اقتصادی

الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا

الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا

مدیر کل نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسۀ یکتا خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی؛ شهرام حی‌شاد _مدیر کل نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی_ اظهار کرد: بر اساس مادۀ یک قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار کشور، دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی بدون شناسۀ یکتا باید در سامانۀ صدور مجوز کسب و کار، درخواست خود را ثبت و شناسۀ یکتا دریافت کنند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی افزود: آن دسته از دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی که تا کنون شناسۀ یکتا دریافت نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند برای ثبت درخواست خود به سامانۀ مربوط به دفاتر، به آدرس www.g۴b.ir مراجعه کنند.  

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا