اجتماعمجله کسب و کار

معرفی خدمات لوله بازکنی امیراباد در شرایط کرونایی

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب چه باید کرد؟

ممکن است شما هم باگرفتگی لوله های فاضلاب و مسدود شدن راه لوله های فاضلاب مواجه شده باشید. گرفتگی فاضلاب اغلب همراه با ایجاد بوی نامطبوع در محیط، جمع شدن و بالا آمدن فضولات، و ایجاد یک محیط غیر بهداشتی است.به همین دلیل تخلیه مکرر چاه در مدت زمان های مشخص و معینی بسیار مهم است. از این رو پیدا کردن یک فرد متخصص لوله بازکنی امیرآباد که بتواند به خوبی مشکل گرفتگی لوله ها را برطرف کند کار دشواری است.

اما همه افراد می توانند با مراجعه به سایت دکتر لوله بازکنی با بهترین تکنسین ها ارتباط بر قرار کنند و مشکل خود را به طور کامل رفع کنند. این تکنسین ها با بکار گیری روش های جدید و وسیله های مدرن بدون صدمه ایی به لوله کشی و بدون ایجاد محیطی آلوده می توانند کار خود را انجام دهند. البته در خصوص جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب نکاتی وجود دارند که بایدبه طور کامل رعایت شوند.

بهترین راه برای بیرون آوردن اشیا از لوله فاضلاب توالت

یکی از بارزترین مشکلاتی که همه ما تا به حال با آن روبرو شده‌ ایم افتادن وسایل ارزشمند نظیر موبایل، جواهرات، وسایل شخصی و… در چاه فاضلاب و توالت است.از این رو همه افراد به دنبال راه حلی هستند که از شر این مشکل راحت شوند. یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان برای جلوگیری کردن از این مشکل انجام داد استفاده کردن از گیره فاضلاب های مختلف می باشد که از بین انواع گیره فاضلاب ها هم بهتر است که گیره فاضلاب های فلزی و انعطاف پذیر را انتخاب کنید.

البته شاید تا به حال درباره گیره فاضلاب نشنیده باشید، پس بهتر است واضح تر راجب به آن توضیح دهیم، در واقع گیره فاضلاب گیره ای انعطاف پذیر است که طول آن از یک متر تا دو متر است و وارد لوله فاضلاب می شود اشیا مورد نظر را میگیرد و بیرون می کشد. دقت داشته باشید که در زمان افتادن وسایل خود در فاضلاب به هیچ عنوان روی آن آب نریزید و لوله یا چوبی را در لوله فاضلاب فرو نکنید، زیرا ممکن است جای شی عوض شود و بیرون آوردن آن سخت تر شود.

باز کردن لوله های آشپزخانه در امیر آباد

همان طور که می دانید آشپزخانه ها یکی از پرکاربرد ترین مکان ها در هر ساختمان مسکونی و گاهی اداری می باشند و همچنین از آنجایی که در آشپزخانه ها اغلب فعالیت با استفاده از آب و در سینک ظرف شویی انجام می شود در این مکان بیشتر از مکان های دیگر با مشکل مسدود شدن لوله ها روبرو می شویم، که طبق معمول هم دلیل آن گیر کردن باقی مواد غذایی است؛

از این رو طی مدت زمان طولانی این باقیمانده مانده مواد به رسوب تبدیل می شوند و لایه روی هم قرار می گیرند و راه لوله فاضلاب را مسدود می کنند و ما این موضوع را زمانی متوجه می شویم که آب از لوله سینک ظرف شویی بالا می آید. از سوی دیگر اگر لوله فاضلاب لباسشویی و سینک یکی باشند این گرفتگی بیشتر و مشکل ساز می شود. در این مرحله است که باید حتما به خدمات لوله بازکنی اهواز اطلاع دهید تا مشکل را قبل از خراب شدن لوله ها بر طرف کند.

انواع خدمات دکتر لوله بازکنی

انواع مختلف خدماتی که لوله بازکنیامیر آباد برای شما انجام می دهد شامل موارد زیر می شود:

  • لوله باز کنی و فنر زنی توالت های ایرانی، فرنگی و سرویس های بهداشتی
  • لوله باز کنی فاضلاب حمام و آشپزخانه
  • بیرون آوردن وسایل از داخل چاه های فاضلاب
  • باز کردن لوله های قدیمی پوسیده و چدنی
  • رفع گرفتگی های لوله های پشت بام با قیر
  • باز کردن لوله هایی که با مصالح ساختمانی مانند سیمان و گچ گرفته شده اند.
  • خدمات 24 ساعته
  • لوله بازکنی ناودان ها

علت بالا آمدن فاضلاب

بالا آمدن آب فاضلاب و گرفتگی لوله ها می تواند به دلایل مختلفی باشد. به طور مثال نصب اشتباه و غیر استاندارد لوله ظرفشویی و دیگر لوله های فاضلابیکی از دلایل بالا آمدن آب فاضلاب است به علاوهورود اجسام یا مواردی مانند مو، چربی، دستمال کاغذی می تواند باعث گرفتگی لوله ودرنهایت بالا آمدن آب فاضلاب شود.رسوب کردن چربی یکی از رایج ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب است، وارد کردن چربی زیاد هنگام شستشو در مدت کوتاهی با جمع شدن در کنار هم یا با چسبیدن به دیگر مواردی  که وارد لوله می شود باعث مسدود شدن راه لوله ها می شود.

دستمال های کاغذی جز دیگر موردهایی هستند که در گام اول ممکن است مشکلی ایجاد نکنند اما با گذشت زمان و جمع شدن مقداریفضولات مسیر لوله ها را می بندد. البته باید توجه داشته باشیم که وارد کردن و انداختن دستمال کاغذی یا پوست خوراکی ها نادرست است که باید از انجام آن ها خودداری کرد. در خصوص مو باید اضافه کرد که شاید حجم چندانی نداشته باشد اما قابلیت چسبندگی که مو دارد دیگر اجسام یا مواردی که در لوله وارد می شوند یا وجود دارند را به خود جذب کند و به وسیله آن ها راه لوله را به کل مسدود کند.

البته بهتر است توجه داشته باشید که موارد دیگری هم هستند که ممکن است وارد لوله فاضلاب شوند و آن را مسدود کنند. هر کدام از این موارد بستگی به محل کار و زندگی شما دارد برای مثال فردی که قصابی دارد این اضافه ها و آشغال های گوشت ها هستند که راه فاضلاب را مسدود می کنند یا فردی که کار پخت کیک انجام می دهد تکه های کیک و پوست های تخم ممکن است بیشترین چیزی باشند که در لوله فاضلاب او گیر می کنند و راه فاضلاب را می بندند.

لوله بازکنی تضمینی در منطقه امیر آباد

دکتر لوله باز کنی یکی از تضمینی ترین لوله‌ بازکنی هایی است که در منطقه امیر آباد قرار گرفته است. این لوله بازکنی با دارا بودن بهترین تجهیزات و حرفه ای ترین تکنسین ها، می تواند به صورت کاملا تضمینی خدمات خود را به همشهریان ارائه دهد. با توجه به اینکه این شرکت دارای سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع خدمات لوله بازکنی است، پس به طور قطع می‌تواند بهترین خدمات را به افرادی که با آن تماس گرفته اند، ارائه دهد. اگر شما هم به دنبال یک لوله بازکنی تضمینی هستید و می خواهید که دیگر مشکلی که الان برای منزل یا اداره شما به وجود آمده است دیگر رخ ندهد پس از همین الان با لوله بازکنی امیر آباد تماس بگیرید.

اشتباهات رایجی که افراد در هنگام گرفتگی لوله انجام می دهند

هنگامی که لوله فاضلاب مسدود می شود و آب بالا می آید، همه ما در اولین قدم به دنبال راه حلی هستیم که هر چه سریع تر مشکل را برطرف کنید؛ از این رو ممکن است کار هایی را انجام دهید که مشکل را حل نمی کنند، مشکل بزرگتری را هم به وجود می آورند از این اشتباهات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ریختن اسید در لوله فاضلاب یکی از اشتباهات بارزی است که افراد آن را انجام می دهند، این کار را به هیچ عنوان نباید انجام داد؛ زیرا باعث می شود لوله فاضلاب دچار خوردگی و پوسیدگی شود.

اشتباه دیگر که افراد انجام می دهند استفاده متداول از لوله باز کن های شیمیایی است، درست است که این لوله بازکن ها ممکن است که مشکل شما را بر طرف کنند، اما وقتی شما زیاد آن ها را به کار بگیرید به خاطر ساختار شیمیایی که دارند لوله را می خورند.

ریختن آب با فشار زیاد یکی دیگر از کارهای اشتباهی است که افراد انجام می دهند، این کار نه تنها هیچ کمکی به باز شدن راه لوله نمی کنند بلکه فقط آب را هدر می دهند

در حین مواجه با مشکل گرفتگی لوله تنها کار و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک لوله باز کن خبر کنید تا بیاید و مشکل را به صورت اصولی بر طرف کند.

لوله باز کنی امیر آباد بدون آسیب و خرابی

یکی از تفکرات غلط در خصوص باز کردن گرفتگی لوله آسیب زدن به لوله یا عوض کردن کامل آن است. در صورتی که اینطور نیست.فرد تکنسین باید بتواند بدون صدمه وارد کردن به لوله کشی ساختمان اداری یا مسکونی گرفتگی را برطرف کند؛ زیرا خرابی لوله کشی و آسیب زدن به آن هزینه های زیادی را به بار می آورد. در چنین مواردی با حفظ بهداشت و قوانین کاری مواردی که باعث انسداد لوله و چاه فاضلاب می شود از بین می رود و راه لوله برای عبور مواردی دیگر باز می شود.

این کار نیازمند تجهیزات و دانش تکنسین است که فرد با تشخیص ترکیدگی و مشکل لوله آن را برطرف می کند. البته در کنار دقت برای آسیب نرسیدن به لوله باید به این نکته هم توجه کرد که در هنگام کار تکنسین نباید آلودگی زیادی به دلیل رفع مشکل در محیط به وجود آورد چون آلودگی فاضلاب و آب بالا آمده از لوله فاضلاب برای آن محیط یا مکان بهداشتی و تمیز نیست.

لوله باز کنی در امیر آباد با تجهیزات مدرن

امروزه چنین خدماتی مانند رفع گرفتگی لوله ها و لوله بازکنی به وسیله تجهیزات و امکانات مدرن و بروز شده انجام می شود. به خصوص در مورد لوله کشی ساختمان های ادارات یا ساختمان های مسکونی. زیرا آن هامواردی هستند که تعویض کردن یا به روش های قدیمی عمل کردن می تواند باعث خسارات و به وجود آمدن هزینه های زیادی شود.

به همین دلیل است که همه افراد برای رفع مشکلات این چنین تکنسین های کاربلد با تجهیزات جدید را انتخاب می کنند.در صورتی که در گذشته چنین تجهیزاتی که  در بازار امروز موجود است وجود نداشت و اغلب گرفتگی چاه یا مسدود شدن مسیر لوله فاضلاب خانه ها را با وسایل دستی و روش های کمی سخت تر و آسیب رسان ترانجام می دادند.

رفع گرفتگی لوله های اصلی ساختمان در امیر آباد

گرفتگی لوله اصلی ساختمان مشکلی نیست که بتوانید در مراحل اول به وجود آمدنش متوجه آن شوید و آن را بر طرف کنید بلکه زمانی شما می فهمید راه این لوله بسته شده که آب از چاه های حمام و دستشویی طبقه اول بالا بیاید و نتوان جلوی آن را بگیرید، در این مرحله است که شما متوجه می شوید لوله فاضلاب خروجی مسدود شده و آبی که افراد در ساختمان مصرف می کنند همگی در کمترین زمان ممکن از چاه های واحد اول خارج می شوند.

شاید برایتان سوال پیش بیاید در این مرحله چه کاری باید انجام دهید؟ کارهایی که باید انجام دهید در زیر به ترتیب ذکر شده اند:

در ابتدا ساکنان طبقه اول باید به دیگر واحد ها اطلاع دهند که از آب استفاده نکنند

در گام دوم باید سریعا با یک مرکز لوله باز کنی تماس بگیرید و مشکل را به صورت کامل توضیح دهید

در مرحله بعد باید کارهایی که مرکز لوله بازکنی به شما گفت را به درستی انجام دهید

در آخر هم باید بدون هیچ کار اضافه ای منتظر بمانید تا تکنسین ها از راه برسند و مشکل را بر طرف کنند

نکته لازم به ذکری که باید به آن توجه کنید این است که هزینه این خدمات با همه ساکنان ساختمان است و هیچ یک از واحد ها وظیفه ندارد هزینه ها را به تنهایی پرداخت کند؛ زیرا این یک لوله ی اصلی است و گرفتگی آن همه را با مشکل مواجه می کند.

لوله بازکنی ارزان در امیر آباد

یکی از ارزان ترین لوله بازکنی هایی که در محدوده امیر آباد قرار دارد دکتر لوله بازکنی است. این شرکت تمام تعرفه های خود را بر اساس نرخی که از سوی اتحادیه به آنها اعلام می‌شود از مشتریان دریافت می کنند. درصورتی که در محدوده امیر آباد هستید و قصد دارید از یک لوله بازکنی ارزان قیمت برای رفع گرفتگی لوله های خود کمک بگیرید، می توانید روی شرکت دکتر لوله‌ بازکنی حساب کنید.

لوله بازکنی ۲۴ ساعته در امیر آباد

اصلا نگران این نباشید که در چه ساعتی شما با مشکل گرفتگی لوله یا بالا آمدن چاه فاضلاب مواجه شده اید. در هر ساعت از شبانه روز که نیاز داشتید، می توانید با ما در دکترلوله بازکنی تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید. ما در هر ساعت از شبانه روز آماده هستیم تا به شما کمک کنیم.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا