عمومیمجله کسب و کار

معرفی انواع انبر و کارایی هر کدام

ابزار آلات دستی کاربرد بسیار زیادی در زندگی انسان ها دارند و معمولاً افراد فنی از ابزار آلات دستی بیشترین استفاده را می کنند زیرا ابزارهای فنی و دستی برای تعمیر وسایل های گوناگون مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرند. یکی از ابزار آلات دستی که معمولاً در همه خانه ها وجود دارد انبر است که دارای انواع و مدل های مختلف میباشد که هرکدام کارایی مخصوص به خودش را دارد و در زمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه قصد داریم انواع انبر را به شما عزیزان معرفی کنیم و همچنین می خواهیم فروشگاه ابزار میهن یکی از بزرگترین فروشنده های ابزار آلات دستی از جمله انبر،را به شما معرفی کنیم.

انواع انبر آشپزخانه‬‎ | انواع انبر زغال | انواع انبر سالاد‬‎

انبر چیست؟

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد انبرها ابزار آلات دستی کوچک هستند که مورد استفاده مصرف کنندگان خود قرار می گیرد و نقش بسیار مهمی در زمینه تعمیرات و ساخت و ساز دارند. از انبر ها میتوان برای باز و بسته کردن پیچ ها در ابعاد مختلف و همچنین برای بریدن سیم ها و یا فرم دادن و همچنین قطع کردن فلزات نازک نام برد. اما همان طور که به آن اشاره شد انبر ها دارای انواع و مدل های مختلف می باشند که هر کدام کارایی مخصوصی دارند که تمامی آنها از لحاظ ساختار با یکدیگر متفاوت هستند.

انبردست

انبردست یکی از شناخته شده ترین و همچنین متداول ترین انواع انبر می باشد که در همه خانه ها وجود دارد. این امر کارایی بسیار زیادی دارد و از دو اهرم ثابت که به هم متصل می باشند تشکیل شده است. به گفته فروشگاه ابزار میهن این ابزار کوچک کاربردی دارای مکانیزم کاری است که هر کدام مخصوص یک کار میباشد. شما می‌توانید با استفاده از این اشیا سیم های مورد نظر را لخت و یا قطع کنید و همچنین می توانید برای باز و بسته کردن از آن استفاده کنید. کارایی این ابزار کوچک آنقدر زیاد است که تمامی آنها قادر به گفتن نیستند و شما حتماً به این ابزار نیاز خواهید پیدا کرد. اگر می خواهید این ابزار را با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید پیشنهاد می شود این ابزار و این انبر را از سایت ابزار میهن خریداری کنید.

انواع انبر آشپزخانه‬‎ | انواع انبر زغال | انواع انبر سالاد‬‎

انبر قفلی

یکی دیگر از انبر های مهم و متداول که معمولاً در همه خانه ها وجود دارد انبر قفلی می باشد که کارایی بسیار زیادی دارد. این ابزار دارای دو دسته و همچنین فک متحرک میباشد. شما می‌توانید با استفاده از یک پیچ که در این ابزار تعبیه شده است اندازه بسته شدن و همچنین باز شدن این دستگاه را مشخص کنید و همچنین با وجود دسته و یا اهرم در این دستگاه میتوانید کار نگه داشتن یا خلاص کردن را به طور کامل انجام دهید. به گفته شرکت ابزار میهن از این ابزار بیشتر در کارهای ساختمانی و تاسیساتی برای باز و همچنین بسته کردن پیچ و مهره ها استفاده می‌شود و مخصوص برای باز کردن پیچ هایی است که زنگ زدند و به راحتی باز نمیشود.

انبر کلاغی

یکی دیگر از انبرهای مهم که در کارهای تعمیراتی و برای باز و بسته کردن لوله ها با سطح صاف استفاده میشود انبر کلاغی است. به گفته فروشگاه ابزار میهن این ابزار دارای یک دسته ثابت می باشد و همچنین دارای یک اهرم متحرک است. بهتر است بدانید یکی از ویژگی‌های این ابزار این است که فک های این ابزار با توجه به حرکت اهرم های آن قابل تنظیم در اندازه های دلخواه شما میباشد در هنگام استفاده و نگه داشتن سطوح صاف به هیچ عنوان هیچ لرزش به وجود نمی آید.

انواع انبر آشپزخانه‬‎ | انواع انبر زغال | انواع انبر سالاد‬‎

انبر دم باریک

از دیگر ابزارهای مهم که معمولاً در همه خانه ها وجود دارد و کارهای بسیار زیادی دارد انبر دم باریک می باشد. جالب است بدانید که این انبر مانند انبردست است از نظر کارایی و کاربرد هم مانند این ابزار میباشد. مهم ترین ویژگی که این انبر دارد این است که آرواره های دم باریک بلند است و روی آن شیارهایی قرار گرفته است. به گفته ابزار میهن دلیل بلندی این ابزار این است که اگر در مواردی که شما محدودیت حرکتی دارید می توانید برای رسیدن به شیء مورد نظر از این ابزار کاربردی استفاده کنید و معمولاً از این ابزار برای خم کردن فلزات نازک مورد استفاده قرار می گیرد. شما می‌توانید این ابزار را با بالاترین کیفیت موجود در بازار از ابزار میهن خریداری کنید.

انبر آرماتور بندی

یکی دیگر از ابزارهای مهم در زمینه آرماتور بندی انبر آرماتور بندی است. از این انبر برای قطع کردن و یا بریدن سیم ها و همچنین خم کردن آنها استفاده می شود که این ابزار به صورت بلند و کوچک قابل فروش و عرضه می باشند که با توجه به نیاز خود می توانید آنها را از ابزار میهن خریداری کنید.

انبر سیم چین

یکی دیگه از ابزارات مهم دستی که معمولاً در همه خانه ها وجود دارد انبر سیم چین است. کارایی این محصول باعث شده است فروش بسیار بالایی داشته باشد و همچنین طراحی این محصول به این صورت است که دارای یک اهرم ثابت است. این محصول فقط برای لخت کردن سیم ها و یا قطع کردن سیم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارایی بسیار زیادی ندارد. اما تیغه های این محصول به دلیل تیز بودن می تواند به راحتی هر نوع سیم را قطع کند و از انبردست قوی تر است.

انبر کابل بر

این ابزار کوچک و کاربردی همانطور که از نامش معلوم است برای بریدن و همچنین قطع کردن کابل های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد و جزو ابزارآلات دستی قوی محسوب می شود. بهتر است بدانید که این ابزار دارای دو فک تیغه های قوی می باشد که با باز و بسته کردن دسته ها این فک ها به هم نزدیک می شوند و کار برش و قطع کردن را انجام می دهند. تیغه های استفاده شده در این ابزار قدرت بسیار بالایی دارند و می تواند هر نوع کابلی را به راحتی برش دهد. شما می توانید این ابزار را از ابزار میهن با بالاترین کیفیت موجود در بازار خریداری کنید.

انبر سوکت زن

همانطور که از نام این ابزار مشخص است از این انبر برای سوت زدن و همچنین اتصال سیم ها به سوکت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی دارد. این ابزار دارای دو دسته ثابت می باشد و فک های موجود در این ابزار به اندازه های مشخص باز و بسته می شود. طراحی این ابزار مهم به این صورت می باشد که در داخل آن یک دهان وجود دارد کشا باید سوکت را در داخل آن قرار دهید و سپس با بستن دسته های این دستگاه و همچنین قفل شدن فک فرایند اتصال و متصل کردن سیم را به سوکت شروع کنید معمولاً در کارهای مخابراتی از این دستگاه کاربردی استفاده می شود.

انبر خار باز کن

یکی دیگر از ابزارهای مهم دستی که دم باریکی دارد و همچنین در خانواده ان بر قرار می گیرد انبر خار بازکن است. همانطور که از نام این محصول مشخص است این محصول برای جمع کردن خانه ها از یک شی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این محصول کاربردی را از ابزار میهن خریداری کنید.

از کجا انبر با کیفیت بخرم ؟

شاید این سوال برای شیان پیش بیاید که از کجا باید ابزارآلات دستی کاربردی را با بالاترین کیفیت موجود در بازار و به همراه ضمانت خریداری کرد. در پاسخ به این سوال شما می توانید تمامی ابزارآلات خود را از فروشگاه معتبر ابزار میهن با ضمانت کیفیت و استاندارد کالا خریداری کنید و بدون هیچ مشکلی از آن در تمامی زمینه ها استفاده کنید‌.

منبع :abzarmihan.com

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا