دانش و سلامت

رییسی مطرح کرد؛ سفر و دید و بازدید‌ها عامل چرخش کرونای انگلیسی در کشور

به گفته شافا ، سخنگوی ستاد ملی کرونا ، الریزا ریسی ، در آخرین جلسه هیئت مدیره معاون وزیر بهداشت در سال 1399 گفت: با توجه ویژه به این موضوع ، به منظور نجات جان و خانواده آنها. ، به ویژه کودکان و افراد مسن ، باید از مهمانی ها خودداری کنند و جداگانه به دیدار نوروز بروند.

وی استفاده از فضای مجازی را بهترین گزینه برای ویزیت عنوان کرد و گفت: با رعایت این موضوع می توانیم در مناسبت ها و تعطیلات بعدی در سالهای آینده مورد علاقه عزیزان خود قرار بگیریم.

راسی با اشاره به خرید نوروزی در روزهای پایانی سال اظهار داشت: با توجه به قدرت زیرساخت های کشور طی سال گذشته ، بهترین راه خرید مراجعه به فروشگاه آنلاین است و این اقدام منجر به ترافیک می شود. به طور قابل توجهی کاهش می یابد. ” شیوع تاج. “

وی این سفر را یکی از عوامل اساسی در شیوع و شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: هموطنان دیگر نباید با نوروز و اراده خداوند سفر کنند ، برای گسترش واکسیناسیون و کاهش شیوع بیماری در ماه های آینده ، زمینه مناسب وجود دارد برای ویزیت فراهم شود.

ریسی با اشاره به فعالیت ها در بخش بهداشت در سراسر کشور در سال 1399 گفت: “همکاران من در طول سال اپیدمی کوید 19 به همه از مراکز بهداشتی درمانی در شهرستانها گرفته تا دورافتاده ترین مراکز بهداشتی خدمت کردند و کارکنان بهداشتی . “از ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، پزشکان ، ماماها ، متخصصان بهداشت شغلی و شغلی ، دندانپزشکان ، متخصصان کنترل بیماری و سایر کارکنان منطقه قدردانی کنید.

معاون وزیر بهداشت در پایان با اشاره به آمادگی کامل مراکز بهداشتی در ایام نوروز 1400 اظهار داشت: علاوه بر تشدید بازرسی های بهداشت محیط در این ایام ، سایر مراکز بهداشتی آماده خدمت به مردم محترم ایران خواهند بود.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا