اقتصادیمجله کسب و کار

طرح پرداخت وام سیم کارت و تسهیلات سیم کارت با شرایط آسان

وام سیم کارت چیست؟

وام سیم کارت یک نوع روش دریافت وام می‌باشد که شما به اندازه ارزش سیم کارت خود دریافت می‌کنید. آیا میدانستید سیم کارت همراه اول دائمی کد یک، دو یا سه شما یک سرمایه ارزشمند است؟ شرکت وام زرین مکان دریافت وام فوری و بدون ضامن را برای شما فراهم کرده است. مزیت مهم وام سیم کارت این است که شما می توانید 100 درصد ارزش آن را وام دریافت کنید و همچنان از سیمکارت خود استفاده کنید.

با ضمانت گذاشتن سند مالکیت سیم کارتتان، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید. این وام فرصتی را به شما میدهد که سیم کارت خود را نفروشید و بتوانید معادلش وام دریافت کنید. پروسه بازپرداخت این وام می‌تواند در اقساط ۴ تا ۲۴ ماه طبق درخواست خودتان تعیین گردد که به خط‌های ۹۱۲ تعلق‌ می‌گیرد. مقدار این وام نسبت به رندی و پس شماره‌های بعدی خط سیم کارت شما تعیین خواهد شد و همچنین این قیمت گذاری نسبت به نیاز شما مشخص شده که می‌توانید آن را در صورت تناسب با ارزش قیمت سیم کارت خود بیشتر یا کمتر کنید.

شما با زدن سند مالیکت خط خود به نام شرکت وام دهنده، به اندازه  ارزش آن را می‌توانید وام بگیرید. همچنین وام سیم کارت شرکت وام زرین در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی در مدت یک ساعته با داشتن مدارک مورد نیاز، صورت می‌گیرد و پول و مبلغ تعیین شده، به حساب یا کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

کلاهبرداری وام سیم کارت | وام روی سیم کارت 912 | وام روی سیم کارت نی نی سایت

پیشنهاد مطالعه: فرق سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

وام سیم کارت چیست و با چه شرایطی و سقفی به مردم ارائه می شود؟

شاید تا به حال شما هم در مورد وام های آزاد شنیده باشید. وام های آزاد توسط مجموعه های مختلفی که هیچ ارتباطی با بانک های مختلف سراسر کشور ندارند، به مردم عزیز ارائه می شوند. این وام ها با ضمانت سیم کارت، سند خودرو یک ملک به مردم داده می شوند و میزان مبلغ آن ها بستگی به میزان اعتبار و ارزش سند دارد. وام سیم کارت یکی از انواع وام هایی است که به صورت آزاد و توسط مجموعه های وام دهنده آزاد، به مردم ارائه می شود.

همانطور که از نام وام سیم کارت مشخص است، این وام روی سیم کارت داده می شود. در واقع، افراد سند سیم کارت خود را گرو می گذارند تا بتوانند بر اساس ارزش سیم کارت خودشان، وام دریافت کنند. بدیهی است که وام روی سیم کارت فقط برای سیم کارت هایی است که دارای ارزش مادی زیادی هستند. سیم کارت های غیر رند و غیر دائمی که ارزش بسیار پایینی دارند، نمی توانند برای وام روی سند سیم کارت مورد استفاده قرار گیرند. اما اگر ارزش سیم کارت بالا باشد، می توان از وام روی سند سیم کارت کمک گرفت.

شرایط دریافت وام روی سیم کارت

حال که با وام روی سیم کارت آشنا شدید، بد نیست که در مورد شرایط دریافت وام روی سیم کارت نیز اطلاعات کسب کنید. به واسطه اینکه اکثر مردم دارای حداقل یک سیم کارت دائمی و غیر دائمی هستند، دریافت وام روی سند سیم کارت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این در حالی است که تنها می توان روی سیم کارت هایی با شرایط خاص وام دریافت کرد.

  • اولین شرط برای دریافت وام روی سیم کارت این است که سیم کارت شما دائمی باشد. بنابراین، امکان دریافت وام با سیم کارت های اعتباری وجود ندارد.
  • دومین شرط برای دریافت وام سیم کارت این است که سیم کارت شما از اپراتور همراه اول باشد.
  • سومین شرط برای دریافت وام روی سند سیم کارت این است که سیم کارت شما از نوع کد یک و کد دو باشد. این سیم کارت ها بسیار رند هستند و ارزش مادی بسیار زیادی دارند.

بنابراین، در صورتی که سیم کارت شما دارای سه شرط بالاست، می توانید با خیالی راحت اقدام به دریافت وام روی سند سیم کارت کنید. در نظر داشته باشید که برای دریافت این وام، باید حتما سند معتبر مالکیت سیم کارت را داشته باشید تا بتوانید اقدام به دریافت وام روی سیم کارت کنید.

سقف وام روی سند سیم کارت چقدر است؟

هر یک از شرکت هایی که در زمینه ارائه وام آزاد فعالند، سقف متفاوتی را برای وام روی سند سیم کارت به مشتریان پیشنهاد می کنند. وام پایتخت با طی کردن تمامی مراحل اعطای وام به صورت اصولی و قانونی، امکان دریافت وام روی سند سیم کارت را تا حداکثر 95 درصد از ارزش مادی سیم کارت به شما می دهد.

بنابراین، می توان گفت که سقف وام روی سند سیم کارت بستگی به میزان ارزش سیم کارت دارد. اگر ارزش سیم کارت بیشتر باشد، میزان وامی که می توانید روی سیم کارت دریافت کنید، بیشتر خواهید بود. به طور مثال، اگر یک سیم کارت دارای ارزش مادی 10 میلیون تومان باشد، شما می توانید معادل 9 میلیون و 500 هزار تومان وام روی سند آن دریافت کنید. این در حالی است که این مبلغ وام برای یک سیم کارت 5 میلیون تومانی به 4 میلیون و 750 هزار تومان می رسد.

نحوه بازپرداخت وام سند سیم کارت

یکی از سوالات رایجی که در مورد وام روی سند سیم کارت وجود دارد این است که نحوه بازپرداخت وام روی سند سیم کارت چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وام روی سند سیم کارت بستگی به شرایط هر یک از شرکت های ارائه دهنده وام، با شرایط مختلف پرداخت خواهد شد. بنابراین، قبل از اینکه بخواهید از یک شرکت برای دریافت وام روی سند سیم کارت کمک بگیرید، در مورد شرایط بازپرداخت آن سوال بپرسید.

وام پایتخت به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه وام سیم کارت فعالیت می کند، امکان دریافت وام را به صورت اصولی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم کرده است. شما می توانید بسته به شرایط خودتان اقدام به تعیین مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت کنید. مدت زمان بازپرداخت وام روی سیم کارت، از 4 تا 20 ماه متغیر خواهد بود. بنابراین، مدت زمان و نحوه بازپرداخت وام سیم کارت بستگی به نظر و نوع شرایط شما دارد. فقط کافیست که با برآورد هزینه ای که باید به صورت ماهانه برای اقساط وام پرداخت کنید، بهترین مدت زمان بازپرداخت را برای خودتان در نظر بگیرید.

سوالات متداول

1آیا دریافت وام سیمکارت به صورت غیر حضوری امکان دارد؟

خیر همانطور که در مقاله اشاره شد، دریافت این وام حضوری و به درخواست صاحب سیم کارت انجام می شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2دریافت وام سیمکارت به چه مدارکی نیاز دارد؟

به این منظور تنها کافی است شخص مدارک هویتی خود مانند کارت ملی و سند سیم کارت را ارائه دهد. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

3وام سیم کارت به چه خط هایی تعلق می گیرد؟

این وام تنها به خط همراه اول تهران با پیش شماره ۰۹۱۲ تعلق می گیرد و خطوط ایرانسل، تالیا، رایتل و همراه اول شهرستان حتی با وجود رند بودن مشمول این وام نیستند

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا