اقتصادی

رشد ۴ درصدی ورود خودرو به خوزستان از ابتدای اجرای طرح نوروزی

مجله ایرانی/خوزستان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۴ درصدی ورود خودرو به استان در ۱۶ روز گذشته خبر داد.

لاله صاحبی بزاز امروز، ۱۱ فروردین ماه اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین سال جاری تعداد ۷۶۹ هزار و ۸۶۷ دستگاه خودرو وارد خوزستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش مجله ایرانی، وی افزود: در همین مدت خروج ۷۰۳ هزار و ۳۱۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی مجموع تردد در محورهای استان، گفت: طی ۱۶ روز گذشته ۱۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۳۶۱ خودرو در سطح محورهای استان تردد داشتند که بیشترین تردد خودرویی سایر استان‌ها در خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و بوشهر بود.

صاحبی بزاز یادآور شد: در این مدت ۲۸ هزار و ۹۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار و تعداد ۱۷۱ مورد شکایت نیز ثبت شده است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا