بهترین اسپری خوشبو کننده لباس مردانه

اسپری‌های بدن در انواع و اقسام زنانه، مردانه و اسپرت در دسترسند. اما سوالی که ممکن است ذهن بیشتر شما را درگیر کرده باشد این است که چرا تا وقتی ادکلن‌ها و ادوتویلت‌های ماندگار و باکیفیت هستند باید به سراغ استفاده از اسپری برویم، در حالی که ماندگاری چندانی ندارند؟! برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است بدانید هدف از تولید و استفاده از اسپری چیست و چرا با توجه به ماندگاری کم، مورد استقبال بسیاری در تمام دنیا قرار گرفته و به عنوان عضو جدا نشدنی از استایل روزانه شخصی درصد بالایی از مردم در سراسر جهان است.

 

ویژگی‌های اسپری بدن

اسپری‌ها در طیف میان انواع عطر و ادکلن، جایگاهی مابین دئودورانت و ادکلن دارند. اسپری بدن اساسا یک ادکلن فوق‌العاده سبک است که میزان اسانس به کار رفته در آن حدود نیم درصد است و با بیش از 99 درصد آب و الکل ترکیب شده است. اسپری‌های بدن جایگزین‌های مناسبی برای بهترین ادکلن‌های مردانه هستند، چون در اولین مزیت خود نسبت به انواع غلیظ عطر، به شما این اجازه را می‌دهد بدون آزار کسی بخاطر بوی تند و ماندگار عطر محبوبتان، رایحه‌های مورد علاقه خود را در طول روز استشمام کنید.

بسیاری از برندهای معروف تولید عطر و ادکلن، رایحه‌های محبوب و مورد استقبال عطرهای خود را در قالب اسپری تولید و در بهترین سایت خرید لباس مردانه یا سایتهای مخصوص فروش عطر و ادکلن ارائه می‌کنند که گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر از عطر و ادکلن‌های اورجینال این دست برندها به حساب می‌آیند.

اسپری‌های بدن سبک وزن هستند و به عنوان دئودورانت(ضد عرق) عمل می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند بوی ناخوشایند ناشی از عرق و فعالیت روزانه را به خوبی کاور ‌کنند. انواع اسپری‌های بدن با کاربری گسترده و خاصی طراحی شده‌اند و شامل مدل های مختلف خنک کننده، مناسب باشگاه و ورزش، مناسب فصل سرد یا گرم و … هستند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید اقدام به تهیه آنها نمایید.

ویژگی‌های اسپری مردانه مرغوب:

وقتی برای خرید اسپری به فروشگاه و یا آنلاین شاپ‌ها مراجعه می‌کنید، با گزینه‌های بسیاری مواجه خواهید شد که ممکن است حتی باعث گیج شدن شما برای انتخاب محصول مورد نظرتان شود. بازار مملو از انواع و اقسام اسپری با ویژگی‌های متفاوت‌ است. برندی از اسپری ممکن است محصولی با 24 ساعت ماندگاری ارائه دهد و برند دیگر پیشنهادی برای افزایش انرژی شما در طول روز ارائه میکند. از این رو چند اساس کلی در انتخاب اسپری بدن باکیفیت را به شما معرفی می‌کنیم تا بهترین انتخاب ممکن برای خرید اسپری خوشبو کننده آقایان را داشته باشید:

    رایحه و عطر اسپری

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم که اصلی‌ترین ملاک انتخاب یک اسپری، رایحه به کار رفته در آن است. پس در وهله اول باید به دنبال خرید محصولی باشید که ماندگاری طولانی مدتی بر لباس و بدن شما داشته باشد. رایحه یک اسپری مرغوب، باید سیلاژ و خط بوی مناسبی از خود به جا بگذارد و نکته مهم دیگر، تناسب انتخاب رایحه مورد نظر با فصل است. مانند رایحه‌های مرکباتی و میوه‌ای که برای فصل تابستان و رایحه‌های تند چوبی، تلخ و دودی که برای فصل زمستان مناسب هستند.

    جلوگیری از تعریق:

عرق کردن نشانه سلامتی و عملکرد مناسب بدن شماست و نباید جلوی آن را گرفت؛ اما اگر بیش از حد عرق می‌کنید، ولی مشکلی از بابت سلامتی ندارید و صرفا به دلیل زندگی در مناطق گرمسیر با این مشکل مواجهید، با استفاده از یک اسپری بدن مناسب ضد تعریق می‌توانید به میزان قابل توجهی آن را کنترل کرده و کاهش دهید.

    خاصیت آنتی باکتریال:

بوی بد عرق ناشی از فعالیت باکتری‌ها بر سطح پوست است و خلاص شدن از شر آنها می‌تواند کمک بزرگی برای از بین رفتن بوی بد بدن باشد. استفاده از اسپری‌ خوشبو کننده آقایان  حاوی تریکلوزان، می‌تواند به از بین بردن باکتری‌ها کمک کند و در عین حال بدن شما را به شکل ملایمی خوشبو و شاداب نگه دارد. فراموش نکنید که اگر اسپری را بلافاصله بعد از دوش گرفتن استفاده کنید، خاصیت آنتی باکتریال و ماندگاری آن افزایش خواهد یافت.

    مدت زمان خشک شدن اسپری:

از ویژگی‌های یک اسپری باکیفیت مدت زمان خشک شدن آن بر بدن و لباس‌های شماست. هرچه مدت زمان خشک شدن اسپری کمتر باشد امکان ماندگاری و خط بوی آن بیشتر است. همچنین کم بودن زمان خشک شدن اسپری از ایجاد لکه بر روی لباس‌های شما نیز جلوگیری خواهد کرد. بهترین زمان خشک شدن اسپری به طور معمول بین 3 تا 5 دقیقه است.

معرفی اسپری خوشبو کننده مردانه با ماندگاری بالا:

یکی از انتخاب مردان و جایگزینی مناسب در صنعت استفاده از عطر و ادکلن‌ ها، استفاده از اسپری‌ های خوشبو کننده می‌باشد که از محبوب‌ ترین و بهترین اسپری بدن مردانه با ماندگاری بالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• Lalique Encre Noir

بوی گرم و تلخ این اسپری و تداعی حضور در جنگل‌ های باران خورده، اسپری لالیک مشکی را به یکی از بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا تبدیل کرده است. نت‌ های ابتدایی این اسپری با بوی روایحی چون درخت همیشه سبز و سرو، خودنمایی کرده تا استرس روزانه شما را بکاهد.

در ادامه نت‌ های میانی چون گیاه وتیور تجربه جدید و دلپذیری را به شما القا خواهد کرد و در انتها روایحی چون چوب کشمیر و مشکل، تلخی اسپری لالیک را تا مدت‌ ها برای شما حفظ می‌کند.

• Marly ROYALITY PEGASUS

یکی دیگر از اسپری‌ های تلخ و کمی هم تند که مورد علاقه مردان با روحیه‌ ای عمیق و متفکر است، اسپری مارلی پگاسوس می‌باشد. بعد از اسپری مارلی پگاسوس به بدن، نت‌ های ترنج ، زیره و گل آفتاب پرست به مشام رسیده و نت‌ های ابتدایی تشکیل می‌شوند.

در ادامه روایحی چون گل یاس، بادام تلخ و اسطوخودوس بوی دلپذیر این اسپری مردانه را در فضا منتشر می‌کنند و در آخر چوب صندل، کهربا و وانیل، رایحه مورد پسند مردان متفکر با طبعی ملایم و عمیق را ماندگار می‌سازد.

• MONT BLANC LEGEND

یکی دیگر از انتخاب مردانی که به رایحه‌ های سنگین علاقه‌ مند هستند، محبوب ترین اسپری خوشبو کننده مردانه با نام مونت بلان لجند است که داری رایحه‌ ای شیرین و معتدل می‌باشد. به محض اسپری کردن مونت بلنک لجند روایح اسطوخودوس، آناناس و نارنج به سرعت در فضا پخش شده و خودنمایی می‌کنند.

در ادامه بوی سیب و اسطوخودوس جایگزین نت‌ های ابتدایی شده که خنکی و شیرینی مطلوبی را به وجود می‌ آورند. در نهایت این اسپری برای حفظ ماندگاری خود روایح مشک، خزه درخت بلوط و چوب کشمیر را در هوا پخش می‌کند.

• Dior Sauvage

یکی دیگر از اسپری خوشبو کننده مردانه با ماندگاری بالا تعلق دارد به ساواج دیور که یک انتخاب بی‌ نظیر برای مردان شیک در مراسم‌ های رسمی و قطعا جزو بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا برای انتخاب خواهد بود. البته این هم بدانید که اسپری ساواج دیور طبعی خنک و رایحه‌ ای شیرین دارد که از نت‌ های ابتدایی مرکباتی چون ترنج، گریپ‌ فروت و فلفل تشکیل شده است.

در ادامه ترکیباتی معطری چون گل شمعدانی، اسطوخودوس، درخت لامی، فلفل صورتی، فلفل سیچوان، نعناع هندی و وتیور نت میانی ساواج دیور را به مشام رسانده تا نت‌ های ماندگار سدر و امبروکسان از راه برسند.

دکمه بازگشت به بالا