رویدادها

پیام فراجا درباره تشکیل «کمیته»

فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت سالروز تشکیل «کمیته انقلاب اسلامی» پیامی صادر کرد.

به گزارش مجله ایرانی، فرماندهی انتظامی کشور با صدور پیامی سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است: « کمیته انقلاب اسلامی، نخستین نهاد انتظامی برآمده از انقلاب بود که برای تأمین امنیت داخلی و پاسداری از انقلاب اسلامی در ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) با خاستگاه مردمی گسترده تشکیل شد.

این نهاد یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب و نهادی امنیتی-انتظامی بود که برای مبارزه با ضدانقلاب و مفاسد اجتماعی و برقراری نظم، امنیت و قانون در جمهوری اسلامی شکل گرفت و امروز همان تفکر انقلابی آن نهاد در فراجا جاری و ساری است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت روز تأسیس کمیته انقلاب اسلامی که تجربه ای مهم در سپهر پلیس جامعه گرا و مردمی است و با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، خود را ادامه‌دهنده راه آنان دانسته و تلاش خواهد کرد با تکیه بر ذات مقدس احدیت به گام‌های پیشرفت خود سرعت بخشیده و برای آرامش و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نورزد.»

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا