رویدادها

تیراندازی یک شرور به مرکزی تجاری/ بازداشت متهم

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به تیراندازی به یک مرکز تجاری در تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چند روز پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند. با آغاز تحقیقات مشخص شد که متهم جزو اراذل و اوباش است و با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت این مرکز تجاری کرده و متواری شده است. 

وی با بیان اینکه ماموران اقدامات خود برای شناسایی هویت متهم و دستگیری وی را در دستورکار قرار دادند، گفت:‌ در جریان تحقیقات میدانی چهره متهم مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه با تطبیق چهره متهم در بانک اطلاعاتی متهمان سابقه‌دار، هویت وی که جزو اراذل و اوباش  سابقه دار بود،  شناسایی شد.

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و دریافت مجوز برای دستگیری این فرد گفت: ماموران مخفیگاه متهم را در محدوده محله بی‌سیم شناسایی کرده و با مجوز دریافت شده به این محل اعزام شده و این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری واحد نوپوی یگان ویژه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا