکته چهارم: نکته مهم دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره کرد، این است که همسر و فرزندان شخص سرمایه گذار می‌توانند از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار شوند؛ همسر شخص سرمایه گذار امکان شاغل شدن را خواهد داشت و فرزندان آنها نیز قادر به استفاده از امکانات آموزشی و تحصیل رایگان در کشور انگلیس خواهند بود.

نکته پنجم: پیش از اینکه متقاضی اقامت دائم خود را در کشور انگلیس دریافت کند، برای تمدید مدت زمان اقامت خود، الزاماً باید در هر سال حدود 183 روز در خاک این کشور حضور داشته باشد.

نکته ششم: در صورتی که شخص سرمایه‌گذار و خانواده وی پنج سال در کشور انگلیس اقامت داشته باشند، در این صورت می‌توانند برای اخذ مجوز اقامت دائم در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

نکته هفتم: پس از اینکه متقاضی مجوز اقامت دائم خود را گرفت با داشتن شرایط لازم می‌تواند اقدام به درخواست شهروندی کشور انگلستان را نماید و پاسپورت انگلیسی مختص به خود را دریافت کند.

توجه داشته باشید که این روش، روش مناسبی است که شخص سرمایه‌گذار می‌تواند با سرمایه دویست هزار پوندی، موارد یاد شده دست یابید؛ اما در حال حاضر، این شیوه دریافت مجوز اقامت به واسطه مسئولین کشور انگلیس غیرفعال شده و حذف گردیده است و متقاضیان باید از شیوه دیگری اقدام به دریافت مجوز اقامتی نمایند.

سرمایه گذاری دومیلیون پوندی در کشور انگلیس

اگر بخواهیم به تاریخچه این نوع سرمایه گذاری اشاره کنیم، به دو تاریخ مهم می‌رسیم. یکی قبل از 6 نوامبر 2014 و یکی بعد از این تاریخ. تا پیش از ششم نوامبر 2014، جهت درخواست ویزای اقامتی در کشور انگلیس بر اساس میزان سرمایه، مطابق با سیستم امتیاز بندی، سرمایه‌گذار باید از سرمایه یک میلیون پوندی برخوردار باشد که 750 هزار پوند آن صرف هزینه شرکت‌ها و موسسه‌های قانونی کشور انگلیس و مابقی آن (250 هزار پوند) در زمینه‌ی دلخواه متقاضی، مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، مسئله پر اهمیت دیگر این بود که شخصی که قصد اقامت در این کشور را دارد، باید در حساب بانکی معتبر خود حداقل یک میلیون پوند داشته باشد.

از سرمایه یک میلیون پوندی شخص متقاضی باید، حدود 750 هزار پوند آن بلوکه شده و 250 هزار پوند آن قابل استفاده می‌باشد که فرد متقاضی می‌تواند با این مقدار هزینه، به صورت آزادانه اقدام به خرید ملک کند و یا آن را صرف فعالیت تجاری نماید. توجه داشته باشید که متقاضی برای داشتن این نوع از ویزا، احتیاجی به داشتن مدرک تحصیلی معتبر و آکادمیک ندارد؛ همچنین، داشتن مدرک زبان نیز به صورت اختیاری خواهد بود. متقاضی با این نوع از ویزا می‌تواند، اقامت همسر و فرزندان خود را نیز در این کشور فراهم نماید.

توجه کنید که این نوع از شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری، پس از تاریخ ششم نوامبر 2014 تغییراتی در آن حاصل شد؛ به طوری که پس از این تاریخ، متقاضیان درخواست ویزای سرمایه‌گذاری در کشور انگلیس، می‌بایست خود و یا همسر وی، از نقدینگی حداقل دو میلیون پوند برخوردار باشند و بتوانند نوع بدست آوردن این حجم از سرمایه را نیز به اثبات برسانند.

اقامت انگلیس از طریق خرید ملک | برای مهاجرت به انگلیس چقدر پول لازم است | بهترین مسیر برای رفتن به انگلیس

زمینه های سرمایه‌گذاری در کشور انگلستان و زمینه‌های آن

سرمایه‌گذار برای دریافت مجوز اقامت خود و خانواده خود (همسر و فرزندان زیر هجده سال)، باید طبق قوانین مهاجرتی کشور انگلیس عمل نماید و در ابتدا سرمایه‌ای در حدود دو میلیون پوند داشته باشد و این سرمایه را در زمینه‌های «اوراق قرضه دولتی»، «خرید سهام شرکت‌های انگلیسی» و «سرمایه‌گذاری در شرکت‌های انگلیسی» استفاده کند.

هفت نکته پر اهمیت:

نکته اول: پس از اینکه پرونده متقاضی مورد پذیرش قرار گرفت، آنگاه سرمایه‌گذاری حاصل از آن توسط اداره مهاجرت کشور انگلیس انجام خواهد شد.

نکته دوم: دقت کنید که متقاضی در این شیوه جهت اخذ مجوز اقامت، احتیاجی به اخذ مدرک زبان ندارد.

نکته سوم: در این شیوه، برای بررسی پرونده جهت صدور مجوز اقامت در کشور انگلیس، سه ماه زمان نیاز است.

نکته چهارم: در این شیوه، مجوزی که برای اقامت به متقاضی و خانواده وی تعلق می‌گیرد، مجوز سه سال و چهار ماهه می‌باشد که قابل تمدید تا دو سال پس از آن نیز می‌باشد.

نکته پنجم: در این روش نیز، برای اینکه اقامت زماندار متقاضی به اقامت دائم تبدیل شود، نیاز هست که متقاضی الزاما در هر سال به مدت 183 روز در خاک کشور انگلیس حضور داشته باشد.

نکته ششم: متقاضیان و خانواده‌ آنها پس از گذشت پنج سال از اقامت زمان‌دار خود در کشور انگلیس، می‌توانند نسبت به تبدیل این اقامت زمان‌دار به اقامت دائم اقدام نمایند.

نکته هفتم: پس از اینکه متقاضی مجوز اقامت دائم خود را گرفت با داشتن شرایط لازم می‌تواند اقدام به درخواست شهروندی کشور انگلستان را نماید و پاسپورت انگلیسی مختص به خود را دریافت کند.

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا