عمومی

اسرائیل باید تنبیه می شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع راهپیمایان حامی عملیات «وعده صادق» گفت: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد، اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت‌هایی را مرتکب شود، ایران در دادن پاسخ آنی، قاطع، قوی و پشیمان ساختن و قطعی این رژیم لحظه‌ای تردید نخواهد کرد و وارثان مرحب ها و ابوجهل ها با ذوالفقار محبان و شیعیان علی (ع) نابود خواهند شد.

وی بیان کرد: ملت ایران در طول ۱۹۶ روز از طوفان الاقصی تا کنون در حمایت از ملت فلسطین برخاسته و امروز برای بار دیگر اعلام می‌کند که تا پیروزی نهایی در کنار فلسطین خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دفاع مشروع وعده صادق عزت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده‌ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، شکست چتر امنیتی رژیم صهیونیستی اسرائیل و نا کارآمد بودن گنبد آهنین و شکست حامیان آمریکایی و همپیمانان این رژیم کودک کش معادلات سیاسی ونظامی جهان را بر هم ریخت.

محمودی گفت: لذا ضمن تقدیر از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح می‌گوئیم مسئله اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین وغزه است و از طرفی امید است رژیم غاصب برای بار دیگر هوس تعرض به حاکمیت ایران را نداشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ملت ایران در جنگ ترکیبی تاکنون پیروز این میدان بوده و ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، درخواست زمینه سازی مناسب جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، حمایت خود را از اجرای طرح نور جهت حراست از عفت و حجاب توسط عزیزان نیروی انتظامی اعلام داشته و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های ذیربط در این رابطه هستیم.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا