عمومی

همه چیز درباره ی داکت اسپلیت ال جی سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت ال جی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت کره‌ای است که در صنعت لوازم خانگی یک برند محترم است. محصولات این شرکت از جمله لوازم خانگی با کیفیت در بازار به ویژه در بازار ایران است و سیستم‌های تهویه مطبوع این شرکت نیز مانند سایر محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. برای بررسی بیشتر ویژگی های داکت اسپلیت ال جی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات داکت اسپلیت LG

داکت اسپیلت ال جی هوای گرم را در زمستان و هوای مطبوع و خنک در تابستان در مدت زمان کوتاه و با سر و صدای کم ارائه می‌دهد. این سیستم تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی از یک کمپرسور روتاری و یک کمپرسور اسکرال استفاده می‌کند. کمپرسور روتاری یکی از رایج‌ترین کمپرسورهای مورد استفاده در این سیستم تهویه مطبوع به دلیل سر و صدای کم و لرزش کمتر، قطعات کمتر و از بین رفتن انرژی کمتر است.

تعداد کمی از مارک‌ها از کمپرسورهای اسکرال در داکت اسپلیت مانند ال جی استفاده می‌کنند. از کمپرسورهای اسکرال در داکت اسپلیت های با ظرفیت بیش از 36000 BTU استفاده می‌شود. با قرار دادن کیت اینورتر در کمپرسور، ال جی داکت اسپلیت معمولی را به یک اینورتر تبدیل می‌کند و این باعث کاهش مصرف برق می‌شود.

مبرد در داکت اسپلیت سقفی ال جی از نوع R410 است و توسط شرکت ال جی در ظرفیت‌هایی از 24000 تا 60،000 BTU در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود.

LG Duct Split مانند سایر مارک‌ها از دو قسمت تشکیل شده است، یک واحد داخلی و یک واحد در فضای باز و عملکردی شبیه به آنها دارد به این ترتیب که مبرد گازی از داخل کندانسور وارد واحد داخلی می‌شود و گرمای هوا را از هوا در داخل واحد جذب می‌کند و هوا را با پنکه به اطراف خنک می‌کند. در طی چرخه گرمایش، گاز گرم می‌شود و وارد سیم پیچ واحد داخلی می‌شود و هوا را گرم می‌کند که توسط پنکه به محیط منتقل می‌شود.

کاهش مصرف برق با داکت اسپلیت ال جی

برای کاهش مصرف برق در زمستان، کویل آب گرم ال جی را می‌توان جلوی واحد داخلی قرار داد. در این روش، آب گرم از طریق موتورخانه یا واحد، به کویل آب گرم منتقل می‌شود و در آنجا با برخورد هوا با سیم پیچ هوا گرم می‌شود و توسط یک فن به محیط آزاد می‌شود.

قیمت داکت اسپلیت ال جی

قیمت داکت اسپلیت ال جی بسته به مشخصات محصول متفاوت است. نوع و مدل داکت اسپلیت سقفی ال جی، ظرفیت آن بر قیمت داکت اسپلیت ال جی تأثیر می‌گذارد، به عنوان مثال هرچه داکت اسپلیت ال جی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. علاوه بر این، نوع کمپرسور و اینورتر یا سادگی آن باعث تغییر قیمت داکت اسپلیت ال جی می‌شود.

داکت اسپلیت اینورتر ال جی گران‌تر از ال جی داکت اسپلیت معمولی است زیرا کمپرسور آن دارای کیت اینورتر است. قیمت داکت اسپلیت ال جی در مقایسه با مشخصات آنها منطقی است، اما به یاد داشته باشید که آن‌ها گران‌تر از داکت اسپلیت های ایرانی هستند.

خرید داکت اسپلیت ال جی

خرید داکت اسپلیت ال جی با توجه به نیاز مشتری صورت می‌گیرد از جمله مکان مورد استفاده، فضای مورد نظر، استفاده از فضا، توان مورد نظر و غیره. 5 سال ضمانت برای کمپرسور محصولات ال جی و 2 سال برای قطعات فنی خرید محصولات ال جی را ایمن می‌کند.

 

سایت هدف:

https://www.homedepot.com/b/Heating-Venting-Cooling-Air-Conditioners/LG-Electronics/N-5yc1vZc4meZ21j

http://algarkasa.com/vygm1/lg-ducted-mini-split.html

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا