اقتصادیمجله کسب و کار

معرفی برترین فروشگاه های آنلاین برای سفارش پلاک اسم

سایت های معتبر خرید طلا | بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید طلا

اعتماد کردن به فروشگاه های آنلاین ، مخصوصا برای سفارش پلاک اسم طلا و خرید آنلاین طلا و جواهر موضوع خیلی مهمی است. اما امروز قراره با معرفی هفت تا از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید طلا، خیالتونو از این بابت راحت کنیم. حالا فقط کافیه محصولی که میخواین رو انتخاب و از خریدتون لذت ببرین.

·         طلاسی

طلاسی یکی از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش آنلاین طلا است. طلاسی با ایده‌ای نو و خدماتی متمایز توانسته جایگاه مناسبی در بازار طلا بدست بیاورد. طلاسی دارای مجوز از مرکز تجارت الکترونیکی و هم چنین عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است. پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و پاسخگویی سریع حتی در روزهای تعطیل از جمله موارد مشتری مداری در طلاسی است.

بهترین روش برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در طلا، خرید طلای بدون اجرت است. طلاسی این امکان را فراهم کرده تا همه افراد جامعه با هر سطح درآمدی بتوانند با حداقل مبلغ (50 هزار تومان) به راحتی طلای بدون اجرت، خرید و فروش و پس‌انداز کنند.

مزایای وب سایت طلاسی:

◌ امکان خرید و فروش 24 ساعته هفت روز هفته

◌ امکان سفارش‌گذاری به قیمت دلخواه

◌ پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته هفت روز هفته

·         دیجی زرگر

دیجی زرگر یکی از اولین سایت‌های ایرانی است که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش اینترنتی طلا (از سال 1389)، فعالیت خود را آغاز نمود؛ و در طول سالیان همچنان در لیست بهترین فروشگاه‌های اینترنتی طلا به عنوان یکی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آن حضور دارد.

این وب‌سایت دارای دسته‌بندی‌های متنوع و مختلفی از جمله گردنبند و آویز، انگشتر، ست و نیم ست، انواع دستبند و النگو، ساعت و همچنین اکسسوری با بیش از 38000 محصول می‌باشد. علاوه بر فروشگاه اینترنتی، مجموعه دیجی زرگر در استان‌های تهران، شیراز، اصفهان، کرمانشاه، زنجان، یاسوج و ایلام دارای شعبه می‌باشد. البته این مجموعه راه‌های ارتباطی مختلف برای مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربران فراهم کرده که شامل تماس تلفنی و پشتیبانی از طریق واتساپ و تلگرام می‌باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی و جذاب دیجی زرگر، امکان خرید اقساطی با شرایط ویژه و متنوع می‌باشد که از طریق همکاری با پلت‌فرم‌ها و مجموعه‌های مختلف در زمینه خرید اقساطی کالا، حق انتخاب بسیاری بالایی برای مشتریان، فراهم می‌نماید. مجموعه دیجی زرگر دارای مجوز فعالیت از اتحادیه فروشندگان طلا، نظام صنفی رایانه‌ای کشور، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و ای نماد می‌باشد.

·         ساعتچی

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی طلا ، وب سایت ساعتچی است. این وب سایت دارای دسته‌بندی‌هایی شامل ست و نیم ست، گردنبند، گوشواره، انگشتر، دستبند، پابند، آویز ساعت و همچنین طلای کودکان و آقایان می‌باشد. صفحه محصولات این وب سایت شامل عکس‌های با کیفیت از هر محصول است، اما اطلاعاتی مناسب و کافی برای محصولات در این وب سایت وجود ندارد. برای ارسال محصولات خود دارای پیک فوری و رایگان برای تهران و همچنین ارسال پستی برای شهرستان می‌باشد.

این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی، عضویت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و همچنین تاییدیه استاندارد ملی کشور می‌باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۸۲ آغاز کرده است و تا به امروز در حال فعالیت در حوزه طلا بوده است. موضوع قابل توجه دیگری که در این وب سایت وجود دارد، محصولاتی از برندهای معتبر دنیا است که می‌توانید با مراجعه به صفحات هر کدام از آنها محصولات مربوط به برند را خرید کنید. برندهایی مثل لویی ویتون، هرمز، نیمانی، امگا و برندهای دیگری که با مراجعه به وب سایت ساعتچی قابل مشاهده هستند.

·         پرسته

وب سایت پرسته به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی طلا ، شامل دسته‌بندی‌های کلی محصولات از جمله زنانه، مردانه، بچه گانه و همچنین دسته‌بندی به عنوان دنیای پرسته است. این وب سایت فعالیت خود را در سال ۹۷ آغاز کرده و تا به امروز در این حوزه فعال بوده است. همچنین دارای شعب مختلفی در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، کرج، اصفهان، بندرعباس، گیلان، گرگان، تبریز و اهواز می‌باشد. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین عضویت اتحادیه کسب و کارهای مجازی می‌باشد.

برای خرید بهتر می‌توانید با تلفن‌های پشتیبانی وب سایت پرسته و چت آنلاین از مشاوره آنها کمک بگیرید. زمان تحویل سفارشات در تهران به صورت روزانه و برای ارسال‌های خارج از تهران تا ۷۲ ساعت کاری می‌باشد. همچنین ارسال برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان است. در این وب سایت امکان تعویض و بازگشت کالا نیز وجود دارد. پرسته کالاهایی را به عنوان هدیه در وب سایت خود به فروش می‌رساند که می‌تواند برای هدیه‌های شما مناسب باشد.

·         تریص

یکی دیگر از وب سایت‌هایی است که می‌تواند برای خرید طلا و زیورآلات مناسب باشد و در لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی طلا جای دارد، تریص است. این وبسایت دارای شعبه حضوری خرید واقع در شهر تهران می‌باشد که می‌توانید با مراجعه به آن خرید خود را انجام دهید. دسته‌بندی‌هایی که در این وب سایت در اختیار شما قرار گرفته شامل انواع گردنبند، انگشتر، دستبند و النگو، گوشواره و اکسسوری‌ها می‌باشد که می‌توانید آنها را بر اساس برند، طرحی که روی آنها کار شده و همچنین مناسبتی که قصد خرید برای آن را دارید، فیلتر کنید.

این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی، عضویت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و همچنین نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است. تریص به صورت هر روزه و دائمی محصولاتی را با عنوان تخفیف ویژه در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. همچنین برای پشتیبانی و مشاوره خرید می‌توانید از طریق تلفن‌های موجود در وب سایت و شبکه اجتماعی واتساپ با مشاوران تریص ارتباط بگیرید.

·         طلای آزادی

وب سایت آخر بهترین فروشگاه های اینترنتی طلا که برای خرید طلا و زیورآلات پیشنهاد می‌شود، طلای آزادی است. این وب سایت دارای دسته‌بندی‌های مشابه وب سایت‌های قبلی است و همچنین برای خرید حضوری داخل شهر تهران این امکان فراهم است. پشتیبانی این وب سایت از طریق تلفن‌های تماس و اپلیکیشن واتس اپ انجام می‌شود. در صفحه محصولات این وب سایت عکس‌های نسبتاً مناسب و قابل قبولی از هر محصول وجود دارد و همچنین اطلاعاتی بسیار مختصر و کوتاه از هر محصول قرار داده شده است.

وب سایت طلای آزادی امکان مرجوعی کالاها را نیز برای خریداران خود قرار داده است. امکان جالب دیگری که در حال حاضر در این وب سایت وجود دارد، قرعه کشی‌های هفتگی در پیج اینستاگرامی مجموعه است، که به صورت هر هفته انجام می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. محصولاتی که از این سایت خرید می‌کنید، 7 روز بعد از ثبت سفارش به شما تحویل داده می‌شود. اما محصولاتی با عنوان آماده ارسال در این وب سایت وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و به صورت فوری آنها را تحویل بگیرید.

·         راف گلد

سایت راف گلد به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین وب‌ سایت‌های خرید و فروش طلا شناخته می‌شود. این فروشگاه انواع گسترده‌ای از طلای زنانه، مردانه و کودکانه و همچنین جواهرات متنوع را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این وب‌سایت، فروش طلا با فاکتور معتبر می‌باشد که این موضوع می‌تواند آن را به یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سایت‌های خرید و فروش طلا تبدیل کند.

وجود فاکتور تاییدیه که همراه با کالای خریداری شده ارائه می‌شود، امری بسیار مهم و ضروری است. عدم داشتن فاکتور معتبر ممکن است در زمان فروش طلا، شما را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین، دریافت فاکتور معتبر در زمان خرید، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید، به‌طوری که این اقدام می‌تواند ضمانتی برای شما در خرید آنلاین طلا باشد. همچنین، در بخش بلاگ وب‌ سایت راف گلد، مطالب کاربردی و اطلاعات مفیدی درباره جواهرات و خرید طلا برای مطالعه در دسترس قرار دارد.

·         کیمیا

گالری کیمیا یکی از وب‌ سایت‌های معتبر و با اعتبار در زمینه خرید طلا و انواع جواهرات محسوب می‌شود. این گالری همچنین دارای 7 شعبه در منطقه تهران و یک شعبه در شهر کرج برای ارائه خدمات حضوری به مشتریان می‌باشد. یکی از جنبه‌های جالب خرید از وب‌سایت کیمیا، ارائه خدمات ارسال رایگان برای فاکتورهای بالای 3 میلیون تومان است.

با مراجعه به ویترین آنلاین گالری کیمیا، شما قادر خواهید بود تا تمامی محصولات این فروشگاه از جمله دستبندها، گردنبندها، چوکرها، آویزها و سایر محصولات جواهری را مشاهده نمایید. وب سایت کیمیا این امکان را به شما می‌دهد تا با دیدن و انتخاب از بین مجموعه‌های گسترده ارائه شده، بهترین و زیباترین کالاهای ارزشمند را برای خرید انتخاب کنید.

·         گالری طلا و جواهر راز

مجموعه ی راز یکی از مجموعه ها خلاق ، ایده پرداز و قوی در حوزه ی ساخت طلا و جواهر هستش. این مجموعه تجربه ی یک دهه فعالیت تو این حوزه رو داره که تونسته با شناخت دقیق بازار و نیاز مشتریانش ، با استفاده از تجهیزات و جدیدترین نرم افزار های طراحی و سخت افزار هایی مثل پرینت سه بعدی ، قالب گیری ، ریخته گری ، جوش و برش لیزر و سایر ماشین آلات مورد نیاز برای این حوزه ، حرف اول رو بین رقبا بزنه . مجموعه ی راز با راه اندازی فروشگاه آنلاینش تونست تولیداتش رو در مقیاس وسیعتری وارد بازار بکنه .

از ویژگی های قابل توجه این مجموعه تولید سفارشات مشتریان با قیمت مناسب و کیفیت بالا در کوتاهترین زمان هستش.

منابع مقاله:

گالری لئوپارد

مستربج

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا