اجتماعمجله کسب و کار

جدیدترین مدل تخت خواب دونفره چوبی

برای داشتن خوابی با کیفیت باید تخت خوابی استاندارد و مناسب را تهیه کنید و علاوه بر این مدل و رنگ تخت خواب روی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل تخت خواب دو نفره و یک نفره حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.  تخت خواب یکی از مهم ترین اجزای و تک نفره است که در انواع مدل های کلاسیک و مدرن موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان و قیمت سرویس خواب؛ طرح تخت خواب را انتخاب نمایید.

سرویس خواب ارزان و شیک‬‎ | سرویس خواب جدید | قیمت سرویس خواب

مدل تخت خواب دو نفره با جدیدترین طرح های مد سال

برای انتخاب تخت خوابی مناسب بهتر است به طرح و رنگ و ابعاد تخت خواب توجه داشته باشید و علاوه بر این تشکی مناسب و راحت را برای تخت خواب تهیه کنید تا بتوانید خوابی راحت و پر آرامشی داشته باشید. در ادامه با انواع آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طرح های تخت خواب دو نفره مدرن

دو نفره برای اتاق خواب ها با دکوراسیون های ساده و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و این تخت خواب ها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که بهتر است شما طرح و رنگ تخت خواب را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب تان انتخاب نمایید.

برای انتخاب مدل تخت خواب دو نفره ابتدا باید ابعاد اتاق خواب تان را اندازه گیری کنید زیرا تخت های دو نفره در ابعاد و سایزهای بزرگ موجود می باشند و شما باید ابعاد تخت خواب را به گونه ای انتخاب نمایید که با ابعاد اتاق خواب تان تناسب و همخوانی داشته باشد.

یکی دیگر از مهم ترین عوامل در هنگام انتخاب مدل تخت خواب دو نفره جنس آن است. تخت خواب های دو نفره در انواع جنس های مختلف چوبی و ام دی اف و فلزی و ملامینه موجود هستند که امروزه تخت های ام دی اف و ملامینه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و تخت خواب های فلزی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

طرح های تخت خواب دو نفره کلاسیک

و کلاسیک از انواع مدل تخت خواب های مناسب برای اتاق خواب ها با دکوراسیون کلاسیک می باشند و مدل این تخت خواب ها اگر بدرستی انتخاب شود جذابیت و زیبایی خاصی را به دکوراسیون اتاق خواب می بخشند بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح تخت خواب های کلاسیک حساسیت لازم را به خرج دهید.

انتخاب رنگی مناسب برای تخت خواب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر این رنگ تخت خواب روی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تاثیر زیادی دارد و بهتر است شما رنگ تخت را با توجه به رنگ سایر وسایلی که در فضای اتاق خواب قرار داده اید انتخاب نمایید.

تخت خواب ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند و اگر شما تمایل دارید فضای اتاق خواب تان دکوراسیونی بی نظیر و آرامش بخش داشته باشد بهتر است تخت خواب های رنگ روشن را انتخاب کنید. تخت خواب های رنگ تیره نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اگر شما تمایل دارید رنگ تخت خواب را تیره انتخاب کنید بهتر است رنگ سایر وسایل نظیر پرده و روتختی را از بین رنگ های روشن تر انتخاب نمایید تا هارمونی رنگی بی نظیر در فضای اتاق خواب ایجاد شود.

برای انتخاب رنگ تخت همچنین بهتر است ابعاد اتاق خواب تان را نیز در نظر بگیرید اگر فضای اتاق خواب منزل شما کوچک است مدل تخت خواب دو نفره رنگ روشن می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد زیرا این مدل تخت ها باعث بزرگتر و دلبازتر به نظر رسیدن فضای اتاق خواب می شوند.

برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ نیز می توانید از تخت خواب های کلاسیک با رنگ های تیره یا روشن استفاده نمایید همچنین در طراحی برخی از طرح های تخت خواب دو نفره از ترکیب دو رنگ تیره و روشن استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

در این مطلب با انواع مدل تخت خواب دو نفره آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تخت خواب با طرح و رنگی مناسب را برای فضای اتاق خواب تان انتخاب نمایید.

تختخواب دونفره چوبی؛ انتخاب خوش سلیقه ها

تختخواب دو نفره چوبی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل‌های تخت‌خواب شناخته می‌شود. دکوراسیون موضوع مهمی است که باعث می‌شود افراد تخت‌خواب دو نفره چوبی را برای اتاق خود انتخاب کنند. انتخاب یک تخت‌خواب چوبی دو نفره مناسب علاوه‌بر اینکه کیفیت خواب شما را تضمین می‌کند، با طول عمر بیشتر جلوی صرف هزینه‌های اضافی را نیز می‌گیرد.

تخت خواب دو نفره ساده چوبی؛ انتخاب مناسب برای همه فصل‌ها

حس القا شده از هر ماده متفاوت است. چوب یکی از مواد با حس گرمی محسوب می‌شود که تصور بازگشت به طبیعت را تداعی می‌کند. همچنین چوب عایق صدا و حرارت است؛ بنابراین ترکیب یک تخت خواب دو نفره چوبی با پارچه‌هایی مثل مخمل که حس گرما را منتقل می‌کنند، تمایل رفتن به تخت‌خواب و سرعت به خواب رفتن را می‌تواند افزایش دهد. همان در ترکیب با پارچه‌های نخی و الیاف طبیعی در تابستان باعث می‌شود بدن به تعادل دما برسد و گرما باعث بد‌خواب شدن نشود.

معرفی انواع تخت خواب چوبی دونفره، اتاق خوابتان را با سلیقه و هنر بچینید

باتوجه‌به مناسب بودن چوبی دو نفره و ماندگاری بالا، این تخت‌ها مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفته‌اند. در نتیجه به‌دلیل تنوع سلیقه‌ مشتریان تخت‌های چوبی با مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند. پرفروش‌ترین مدل‌های تخت خواب چوبی دونفره به شرح زیر است:

1) تخت چوبی ساده یا همان تخت خواب چوبی ساده
2) تخت خواب کلاسیک
3) تخت خواب سلطنتی
4) تخت خواب مینیمال
5) تخت خواب دو نفره چوبی مدرن

تخت خواب دونفره ساده و شیک بیشترین میزان فروش را بین مدل‌های مختلف به خود اختصاص داده است. تخت ساده دو نفره را می‌توان با هر دکوراسیون و رنگی ست کرد. چوبی ساده نیز به‌صرفه‌تر از مدل‌های دیگر بوده و برای عروس و دامادهایی که قصد خرید جهیزیه دارند بهترین انتخاب است.

دوام بالا؛ ویژگی مهم تخت خواب دو نفره چوبی

یکی از ویژگی‌های مهم چوب دوام بالای آن است. باتوجه‌به این موضوع و استقبال مشتریان، انتخاب اول سازندگان برای ، استفاده از چوب است؛ بنابراین به‌دلیل استحکام بالا بسیاری از تخت خواب‌های دو نفره از چوب ساخته می‌شوند. با این انتخاب می‌توانید در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

راهنمای انتخاب رنگ تخت‌خواب دو نفره چوبی شیک

رنگ‌پذیری و شکل‌پذیری چوب باعث می‌شود که ساخت انواع مدل‌های تخت با آن راحت باشد. رنگ چوب به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را بدون هیچ محدودیتی با هر رنگ دیگری ست کرد. این ویژگی باعث می‌شود که تمایل طراحان و تولیدکنندگان به ساخت تخت با چوب و علاقه مشتریان به خرید تخت چوبی بیشتر شود. توجه داشته باشید که رنگ چوبی برای اتاق مهمان یا فرزندتان را هم باید متناسب با دکوراسیون و لوازم موجود در اتاق خریداری کنید.

قیمت تخت‌خواب دو نفره چوبی، یکی از فاکتورهای مهم‌ خرید

قیمت تخت‌خواب چوبی به نسبت اینکه تخت‌خواب یک نفره باشد یا ، سبک طراحی و کیفیت ساخت متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید خریدی مطمئن و ماندگار داشته باشید، به جای توجه صرف به قیمت، به فاکتورهایی همچون کیفیت چوب، تناسب رنگ و متریال ساخت تختخواب دو نفره چوبی توجه کنید. در نظر گرفتن این موارد به‌طرز قابل‌توجهی جلوی هزینه مجدد را می‌گیرد.

کیفیت و خدمات پس از فروش، دو عامل مهم در خرید تخت خواب دو نفره چوبی

کیفیت ساخت، خدمات پس از فروش، ضمانت کالا و خرید با کیفیت مواردی دیگر هستند که توجه به آن‌ها اهمیت بالایی در هنگام خرید تخت دو نفره چوبی دارد. با خرید از برندها و تولیدکنندگان معتبر خیال شما از بابت کیفیت کالا راحت خواهد بود. همچنین با انتخاب تولیدکنندگان داخلی خوشنام و خرید مستقیم از آن‌ها می‌توانید از هزینه‌های واردات و واسطه‌ها بکاهید. این موضوع کمک می‌کند تا تعادل بین قیمت و کیفیت برقرار شود.

منبع:

pinterest.com

مشاهده مطالب بیشتر

بهکار چوب

سال ۱۳۵۷ شروع کار بهکارچوب توسط حسن شیرین آبادی در یک کارگاه نجاری بود که بعدها پایه و اساس ایجاد این مجموعه شد. گروه بهکارچوب همیشه پایبند به دو اصل مهم ایجاد محصولات با کیفیت و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان بوده و هست. افتخار داریم که از طرف مشتریان بهکارچوب به خاطر کیفیت بالا مواد اولیه به کار رفته، طراحی منحصر به فرد، مسئولیت پذیری و ساخت محصولات ممتاز، دارای طول عمر بالا و مناسب برای استفاده روزمره تحسین می شویم.
دکمه بازگشت به بالا