اقتصادی

قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند

به گزارش مجله ایرانی، صبح امروز جلسه بررسی مسائل ارزی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه اعضای کمیسیون‌های‌ اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

وی تاکید کرد که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند؛ بنابراین لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا