دانش و سلامت

امروز ورود سومین محموله واکسن کرونا به کشور

به گفته سرآشپز ، سخنگوی سازمان غذا و دارو ، كانوش جهانپور ، در مصاحبه ای با اشاره به ورود محموله جدیدی از واكسن اسپوتنیك ساخت روسیه خود گفت: در حال حاضر دو محموله واكسن روسی اسپوتنیك وی وارد شده است. کشور. امروز برای سومین محموله این واکسن برنامه ریزی شده است. “برای ورود به کشور.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند واکسیناسیون با دریافت محموله های جدید در حال انجام است و در بهار شاهد جهشی در زمینه تزریق واکسن خواهیم بود. از سال آینده واکسن های ساخته شده در روسیه ، هند و کره جنوبی به تدریج وارد کشور ما می شوند و تا زمان ورود واکسن های ایرانی در یک کمپین واکسیناسیون عمومی باقی می مانند.

جهانپور با اشاره به اینکه مرحله دوم واکسن مشترک بین ایران و کوبا در حال اتمام است و تا به امروز نتایج خوبی به دست آورده است ، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مرحله سوم این واکسن به طور همزمان در ایران تهیه می شود. کوبا “و از همه بهتر ، در ماه مه سال آینده ، شاهد تولید مشترک واکسن انستیتو پاستور در کشور خواهیم بود.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا