اجتماعمجله کسب و کار

شیک پوشی دخترانه با پیراهن مجلسی بهار 2018 + تصاویر

محتوای این مطلب پنهان

پیراهن مجلسی دخترانه 2018

پیراهن دخترانه برای دختربچه های کوچک انواع متنوع دارند و معمولا در رنگ و طرح های شاد تولید میشوند که بسیار دوست زیبا و داشتنی اند, پیراهن کوتاه بهترین لباس مجلسی برای دختربچه ها است که آن ها را شبیه پرنسس ها میکند. پیراهن کوتاه مجلسی دخترانه در طرح های حریر و گل گلی, کار شده با دانتل و گیپور, دامن پفی و پاپیون دار اند که مد بهار 97 هستند و آستین حلقه ای و آستین کوتاه اند.

توجه به فرم اندام و رنگ پوست کودکان در هنگام انتخاب لباس های بچه گانه از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است لباس های کودکان را با توجه به ویژگی های ظاهری آن ها انتخاب کنید تا کودک تان شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. جهت دریافت لیست قیمت لباس نظامی بچه گانه و لباس یگان ویژه بچه گانه و لباس نیروی انتظامی با ما در فروشگاه هوتاپ تماس بگیرید.

لباس مجلسی دخترانه اسپرت | لباس مجلسی دخترانه جدید‬‎ | لباس مجلسی دخترانه جوان‬‎

۱۸ مدل لباس مجلسی بلند ۲۰۱۸

ما خانم‌ها از هفته‌ها قبل برای مهمانی و جشن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم تا بهترین لباس را بپوشیم. انتخاب لباس مجلسی مناسب از جمله مواردی است که نیازمند دیدن چندین و چند مدل عکس لباس مجلسی برای الهام گرفتن از آن‌هاست. در این مقاله چی بپوشم قصد دارد ۱۸ مدل لباس مجلسی بلند ۲۰۱۸ را به شما معرفی کند.

۱- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ آبی

رنگ آبی یک رنگ سرد بوده که می‌تواند هم برای پوست‌های روشن وهم پوست‌های تیره به خوبی هماهنگ شود.

۲- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ مشکی

اگر در انتخاب لباس مجلسی سردرگم هستید و دنبال یک رنگ مناسب‌اید، پیشنهاد ما به شما رنگ مشکی است.

۳- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ سفید

سفید نمادی که پاکی و نجابت است، اگر به یک مهمانی خاص دعوت شده‌اید می‌توانید رنگ سفید بپوشید و به خوبی در مهمانی بدرخشید.

۴- مدل لباس مجلسی بلند و شیک دامن‌های A-Line

دامن‌های A-Line مناسب افرادی است که قصد دارند چاقی شکم و پاهای خود را بپوشانند.

۵- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ بنفش

رنگ بنفش نمادی از قدرت و سلطه است، اگر به دنبال یک ست لباس زنانه مناسب برای عروسی و یا نامزدی هستید، رنگ بنفش را به شما توصیه می‌کنیم.

۶- مدل لباس مجلسی بلند و شیک طیف های رنگ ابی

همه طیف‌های آبی زیبا هستند، این رنگ بیشتر مناسب خانم‌های بالای ۴۰ سال است.

۷- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ بنفش

و بازهم رنگ بنفش و پیراهن مجلسی گیپور دوزی شده در قسمت یقه.

۸- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ قرمز

رنگ قرمز نمادی از شور و هیجان و عشق! این رنگ لباس مجلسی را به خانم‌های جوان توصیه می‌کنیم.

۹- مدل لباس مجلسی بلند و شیک ساده

یک لباس زنانه ساده برای مهمانی‌های دوستانه.

۱۰- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ نباتی

این رنگ لباس مجلسی شیک را می‌توانید در مراسم عروسی و یا نامزدی بپوشید و با آن لذت ببرید.

۱۱- مدل لباس مجلسی بلند و شیک

یک لباس مجلسی بلند و پوشیده برای خانم‌هایی که به این سبک از لباس شب علاقه مند.

۱۲- مدل لباس مجلسی طرحدار بلند و شیک

یک لباس مجلسی طرح دار برای خانم‌هایی که بالاتنه کوچکی دارند.

۱۳- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ طوسی

طوسی یک رنگ خنثی بوده و با این رنگ پیراهن مجلسی می‌توانید هر رنگ کیف و کفش را ست کنید.

۱۴-  مدل لباس مجلسی مشکی بلند و شیک

لباس مجلسی مشکی بلند و پوشیده برای خانم‌های محجبه.

۱۵- مدل لباس مجلسی بلند و شیک ترکیب رنگ صورتی و سفید

ترکیب دو رنگ صورتی و سفید در این لباس مجلسی که مناسب افرادی است که کم سن و سال هستند.

۱۶- مدل لباس مجلسی بلند و شیک رنگ زرشکی

برای ست کردن رنگ زرشکی می‌توانید از کیف و کفش مشکی استفاده کنید و به خوبی در مهمانی و دورهمی‌ها بدرخشید.

۱۷- مدل لباس مجلسی بلند و شیک به سبک بوهو

یک لباس مجلسی به سبک بوهو که مناسب دختران جوان و شیک پوش است.

۱۸- مدل لباس مجلسی بلند و شیک

یک سبک جالب و جدید برای پیراهن مجلسی برای دختر خانم‌هایی که زیر ۳۰ سال سن دارند. کیف و کفش مشکی و یا سفید برای ست کردن را به شما توصیه می‌کنیم.

چند ترکیب جدید و جذاب لباس برای یک مهمانی بهاری دوستانه

انتخاب لباس برای مهمانی یکی از تصمیمات سخت و پیچیده‌ای است که خانم‌ها را درگیر خود می‌کند. عوامل متعددی در انتخاب لباس مهمانی دخیل هستند مثل فصل و میزان رسمی بودن مهمانی. حال اگر شما به یک مهمانی بهاری نه چندان رسمی دعوت باشید از چه لباس‌هایی استفاده خواهید کرد؟ این لباس‌ها علاوه بر مد روز بودن باید به اندازه کافی راحت بوده و برای فصل مناسب باشد و بیش از حد رسمی یا غیررسمی نباشد. برای ساختن بهترین ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری دوستانه شما باید لباس‌های مدل جدید فصل را بشناسید و ترکیب درستی از آن‌ها بسازید. به همین منظور ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چندین ترکیب جذاب از زیباترین و جدیدترین مدل‌های لباس را که در یک مهمانی بهاری دوستانه و غیررسمی می‌توانید بپوشید به شما معرفی خواهیم کرد.

ترکیب مانتو و سارافون برای مهمانی بهاری

ترکیب مانتو و سارافون از ترکیب‌های بسیار راحت و زیبا برای فصل بهار است چون این ترکیب در شرایط آب و هوایی نامتعادل این فصل کاملا مناسب و قابل تطبیق خواهد بود به خصوص اگر به دنبال یک پوشش کامل برای مهمانی باشید این ترکیب با اکسسوری‌های لازم به شما توصیه می‌شود.

ترکیب بلوز راه راه و دامن راسته

بلوز و دامن از ترکیب‌های کلاسیک و زیبای لباس زنانه است که برای هر موقعیتی مناسب است و اگر طرح و رنگ این لباس‌ها را هوشمندانه انتخاب کنید با هر شرایطی سازگار خواهد بود و برای یک مهمانی بهاری دوستانه ترکیب بلوز راه راه افقی با دامن راسته زیر زانو بهترین گزینه است.

ترکیب پیراهن جین و دامن راسته جین

لباس‌های جین همیشه بهترین و تطبیق‌پذیرترین گزینه برای لباس‌های نیمه رسمی هستند و حتی در مهمانی‌ها هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ترکیب پیراهن جین با دامن راسته جین هم از آن ترکیب‌های کلاسیک راحت و زیبا است البته به شرطی که رنگ بلوز و دامن را از طیف متفاوتی انتخاب کنید.

ترکیب تیشرت، دامن کوتاه و کفش پاشنه گوه‌ای

اگر به پوشیدن دامن‌های کوتاه علاقه دارید می‌توانید این دامن‌ها را با یک تیشرت ساده و زیبا که مناسب فصل بهار باشد بپوشید و از یک کفش پاشنه گوه‌ای هم برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید. البته سعی کنید بین ارتفاع پاشنه کفش و کوتاهی دامن خود تعادل برقرار کنید یعنی هرچه دامن شما کوتاه‌تر باشد پاشنه کفش هم باید کم ارتفاع‌تر انتخاب شود.

ترکیب بلوز و دامن با دمپایی و گوشواره حلقه‌ای بزرگ

اکسسوری‌ها نقش مهمی در لباس‌های مهمانی بهاری ایفا می‌کنند و اگر می‌خواهید استایلی جذاب اما کلاسیک داشته باشید باید برای اکسسوری‌ها جایگاه خاصی قائل شوید. یکی از ترکیب‌های زیبا برای فصل بهار ترکیب بلوز و دامن ست با دمپایی پاشنه بلند است که بهتر است با یک جفت گوشواره حلقه‌ای بزرگ همراه شود تا زیبایی آن کامل شود.

کت کوتاه و بوت جیر با شلوار مشکی

جیر از پارچه‌های محبوب در فصل بهار است که در مهمانی‌ها هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ترکیب‌های خاص و جذاب با پارچه جیر، ترکیب کت کوتاه و بوت جیر همرنگ است که با یک شلوار مشکی جین (یا از جنس دیگری که گشاد نباشد) همراه شده است.

بلوز و تاپ با شلوار کتان و دمپایی پاشنه بلند

روی هم پوشیدن لباس‌ها یکی از اصول شیک پوشی است که به خصوص در فصل بهار کاربرد زیادی دارد. شما می‌توان این روش را در لباس‌های مهمانی هم به کار ببرید و یک بلوز معمولی را با تاپ و شلوار کتان بپوشید و با یک جفت دمپایی پاشنه بلند استایل خود را کامل کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا