دانش و سلامتمجله کسب و کار

خواص سرم طلا لاکچری کوین

سرم طلا لاکچری کوین بیز یا همان سرم مرطوب کننده لاکچری کوین از بهترین سرم‌های لاکچری کوین موجود در بازار به حساب می‌آید. علت پرطرفدار بودن این سرم استفاده از سه ماده بسیار تأثیرگذارومفید برای پوست مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و طلای ۲۴ عیار است. ترکیبات فوق‌العاده به کاررفته دراین سرم موجب، رطوبت رسانی بالا، شفافیت و صافی پوست می‌شود.

از جمله مزایای سرم طلا لاکچری کوین «Luxury Coin» می‌توان به رفع چین و چروک پوست و رفع تیرگی زیر چشم و پف اطراف چشم اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید سرم های لاکچری کوین بیز بی‌نظیر را از فروشگاه آقای بیز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر و جامع‌تر از این محصول لاکچری کوین بپردازیم.

سرم طلا لاکچری کوین یا همان سرم مرطوب کننده لاکچری کوین (Luxury Coin)، حاوی ترکیباتی همچون طلای 24 عیار، کلاژن، هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. این روزها لوازم آرایشی و مراقبت از پوستی که داخل آنها طلا به کار رفته است بسیار بر سر زبان ها افتاده است. طلای 24 عیار یا همان طلای خالص مزایای پسیار زیادی برای سلامت و مراقبت از پوست دارد.

هنگامی که طلای خالص در کنار ترکیباتی مثل هیالورانیک اسید، کلاژن و … قرار می گیرد، اثربخشی آن بیشتر شده و فایده بیشتری برای پوست دارد. خوشبختانه در سرم طلای لاکچری کوین شاهد این هستیم که در کنار طلا از این ترکیبات نیز استفاده شده است. اگر بخواهیم یک سرم تمام عیار در برند لاکچری کوین به شما معرفی کنیم به جرات می توان گفت سرم طلای لاکچری کوین بهترین گزینه هست. چرا که تقریبا اکثر ویژگی های سرم های دیگر را در خود دارد.

بهترین مارک سرم طلا | سرم چاقی صورت لاکچری کوین | سرم طلا لاکچری کوین

ویژگی های سرم طلا لاکچری کوین یا همان سرم مرطوب کننده (Luxury Coin)

سوالی که قطعا برای شما هم پیش آمده این است که اگر این سرم را استفاده کنیم چه اثراتی برای ما دارد؟

در این بخش قصد داریم دلیل استفاده از سرم طلا لاکچری کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

  • کاهش چین و چروک ها
  • جوان سازی و جلوگیری از پیر شدن پوست
  • محافظت و مراقبت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • درخشندگی قوی و شفافیت پوست
  • تحریک کردن سلول های پوست و تقویت گردش خون در پوست
  • صافی و لطافت پوست
  • درمان آفتاب سوختگی و  آسیب های حاصل از اشعه فرابنفش خورشید
  • رفع جوش و التهاب های پوستی
  • مرطوب کننده قوی پوست
  • یکنواخت کردن رنگ پوست
  • بازسازی سلول های پیر
  • کاهش سیاهی و پف دور چشم

 کاهش چین و چروک های پوستی

از آن جا که طلا قدرت بسیار زیادی در نفوذ به لایه های عمیق پوست دارد لذا باعث پر کردن چروک ها و منافذ پوست می شود. همچنین طلا سلول های اصلی پوست را فعال می کند که این باعث می شود خاصیت کشسانی پوست افزایش یابد.

در نتیجه چین و چروک ها و آسیب های پوست را کم می کند و شما جوان تر به نظر می رسید.

جوان سازی و جلوگیری از پیر شدن پوست

هنگامی رطوبت پوست کم می شود پوست حالت خشکی پیدا کرده در نتیجه پوست پیر می شود. حال سرم طلای لاکچری کوین چه نقشی ایفا می کند؟

به دلیل تحریک سلول های پوستی و افزایش گردش خون، همچنین وجود هیالورانیک اسید داخل این سرم که کار تخصصی آن رطوبت رسانی به پوست است، روند پیری پوست متوقف می شود.

محافظت و مراقبت از پوست در برابر رادیکال های آزاد

طلا به دلیل وجود خاصیت آنتی اکسیدانی درون خود با رادیکالهای آزاد مبارزه می کند. رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که توسط عوامل محیطی مانند آلودگی، اشعه UV خورشید و … ایجاد شده و موجب آسیب رسیدن به پوست می شوند. لذا موجب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس می شود. سرم طلا اثر این رادیکال های روی پوست را خنثی می کند.

 شفاف کننده و براق کننده پوست

از آن جا که طلا باعث بازتاب نور می شود، به همین دلیل استفاده از طلا در سرم طلای لاکچری کوین باعث براق بودن و شفافیت پوست می شود. همچنین استفاده از این سرم موجب از بین رفتن لک های مختلف روی پوست صورت شده و رنگ صورت را متعادل می کند.

تحریک کردن سلول های پوست

مواد ریز اتمی موجود در سرم طلا باعث تحریک سلول ها شده در نتیجه گردش خون افزایش می یابد. با افزایش متابولیسم پوست مواد زائد را بیشتر ترشح می کند. لذا با دفع این مواد پوست طراوت بیشتری پیدا می کند.

صافی و لطافت پوست

همانطور که می دانید کلاژن در بدن تولید می شود کار اصلی آن ایجاد خاصیت کشسانی و منعطف در بافت ها است. از حدود 20 الی 30 سالگی به مرور تولید کلاژن در بدن کم می شود. لذا کم کم پوست شروع به شل شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی خود می کند. طلا باعث کندی این روند می شود. از طرف دیگر داخل سرم طلای لاکچری کوین، علاوه بر طلا، خود کلاژن هم موجود است. پس باید منتظر پوستی صاف و لطیف بعد از استفاده این محصول فوق العاده باشید.

درمان آفتاب سوختگی و آسیب های حاصل از اشعه فرابنفش خورشید

هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرد رنگ دانه ها یا همان ملانین پوست افزایش پیدا می کند که در نتیجه لک ها و تیرگی هایی در پوست ایجاد می شود. سرم طلا تولید ملانین را کاهش می دهد. همچنین طلا دمای پوست را تنظیم می کند از این طریق نیز به بهبود آسیب های ناشی از نور خورشید کمک می کند.

رفع جوش و التهاب های پوستی

سرم طلا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی که دارد باعث می شود با آلودگی هایی که منجر به ایجاد آکنه، جوش و حساسیت می شود مقابله کند.

چرا از طلای 24 عیار داخل سرم طلا لاکچری کوین استفاده شده است؟

طلایی که برای پوست استفاده می شود باید فاقد هرگونه ناخالصی باشد و همچین باید به گونه ای باشد که به راحتی جذب پوست شود تا بهترین اثر را روی پوست بگذارد.

لذا بهترین نوع طلا که بتواند این ویژگی ها را در بر داشته باشد طلای 24 عیار می باشد که از صددرصد طلای خالص ساخته شده و در سرم طلای لاکچری کوین از آن استفاده شده است. همچنین طلای 24 عیار با افزایش گردش خون موجب اکسیژن رساتی بهتر به پوست می شود.

هیالورونیک اسید موجود در سرم طلا لاکچری کوین

همانطور که قبلا هم توضیح دادیم هیالورونیک اسید بسیار در صنعت زیبایی کاربرد دارد و کسانی که به پوست خود اهمیت زیادی می دهند قطعا با این ماده آشنا هستند. وجود این اسید در ترکیبات سرم طلای لاکچری کوین بر ویژگی های بی شمار این سرم افزوده است. هیالورونیک اسید به قدری در صنعت زیبایی پوست و مو اثربخش هست که برند لاکچری کوین یک تولید کرده است که در آنجا مفصل ویژگی های این ماده بررسی می شوند.

کلاژن موجود در سرم طلا لاکچری کوین

کلاژن واژه ای آشنا برای علاقه مندان به زیبایی است. این ماده مانند چسب نگه دارنده بافت های پوستی کنار یکدیگر می باشد. کلاژن نوعی پروتئین است در قسمت های مختلف مانند پوست، استخوان، رگ، ماهیچه و… وجود دارد. کاربرد مهم آن در پوست این است که سلول های مرده را جایگزین می کند و به کشسانی بودن و مقاومت پوست کمک می کند.

سرم طلای لاکچری کوین برای چه سنی مناسب است؟

این سوالی هست که برای شما هم احتمالا پیش آمده است. در جواب باید بگوییم که از آنجایی که روند تولید کلاژن از دهه 20 سالگی شروع می شود. چین و چروک های زیر پوستی از سن 20 سالگی به بعد آغاز می شود. پس خانم های بالای 20 سال می توانند استفاده از سرم را شروع کنند.

حتی کسانی که چروک ندارند در صورت استفاده از این سرم از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و در آینده اثر آن را روی پوست خود می بینند.

توجه :

افرادی که تمایل دارند در کنار استفاده از سرم طلای لاکچری کوین یک روتین پوستی فوق العاده استفاده کنند، پیشنهاد می شود حتما از  که حاوی کیوتن می باشد استفاده کنند.

محتویات

پوکه شیشه ای با قطره چکان و جعبه تکی کشویی

نحوه مصرف سرم طلا لاکچری کوین

ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب تمیز کرده و به آرامی خشک کنید. پیشنهاد ما به شما برای شستشوی صورت، می باشد که سازگاری خوبی با سرم طلا دارد.

سپس چند قطره از را روی نوک انگشت خود قرار داده و حدود یک دقیقه خیلی ملایم روی پوست خود ماساژ بدهید تا به خوبی جذب پوست شود.

از سرم طلا در دو نوبت صبح و شب می توانید سرم طلا ( مرطوب کننده ) ، با وجود ترکیباتی مانند طلای ۲۴ عیار ، کلاژن ، هیالورونیک اسید ، به حفظ رطوبت پوست کمک می کند . ترکیبات طلای این سرم ، از علائم پیری پوست جلوگیری کرده و سبب درخشش پوست می شود.

بسیاری از افراد گمان می برند استفاده از طلا برای پوست صرفا نوعی گرایش به تجمل گرایی است و خواص طلا برای پوست را توهمی بیش نمی دانند و اعتقاد دارند هیچ گونه دلیل پزشکی برای استفاده از طلا برای پوست وجود ندارد. اما آیا واقعا استفاده از طلا برای پوست صرفا جنبه تجمل گرایی دارد و فاقد خاصیت است؟

به گفته یکی از پزشکان فعال در حوزه پوستی به نام دکتر کینگ دو نوع اصلی طلا وجود دارد که معمولا در ماسک های مراقبت از پوست استفاده می شود. طلا کلوئیدی که در واقع همان طور که از نامش مشخص است از ذرات کوچک طلا می باشد که به فرم مایع در می آید و ذرات طلا در مایع معلق می مانند در واقع نوعی سوسپانسیون حاوی ذرات ریز طلا می باشد که می تواند مستقیما به انواع پوست نفوذ کند و تاثیرات حیرت آوری به دنبال داشته باشد.

خواص سرم طلا برای پوست

طلا حاوی مقادیر بسیار بالایی از آنتی اکسیدان هایی است که می توانند با جریان خون در زیر سطح پوست ارتباط مثبتی برقرار کرده و موجب سلامت و شادابی پوست شما شود. این آنتی اکسیدان ها می توانند جریان گردش خون را در زیر پوست بهبود بخشیده که این عمل می‌تواند جلوی مشکلات پوستی از قبیل: آکنه، بثورات پوستی، کهیر، واکنش های آلرژیک و حساسیت هایی که بر روی پوست بر اثر استفاده از لوازم آرایشی یا دیگر محصولات نگهداری کننده از پوست جلوگیری می کند‌.

طلا  نهتنها پوستی زیبا درخشان به شما می بخشد بلکه باعث جوانسازی پوست هم می شود. علاوه بر همه مطالبی که گفته شد، طلا برای پوست خواص بی شمار دیگری دارد که در پایین به صورت خلاصه برای شما ذکر شده.

  • یکدست کننده پوست
  • رفع چین و چروک پوست
  • باعث نرمی و لطافت پوست
  • رنگ پوست را روشن می کند
  • رفع تیرگی و پف اطراف چشم
  • رفع التهابات پوستی، جوش و آکنه
  • مانع از کاهش کلاژن در پوست می شود
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • درخشان کننده و ایجاد شفافیت بالا در پوست
  • کمک به ترمیم و جوانسازی سلول های پیر پوست
  • تحریک سلول های پوستی و بهبود گردش خون در لایه میانی پوست
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و درمان اثرات آفتاب سوختگی و اشعه مضر نور خورشید

نوع ظرف : پوکه شیشه ای با قطره چکان و جعبه تکی کشویی

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا