عمومی

توزیع رایگان۲ تُن میوه شب عید برای نیازمندان و بیماران خاص در رشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایوب یاقوتی در گفت گو با خبرنگار آنلاین با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک عید باستانی نوروز اظهار کرد: کمک رسانی به هم نوعان و خیرخواهی موجب برکت افزایی در کسب و کار می‌شود.

دبیر اتحادیه میوه و تره بار و میدان بار ولیعصر (عج) رشت از کمک ۲ تن میوه شب عید به نیازمندان و بیماران خاص خبر داد و اضافه کرد: هر ساله بارفروشان و میوه فروشان میدان میوه و تره بار در اقدامی خداپسندانه میوه شب عید افراد نیازمند و بیماران خاص را تأمین می‌کنند.

یاقوتی با اشاره به اینکه اقدامات خداپسندانه افراد در طول سال به صورت مستمر برقرار است، گفت: در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف سال اعضای اتحادیه میوه و تره بار و بارفروشان رشت به افراد نیازمند و بیماران خاص کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه افراد نیازمند خانواده ما هستند، افزود: نگاه جامعه باید به سمت کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار سوق داده شود.

دبیر اتحادیه میوه و تره بار و میدان بار ولیعصر (عج) رشت با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی کار خداپسندانه و خیرخواهانه بیان کرد: فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران باید به یک دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شود.

توزیع رایگان۲ تُن میوه شب عید برای نیازمندان و بیماران خاص در رشت

یاقوتی با اشاره به سامان بخشی کار خیر و یکپارچه سازی این فرهنگ در بین اصناف و بازاریان اضافه کرد: در کنار اتحادیه میوه و تره بار باید سایر اصناف نظیر قنادان، آجیل فروشان و مرغ فروشان هم در امر خیرخواهی مشارکت کنند تا مایحتاج شب عید نیازمندان و بیماران خاص به شکل بسته بندی منسجم جمع آوری و توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار یک واحد دانشگاهی است، افزود: حال و هوا و اتفاقاتی که در این میدان می‌افتد حاوی درس‌های فراوان است در این این میدان افراد دست به کمک و خیرخواهی می‌زنند که نمی‌توان از آنها هیچ انتظاری داشت.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا